Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Kannattaa oikeasti odottaa paskaa niin ei pety niin paljon. EA Sports WRC, nimen pitäis kertoa jo paljon joten ihan turha odottaa mitään kunnollista peliä, sieltä tulee joku vitun geneerinen rällätys mitä lapset pelaa ohjaimella ja tyytyväisyys on katossa.
 
ei mitään dirti ralli pelia vaan samalainen kuin nykyinen wrc peli oli siihen voisi tulla lisäasetuksena jos joku haluaa vältämättä pelata sitä kuin from sofware pelälä
 
ei mitään dirti ralli pelia vaan samalainen kuin nykyinen wrc peli oli siihen voisi tulla lisäasetuksena jos joku haluaa vältämättä pelata sitä kuin from sofware pelälä
Ymmärrän pointtisi, mutta toisaalta kunnollisella lisenssillä varustettua ehtaa simua ei ole tehty varmaan pariin vuosikymmeneen.. Tuo nykyinen WRC sarja on ihan kelpo, ja on kehittynyt pikkuhiljaa paremmaksi ja paremmaksi, joten aika monta vuotta pelattu enemmän tai vähemmän samaa rallipeliä.. Itse ainakin todella kaipaisin jo jotain muuta rallinälkään.
 
Ymmärrän pointtisi, mutta toisaalta kunnollisella lisenssillä varustettua ehtaa simua ei ole tehty varmaan pariin vuosikymmeneen.. Tuo nykyinen WRC sarja on ihan kelpo, ja on kehittynyt pikkuhiljaa paremmaksi ja paremmaksi, joten aika monta vuotta pelattu enemmän tai vähemmän samaa rallipeliä.. Itse ainakin todella kaipaisin jo jotain muuta rallinälkään.
Dirt Rallyn ainoa ongelma oli se, ettei siinä ollut kunnon lisenssiä, eikä sitä kautta kunnon uratilaa. Se on huikea peli, mutta toisaalta WRC Generationsissa minuun vetosi juurikin se että sain ajaa WRC sarjaa maailman huippukuskeja vastaan ja siinä samalla vähän manageroida omaa tallia. Niin kuin tässä ketjussa onkin sanottu, niin nyt kun yhdistettäisiin Dirt Rallyn loistava ajettavuus ja WRC lisenssin tuomat mahdollisuudet uratilan ja muun oheistoiminnan suhteen. Siinä olisi kova paketti kasassa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo nykyinen WRC sarja on ihan kelpo, ja on kehittynyt pikkuhiljaa paremmaksi ja paremmaksi, joten aika monta vuotta pelattu enemmän tai vähemmän samaa rallipeliä..
Jep, onhan tuo arcademmaksi ollut ihan jees, mutta aina kun olen WRC-pelien jälkeen on testannut DR:ää, niin eipä ole ollut ikävä enää WRC:n pariin. Kävi keväällä taas Generationsin ja DR2:n kanssa tämä, Generationsia ehkä vajaan parisen viikkoa pelasin kun sen olin juuri ostanut ja piruuttani sitten testasin DR2, niin siihen se Generations jäi...

Kyllähän tässä alkaa innostumaan. "Kiireinen" seuraavat 6kk: AW II, Starfield, EA Sports WRC, FF VII Rebirth, Tekken 8... SH2 Remake saattanee sentään mennä pidemmälle. Ja olisihan sitä backlogiakin vaikka kuinka ja kaupassakin kiinnostavia jo julkaistuja pelejä.
Jäihän tästä tietty uusi Forza vielä pois. Näitä on niin paljon, että ei vaan meinaa kaikkia muistaa. Stalker 2 vielä ensi keväälle maltillisilla odotuksilla myös...
 
Dirt Rallyn ainoa ongelma oli se, ettei siinä ollut kunnon lisenssiä, eikä sitä kautta kunnon uratilaa. Se on huikea peli, mutta toisaalta WRC Generationsissa minuun vetosi juurikin se että sain ajaa WRC sarjaa maailman huippukuskeja vastaan ja siinä samalla vähän manageroida omaa tallia. Niin kuin tässä ketjussa onkin sanottu, niin nyt kun yhdistettäisiin Dirt Rallyn loistava ajettavuus ja WRC lisenssin tuomat mahdollisuudet uratilan ja muun oheistoiminnan suhteen. Siinä olisi kova paketti kasassa.
itse en tykännyt yhtään dirt rally ajettavuutta liian vaikea oli toivottavasti on lähellä nykyistä wrc genenration ajattavuutta
 
itse en tykännyt yhtään dirt rally ajettavuutta liian vaikea oli toivottavasti on lähellä nykyistä wrc genenration ajattavuutta
Eihän se mikään helpoin peli ole alkuun päästä, varsinkaan jos ei ole simukokemusta alla. Rattiakin tuo vielä kaipaa. Vastapainona sitten jos alkukankeuden yli pääsee, palkintona on älyttömän tyydyttävää pelattavaa. Ei oikeastaan missään kohtaa DR/DR2:n kanssa latistunut se fiilis mikä tulee hyvin vedetyn pätkän jälkeen.. ja mä oon kuitenkin simuillut sen 25 vuotta. Tykkäsin jopa niin paljon että pystyin luopumaan lopullisesti Richard Burns Rallysta. :eek::D
 
Xboxilla ja ratilla ajaettaessa Dirt Rally 2:n ohjauksessa on enemmän viivettä, kuin wrc-peleissä. Tai ainakaan itse en ole saanut rattia niin hyvin säädettyä Dirtissä, kuin wrc:ssä. Tuon takia vaaka kallistuu itsellä wrc:n puoleen. WRC muutoinkin sisällöltään monipuolisempi.

Hieman jännittää tuo uuden wrc:n tuleminen ja sen ohjaus ratilla ja xboxilla.
 
Laittaisivat vain kaikki peliin ja lähtisivät tekemään ultimaattista rallisimulaatiota, ei mitään kompromissejä kehiin. Totuus tulee olemaan varmasti aika toinen, mutta ois hieno nähdä tuommoinen yritys, DR2.0 osoitti että kyllä noilla taito siihen riittää.
 
Toivottavasti on lähellä Dirt Rallyn ajettavuutta ja on PSVR2-tuki. Ilman PSVR2-tukea ei toivoakaan kaupoista. PSVR2-tuella taas pakko-ostos.
 
DR 2.0:n ajettavuus päivitettynä ja paranneltuna 'nykypäivään' ja siihen wiralliset WRC-lisenssin tuomat presentaatiot ja sisällöt, niin eipä sitä varmaan muuta tarvitsisi. Toki lisätoiveena se, että mukana olisi mahdollisimman paljon myös wanhoja autoja ajettavaksi tuomaan vaihtelua ja erilaista fiilistä.
 
Rallissa on hyvää se, että on niin monelta eri vuosikymmeneltä ja valmistajalta nostalgisia autoja, joilla haluaa päästä tunnelmoimaan. EA:n tuntien varmaan nuo eilispäivän helmet joutuu kuitenkin ostamaan erikseen. Tuskin perusversiossa on juuri mitään muuta kuin pakolliset.
 
Sun pitää pelata dirt rallya ratilla ja mieluiten vielä 120 hz moodissa niin on kyllä sulava peli.... Etenkin ykkös dirt rally on aika mahdoton normi ohjaimella.
itse en välitä onko se 30,60 en pelaa ikinä 120 vaikka tv tukee sitä se ei paranna peliä vaan siitä tulee pikkuisen rumemän näköinen
 
On sulla aika ihme TV jos vain isompi FPS määrä tekee pelistä rumemman tai sitten jotain vikaa konsolissa
Uskoisin, että tässä viitataan peleihin, jotka joutuvat karsimaan resoluutiosta ja/tai grafiikan yksityiskohtaisuudesta, jotta tuo 60 tai jopa 120 fps saavutetaan.
 
Ylös Bottom