Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tottaLainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Onneksi en omista xboxia
ehdottomastiLainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Perkele, kohta kyllä lähtee boxi myyntiin.
Juuri niin! Tilanne on jo nyt sietämätön.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Jos tämä tästä pahenee, ilmestyy GC minun kotiin ja boxi lentää hiiteen!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Entä ne, joilla ei tätä mahdollisuutta ole? Heille jää käteen kiirehditty peli.
Päivityksissä on se paha asia että ostat huonosti toimivan pelin, joka luultavasti jää hyllyyn joksikinaikaa, koska jäät odottamaan sitä päivitystä jonka pitäisi parantaa ruudunpäivitystä ym...
Mieluummin odotan vaikka pari kuukautta kauemmin pelin julkaisua, jotta se saadaan viimeisteltynä markkinoille.
En halua rahoittaa pelitaloja ostamalla pelien betaversioita täydellä hinnalla.
Itse en ainakaan viitsisi pelata peliä jos tietäisin että joskus on tulossa päivitys jonka ansiosta pelikokemus tulisi olemaan parempi kuin ennen korjaustiedostoa.
Peli menettää kyllä aika paljon jos ensivaikutelma on buginen.
Itselleni juuri heikko ruudunpäivitys voi olla usein se ratkaiseva tekijä että peli jää hankkimatta.
Aivan! eli mielummin odotat kaksi vuotta ja toivot että tämä tuleva jatko-osa antaa paremmat vastineet rahoillesi? Miksei vain voisi hakea päivitystä ja näin sinun ei tarvitse odottaa kahta vuotta, ja tuhalta taas hirveästi rahaa?Toivottaisin sitten jatko-osaan parempaa onnea...
Pelintekijät säästävät testauskuluissa, kun peliä on mahdollista päivittää myöhemmin. Pelit tulevat "keskeneräisinä" kauppaan, kuten pc-puolella jne... Päivityksissä ei ole mitään hyvää, antavat vaan pelitaloille mahdollisuuden laiskotella. Onneksi en omista xboxia
Perkele, kohta kyllä lähtee boxi myyntiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Juuri niin! Tilanne on jo nyt sietämätön.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Siis nyt on kolmeen noita tulossa, ja jos niitä tulee raa'asti lisää, ei hyvä heilu!
On varsin ärsyttävää tätä minä olen aina pelännyt eniten xboxissa. Ei se haittaa jos niitä muutama tulee, mutta jos joku halo 2 pitää päivittää jotta sen viimeinen kenttä pelaa, on jokin pielessä. "Hieman" kärvistetty
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
olihan se arvattavaa, että XBox fanit tulee puollustelemaan tätäkin juttua, mutta sanokaa minun sanoneeni, noista päivityksistä ei hyvä seuraa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Jep, tämähän on vain xboxin ongelma että jotkut pelit eivät ole täysin optimoituja? Sanoisinpa että voisin repiä milloin vain juttua lehdistä/netistä jossa peleissä haukutaan PS2 ruudunpäivityksen tahmaamista ja ylistetään xboxin... eli PS2 tuntuu julkaisevan pelit pahemmin "keskeneräisinä"? Taitaa sitten jos tuollaisista pidät olla parempi ettet omista Xboxia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Hei en tiennytkään, että kaikki xbox pelit ovat keskeneräisiä jo nyt
Toi mun kommentti jota kommentoit koski noita päivitysmahdollisuuksien tuovia huonoja puolia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Eli olet täysin murtunut jos MechAssault ja Ghost Recon saavat samantapaisen LIVE aulan kuin MotoGP:ssä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Missähän olen noin sanonut?
Siis nyt on kolmeen noita tulossa, ja jos niitä tulee raa'asti lisää, ei hyvä heilu!
Wombut vs muut boardilaiset
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Tosin jos päivittely on vain nettipelien osalta mahdollista, se ei vaikuta mitenkään ilman nettiä pelaaville.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
En tarkoittanut että tässä ruvetaan xbosia haukkumaan vaan keskustella yleensäkin konsolipelien mahdollisista päivityksistä. Xbox -fanit voivat vaikka kuvitella että PS2:lle on tulossa ensimmäiset päivitykset, jos vaikka helpottaisi
Veikkaan että se tulee "todennäköisesti" olemaan joka konsolin "ominaisuus" missä on netti.
Tuollaiset lisä himmelit on tietysti hyviä, mutta aavistan että ei jää pelkästään siihen. Totta, että osa nykyisistä peleistä tosiaan kaipaisi päivitystä, mutta sen takia on arvosteluja ettei tarvitse ostaa bugittavaa peliä.
Ja osaavat tekijät ovat tehneet kyllä toimivia pelejä, ilman että päivityksiä on edes tarvinnut ajatella. Tämähän on konsolin idea omasta mielestäni.
Toisaalta ei päivittäminen nyt hankalaa ole, jos netin haluaa. Mutta jos ei halua, niin sitten joutuu pelaamaan "bugittavaa" peliä. Ja sitten alkaa itkentä.