Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolirallipelit

Onko täällä muita jolla peli on hyytynyt Saksan rallin EK:lle 2 eli Sauertal? Itsellä on PS3 versio ja nyt ekaa kertaa ajoin Saksassa niin tapahtui tuo.. :(

Tuli taas mieleen kysyä että voiko tässä WRCSSÄ juotua keskeyttämään esimerkiksi siihen että yksinkertaisesti moottori hajoaa kun oot osunut riittävän monta kertaa kiveen?
Project Carsia pelatessani olen joutunut muutamaan kertaan yhtäkkiä keskeyttämään kun on hajonnut joko moottori tai vaihteisto.

Tuli taas mieleen kysyä että voiko tässä WRCSSÄ juotua keskeyttämään esimerkiksi siihen että yksinkertaisesti moottori hajoaa kun oot osunut riittävän monta kertaa kiveen?
Project Carsia pelatessani olen joutunut muutamaan kertaan yhtäkkiä keskeyttämään kun on hajonnut joko moottori tai vaihteisto.

Jos vauriomallinnus on täysillä, niin väärään hyppyriin liian kovaa tai johonkin pieneen, mutta pahaan kuoppaan ajo saattaa hajottaa auton heti siten et on pakko keskeyttää.

Auto ikinä mene täysin hajalle, mutta moottorin kun rikkoo niin auto kulkee ehkä 5km/h, eli kyllä se sama on kuin keskeytys.

Rallia pääset jatkamaan seuraavana päivänä oikean ralli2 säännön mukaan, eli voit taistella esim Power Stagen pisteistä, jos satut auton saamaan ehjäksi.

Loeb rallystä haastattelua italiaksi ja peilikuvaa rallista, että rallicrossista.
On aivan järkyttävän huono kuski, varmaan eka ajopeli elämässä...

Eli mitään ei voi sanoa oikeastaan mihinkään..
http://youtu.be/kVkKYiWkM84

Pakko pelata pädillä kun tuli todettua, että T80 ratti ei toimi tässä pelissä :(

Miten olen itse lukenut että kyseisellä ratilla voi ajaa kun versio on PS4? Vai tarkoittaako että tuki kyseiselle ratille on tulossa?

http://www.wrcthegame.com/support/
Tuon sivuston mukaan PS4 Versio tukee näitä ratteja.
[h=4]PS4[/h]
  • Thrustmaster “T500 RS”
  • Thrustmaster “T300 RS”
  • Thrustmaster “T80 Racing Wheel”
  • Thrustmaster “T100”

Ihmeen moni pelaaja pitää peliä välittömästi huonona jos se ei ole graafisesti näyttävä. Tässäkin olisi puhtaasti graafisesti aika paljon parannettavaa monen mielestä. Mutta jos se oleellisin (eli tässä tapauksessa ajotuntuma) tehdään "vähän sinne päin" niin koko pelikärsii vaikka se olisikin graafisesti hieno.

Ajotuntuma vaikuttaa Youtuben perusteella aika loistavalta. Olen kattonut videoita noin 9 tuntia kyllä siitä käsityksen saa. Riski on vaan siinä että sitten pelatessa muistan ennalta tietyt mutkat. Mutta jotta siitä oikeasti olisi hyötyä niin silloin pitäisi ajaa kaikki EK kilometrit noin 15 kertaan :D

Tämä nyt oli oma mielipiteeni. Mielummin toimiva peli kun Grafiikka.

Sieltä noustaan junioreista wrc2:iin ja sieltä WRC luokkaan. Eli ei mitään syvällistä. Mestaruuden voittaa millä autolla vaan. Eli autoissa ei eroja juuri ole

Aika hienosti ovat saaneet mallinnettua ainakin tuota pätkää peliin.
Tiedä sitten onko WRC niin mallinnettu peli vai onko siinä vain EK nimet oikein?

WRC on tehty vain kilpailumaan "hengessä". Eli ei mitään totuuspohjaa ja vain graafisesti tuo henki tuotu. Hyvä esimerkki on ouninpohja joka pelissä on suomen hitain pätkä.

WRC on tehty vain kilpailumaan "hengessä". Eli ei mitään totuuspohjaa ja vain graafisesti tuo henki tuotu. Hyvä esimerkki on ouninpohja joka pelissä on suomen hitain pätkä.

Juu Ouninpohja on suomessa se pätkä minne on aina ne pisimmmät jonot :D tai ainaki päätyy ruuhkaan :D Muutama kuuluisa mutkakin löytyy kyseiseltä pätkältä
Eli käytännössä pelissä muuttuu vain värimaailma riippuen siitä missä päin Maapalloa ajetaan

Moikkis.

Onkos ilmoiteltu mtn uutta koskien päivitystä WRC femmaan?

Mulla T100 rattina ja eipä kait oikein ole vielä pelattavassa kunnossa ratilla???

Ei ole muuta ilmoitettu, kuin että työnalla on. Nyt on ollut pariviikkoa aivan hiljaiseloa, joten pelottavalta vaikuttaa. Ilmeisesti hieman isompaa ongelmaa siis kyseessä, muutoin kun alkuun infoilivat päivittäin tilanteesta. Nyt ei edes vastaile muiden kyselyihin.

Tällä hetkellähän se ei toimi kunnolla minkään ratin kanssa, vaikka T300:n kanssa ajamaan pystyykin.

Tämmösenäkin tämä on ihan kivaa viihdettä tää WRC 5. Parempiku 4.

Toki toivois jatkossa kunnon eroja autoihin,kenties kuskeihin luonnetta.

Mä en kyllä ymmärrä et ajoin Ranskan rallia tossa Mads Östbergin Citikalla ja ajo tuntui menevän hyvin ja niin olinkin nopein ekalla erikoiskokeella. No sitten toisella erikoiskokeella alko jo tuntua et on täysluottamus autoon ja näimpä tulin maaliin ja sija 20:s!!?? what the fuck??

Ylös Bottom