Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolipelien päivitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikeasti tuota päivitysrumbaa liioitellaan todella paljon.

Itse päivitän pc-pelini harvoin eivätkä pelit muutenkaan pelikelvottomia ole ilman päivityksiä.

Kuten sanottu: "Turhaa meuhkaamista"

:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Entä ne, joilla ei tätä mahdollisuutta ole? Heille jää käteen kiirehditty peli.

Aivan, tämä on totta, mutta MS pystyy pistämään mahdollisen päivityksen (DOA3) myös cd:n mukana. Totta, maksaahan sekin, mutta jos ei halua niin sitten ei hanki.

Päivityksissä on se paha asia että ostat huonosti toimivan pelin, joka luultavasti jää hyllyyn joksikinaikaa, koska jäät odottamaan sitä päivitystä jonka pitäisi parantaa ruudunpäivitystä ym...
Mieluummin odotan vaikka pari kuukautta kauemmin pelin julkaisua, jotta se saadaan viimeisteltynä markkinoille.
En halua rahoittaa pelitaloja ostamalla pelien betaversioita täydellä hinnalla.

Tästä saa sellaisen mielikuvan että kaikki "päivitykset" ovat vain pahasta? mites esim DOA3 booster cd jolla sai lisäpukuja yms? onko se mielestäsi "betaversion tukemista"? minusta se on hyvää asiakaspalvelua. Yleensä kun on tottunut että konsolipeli on sitten siinä minkä käteen saa, jaksoi team ninjan pojat tehdä vielä extraa vanhaan peliin.

Itse en ainakaan viitsisi pelata peliä jos tietäisin että joskus on tulossa päivitys jonka ansiosta pelikokemus tulisi olemaan parempi kuin ennen korjaustiedostoa.

Sitten et varmaan voi pelaa Diablo 2:stakaan koska siihen tulee tänävuona uusi päivitys jossa mukaan tulee kaikkea kivaa... harmi vain kun muut ovat sitä pelailleet jo about 2 vuotta.

Peli menettää kyllä aika paljon jos ensivaikutelma on buginen.
Itselleni juuri heikko ruudunpäivitys voi olla usein se ratkaiseva tekijä että peli jää hankkimatta.

AIVAN! ja koska Unrealin kohdalla ongelma on tiedostettu ja se korjataan, voi pelin hankkia huoletta? Ensivaikutelmaan tämäkään ei vaikuta, mutta taas mielestäni hyvää asiakaspalvelua että saadaan pelin JO ostaneille mielenkiinto takaisin ja peli toimimaan niinkuin sen olisi pitänyt toimia heti.

Toivottaisin sitten jatko-osaan parempaa onnea...
Aivan! eli mielummin odotat kaksi vuotta ja toivot että tämä tuleva jatko-osa antaa paremmat vastineet rahoillesi? Miksei vain voisi hakea päivitystä ja näin sinun ei tarvitse odottaa kahta vuotta, ja tuhalta taas hirveästi rahaa?

Pelintekijät säästävät testauskuluissa, kun peliä on mahdollista päivittää myöhemmin. Pelit tulevat "keskeneräisinä" kauppaan, kuten pc-puolella jne... Päivityksissä ei ole mitään hyvää, antavat vaan pelitaloille mahdollisuuden laiskotella. Onneksi en omista xboxia

Jep, tämähän on vain xboxin ongelma että jotkut pelit eivät ole täysin optimoituja? Sanoisinpa että voisin repiä milloin vain juttua lehdistä/netistä jossa peleissä haukutaan PS2 ruudunpäivityksen tahmaamista ja ylistetään xboxin... eli PS2 tuntuu julkaisevan pelit pahemmin "keskeneräisinä"? Taitaa sitten jos tuollaisista pidät olla parempi ettet omista Xboxia.

Perkele, kohta kyllä lähtee boxi myyntiin.

Jos xboxin jo julkaistusta (ihan tuntumalta) 130 pelistä on nyt tulossa yhteen (nuo kaksi muuta edelleen huhuja, ja ne taas edustavat "päivitystä" täysin erilailla kuin Unrealin tapauksessa) päivitys, ja se saa sinut noin pelästymään, niin on parempi että ostat NES, sille tuskin on tulossa päivityksiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Juuri niin! Tilanne on jo nyt sietämätön.

Jep Xboxin kaikissa peleissä näkyy grafiikkavirheitä kokoajan ja pelattavuus on sieltä jostakin.
Pelit vielä julkaistaan todella lyhyinä ja tyhjinä kokemuksina....

;) :D

Siis nyt on kolmeen noita tulossa, ja jos niitä tulee raa'asti lisää, ei hyvä heilu!
On varsin ärsyttävää tätä minä olen aina pelännyt eniten xboxissa. Ei se haittaa jos niitä muutama tulee, mutta jos joku halo 2 pitää päivittää jotta sen viimeinen kenttä pelaa, on jokin pielessä. "Hieman" kärvistetty:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Siis nyt on kolmeen noita tulossa, ja jos niitä tulee raa'asti lisää, ei hyvä heilu!
On varsin ärsyttävää tätä minä olen aina pelännyt eniten xboxissa. Ei se haittaa jos niitä muutama tulee, mutta jos joku halo 2 pitää päivittää jotta sen viimeinen kenttä pelaa, on jokin pielessä. "Hieman" kärvistetty:rolleyes:

Eli olet täysin murtunut jos MechAssault ja Ghost Recon saavat samantapaisen LIVE aulan kuin MotoGP:ssä? Luulin että he pistävät tämän aulan ihan vain kuluttajien hyödyksi, ei kiusaksi... ja kuten TeamXboxista sanottiin, MotoGP:n aula-tsydeemi on niin hyvä että se tosiaan pitäisi ottaa standardiksi.

olihan se arvattavaa, että XBox fanit tulee puollustelemaan tätäkin juttua, mutta sanokaa minun sanoneeni, noista päivityksistä ei hyvä seuraa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
olihan se arvattavaa, että XBox fanit tulee puollustelemaan tätäkin juttua, mutta sanokaa minun sanoneeni, noista päivityksistä ei hyvä seuraa.

Jep, sovitaan sitten niin. Itse kun kannattaisin monen PS2 pelinkin päivitystä, ja toivon että se sillä kovolla tulevaisuudessa onnistuisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Jep, tämähän on vain xboxin ongelma että jotkut pelit eivät ole täysin optimoituja? Sanoisinpa että voisin repiä milloin vain juttua lehdistä/netistä jossa peleissä haukutaan PS2 ruudunpäivityksen tahmaamista ja ylistetään xboxin... eli PS2 tuntuu julkaisevan pelit pahemmin "keskeneräisinä"? Taitaa sitten jos tuollaisista pidät olla parempi ettet omista Xboxia.

Hei en tiennytkään, että kaikki xbox pelit ovat keskeneräisiä jo nyt :D

Toi mun kommentti jota kommentoit koski noita päivitysmahdollisuuksien tuovia huonoja puolia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Hei en tiennytkään, että kaikki xbox pelit ovat keskeneräisiä jo nyt :D

Toi mun kommentti jota kommentoit koski noita päivitysmahdollisuuksien tuovia huonoja puolia.

Toki ne ovat, muuten nähtäisiin jo Halo 3 grafiikkaa ;)

Ja huomasin että tarkoitit vain huonoja puolia, ärsyttää vain kun kukaan ei ajattele hyviä puolia =(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Missähän olen noin sanonut?

No sain vain tuosta viestistäsi hyvin negatiivisen käsitteen.

Eli tuossa saa sellaisen käsityksen että niitä on tulossa JO kolme ja jos lisää tulee niin "ei hyvä heilu" eli nuo kaksi (mechassault ja ghost recon) tulevat ilmeisesti sisältämään täysin erilaisen päivityksen. Ja koska lasket ne mukaan tuohon "Siis nyt on kolmeen noita tulossa" niin sehän meinaa että niidenkin takia "ei hyvä heilu!" ööh...

Wombut vs muut boardilaiset

Todellakin! =) ja hyvin menee vaikka itse sanonkin =)

En tarkoittanut että tässä ruvetaan xbosia haukkumaan vaan keskustella yleensäkin konsolipelien mahdollisista päivityksistä. Xbox -fanit voivat vaikka kuvitella että PS2:lle on tulossa ensimmäiset päivitykset, jos vaikka helpottaisi ;)

Veikkaan että se tulee "todennäköisesti" olemaan joka konsolin "ominaisuus" missä on netti.

Tuollaiset lisä himmelit on tietysti hyviä, mutta aavistan että ei jää pelkästään siihen. Totta, että osa nykyisistä peleistä tosiaan kaipaisi päivitystä, mutta sen takia on arvosteluja ettei tarvitse ostaa bugittavaa peliä.

Ja osaavat tekijät ovat tehneet kyllä toimivia pelejä, ilman että päivityksiä on edes tarvinnut ajatella. Tämähän on konsolin idea omasta mielestäni.

Toisaalta ei päivittäminen nyt hankalaa ole, jos netin haluaa. Mutta jos ei halua, niin sitten joutuu pelaamaan "bugittavaa" peliä. Ja sitten alkaa itkentä "mun peli on versio 3.999 ja kaverilla on 4.007"

Ja kun on useampi konsoli, niin ei kiinnosta jokaiseen hommata nettiä sen takia, että saa pelit päivitettyä. Kun tietty toisella konsolilla ei saa toisen konsolin päivityksiä. Otan osaa Frank ;)

Tosin jos päivittely on vain nettipelien osalta mahdollista, se ei vaikuta mitenkään ilman nettiä pelaaville.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Tosin jos päivittely on vain nettipelien osalta mahdollista, se ei vaikuta mitenkään ilman nettiä pelaaville.

Aivan !

Toivotaan että se tulee jäämään tälle tasolle, niin sitten tässä ei ole hätää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
En tarkoittanut että tässä ruvetaan xbosia haukkumaan vaan keskustella yleensäkin konsolipelien mahdollisista päivityksistä. Xbox -fanit voivat vaikka kuvitella että PS2:lle on tulossa ensimmäiset päivitykset, jos vaikka helpottaisi ;)

Veikkaan että se tulee "todennäköisesti" olemaan joka konsolin "ominaisuus" missä on netti.

Jooh ei tästä mitään riitaa olla tekemässäkään, koitan vain saada joitakin tajuamaan että ei se maailma tähän lopu, "päivitykset" voivat tarkoittaa (ja lähes aina tarkoittavatkin) vain nautittavampaa pelikokemusta. PS2 ja Cubessa on netti, vaan mihin pistät päivitykset? Mutta muuten hyvin lohdutettu =)

Tuollaiset lisä himmelit on tietysti hyviä, mutta aavistan että ei jää pelkästään siihen. Totta, että osa nykyisistä peleistä tosiaan kaipaisi päivitystä, mutta sen takia on arvosteluja ettei tarvitse ostaa bugittavaa peliä.

Ja osaavat tekijät ovat tehneet kyllä toimivia pelejä, ilman että päivityksiä on edes tarvinnut ajatella. Tämähän on konsolin idea omasta mielestäni.

Whoa, vihdoin joku edes samantapaista mieltä kuin minä =) Ja totta, ei tästä tarvitse heti vetää johtopäätöstä että kaikki tulevat pelit tulevat vaatimaan päivityksen. Tietysti on olemassa pelko että jotkut pelit tulevat ulos nopeammin koska "voidaanhan me se sit päivittää" mutta jotenkin jaksan uskoa että muutaman tälläisen pelin jälkeen ammutaan tuollaiset firmat alas.

Toisaalta ei päivittäminen nyt hankalaa ole, jos netin haluaa. Mutta jos ei halua, niin sitten joutuu pelaamaan "bugittavaa" peliä. Ja sitten alkaa itkentä.

Aivan, siksi toivon että mm. OXM kautta tulisi myös cd:llä samaiset päivitykset. Tietysti OXM ei ole ilmainen, mutta sitten jos sitä ei halua ostaa, en keksi muuta kuin pelin viemisen takaisin kauppaan =/

Ylös Bottom