Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Voi toki, mutta kun tämä oli yksi mihin yhdess välis lupailtiin pro päivitys, niin siksi kysyin. En ole itse jaksanut pro:lle ladata, kun ei ole isompaa kiintolevyä vieläkään saapunut.
Onko joku kerinny kokeilemaan toimiiko WRC6 reilusti paremmin PS4 Pro:lla verrattuna normaaliin PS4:ään. Peli olis nyt hintaan 23,45e ja ainakin pari PC-striimaajaa on ihan tykännytkin pelistä ja kehunu, että ainakin WRC5:teen verrattuna tosi paljon parempi. Dirtin pätkät on niin koluttu läpi, että olis kiva jotain rallipeliä käännellä. Toki jos peli on tekniseltä toteutukseltaan pelikelvoton myös Pro:lla, niin ei tuu hankittua.
Kysyin vielä versioiden erosta, ilmoittelen jos vastaavat jotain.
Mut omalla perstuntumalla pyörisi selkeästi tasaisemmin. Tietyissä mutkissa ei tule enää sitä tolkutonta droppia. Myös yöllä näyttää selkeästi selkeämmältä jopa sateella, eikä ole ollenkaan ongelmana.
Eli kaikki se tekninen toteutus mistä valitin, on käytännössä korjaantunut Pro:lla pelatessa. Peli ei tosin ihan kokonaan ei vielä ole latautunut, joten pahinta (Suomen Harju) pätkää en päässyt testaamaan.
Sit toinen juttu. Valittelin auton käyttäytymistä moneen otteeseen eri tilanteissa. Nyt mulla on PS4 ratissa kiinni, joten jouduin Pro:lla ajelemaan pädillä. En osaa ajella mitään peliä pädillä, mutta on kuin eri peliä ajaisi (videot auton taka ajettuna, mutta ohjaamostakin parannus oli selkeä). Ihan kuin autossa olisi massaa ja kontakti tiehen. Autoa on paljon kivempaa ajella pädillä, itseasiassa niin mukavaa, että tulen ajelemaan enemmänkin, todella jees.
Kun älysin vaihtaa kuvakulman auton taakse, myös äänimaailma parani, mutta mikä tärkeintä niin tuli ihan lapsuuden colin mcrae rallyt mieleen positiivisella tavalla.
Eli tästähän kuoriutui hyvä peli oikealla kokoonpanolla: PS4 Pro+DS4
Juu ite ostin kans silloin kun vielä tarjouksessa oli. Pyörii Pro:lla ihan hyvin. Ratilla kyllä melko hirveä. Tuntuu, ettei peliä ole millään tavalla tehty ratille. Vaan ratti toimii vähän niin kuin pädin tavoin.
Miettii jo ihan noita säätöjäkin. Eihän nyt missään rattipelissä saa olla steering sensitivy -asetusta. Kun kääntämisen pitäisi olla täysin lineaarinen. Idea olis mätsätä oman ratin ja pelin ratin kääntösäde 1:1. Pelissähän ratti kääntyy vaan 360 astetta, mutta asetuksissa ratin voi kuitenkin säätää isommille asteille, mutta se ei vaikuta virtuaaliseen rattiin. Koitin laittaa ihan 1:1(360 astetta, steering sensitivy pienelle) niin tulos oli ihan karmee. Jatkuvasti tulee semmosia heiluriefektejä, kun lähtee korjaamaan, niin pelin ratti ei vaan yksinkertaisesti pysy korjauksissa mukana vaan tulee sekunnin myöhässä ja hitaasti, eikä terävästi.
Paremmalta tuntu niin, että laitto 900 astetta, mikä on ratin basen oletusasetus ja steering sens 100. Silti ei kovin hyvä. Täytyy testailla lisää, mutta vaikuttaa enemmän pädipeliltä. Pitää kokeilla niin, että laittaa itse ratin basesta 360 astetta käyttöön, sama pelistä ja steering sensiä koittaa säätää.
Juu ei sitä oikein ratilla saa mitenkään hyväksi, vaikka porukka WRC sivuilla tuntuu kehuvan maasta taivaisiin. Ei vissiin muita pelejä niillä oo koneessa ollu.
Yllättäen on WRC 6 otettu hyvin vastaan myös simupuolella ja mm. Inside Sim Racing piti sitä ihan hyvänä pelinä ja moni on sitä niiden videon kommentissa kehunut.
Itseäni ei vain jaksa kiinnostaa, vaikka olisi ihan ok päristely. Hyvä kuitenkin, jos homma menee pelinkehittäjällä eteenpäin.
Yllättäen on WRC 6 otettu hyvin vastaan myös simupuolella ja mm. Inside Sim Racing piti sitä ihan hyvänä pelinä ja moni on sitä niiden videon kommentissa kehunut.
Itseäni ei vain jaksa kiinnostaa, vaikka olisi ihan ok päristely. Hyvä kuitenkin, jos homma menee pelinkehittäjällä eteenpäin.
Kyllä tuo meno alko ihan mukavasti maistua. Pidin asetukset 900 astetta ja steering sens 100. Forcet 20, tärinä 0.
Eka kausi meni asetuksien testaamiseen. Taisin vikasta kisasta saada 12 pistettä, muuten mentiin nollilla. Toisella kaudella muutama kisavoitto ja juuri ja juuri mestaruus. Alko varsinkin asvaltilla maistuun J-WRC -auto ihan hyvältä. Kolmannella kaudella WRC2 -luokkaan Peugeotille 1 vuoden siltasopimuksella. Heti kaks ekaa kisaa(Monte ja Sardinia) meno paljon hauskempaa. Molemmista jopa kokonaiskisan voitto. Jännä että silti pisteet tulee vaan luokittain. Eli WRC2-luokan autolla ei voi voittaa WRC-mestaruutta. Tosin rallejakin mihin osallistutaan on vähemmän. Kyllähän nuo lisenssit tuo ihan omaa fiilistään. Rallit on myös hienosti suunniteltu. On vissiin joka kausi pätkät vähän eri järjestyksessä, osa kaks kertaa ja Power Staget vaihtelee jne. Tulee varmaan ainakin tuo Career ajettua läpi.
Otin nuo rallit nauhallekin, kun kokeilin ekaa kertaa 1080p@60fps -striimausta PS4 Prolla.
Pahoittelut, että ei ole ohjaamokuvakulmasta. Pelin ratti menee vaan niin eri tahtia oman kanssa, niin ei se kerro oikein mitään mitä ite tulee hosuttua. Vähän liian kaukaakin ohjaamo omalle 24 tuumaselle näytölle, vaikka laitettu very close -asetus -päälle.
Juu kartturin vois viedä saunan taakse. Välillä on ihan älyttömän hitaita nuotteja. Varsinkin kun ihan sokkona lähtee pätkille ilman omaa "nuotitusta". Toki sitten kun pätkät tulee tutuks, niin ei niin väliä. Tosiaan ainoa mitä tuonne symboleihin kaipais olis se tieto mihin numeroon mutka kiristyy. Hienoa kun yläreunassa näkyy pelkkiä vihreitä nuotteja, ja yhtäkkiä siellä joku 8 kiristyy ykköseks välissä.
Semmosiakin välillä, että on oikee4 ja vasen4 peräkkäin vaikka pitäis olla täysillä ajettava shikaani.
Itseasiassa paljon enemmän tässä joutuu jarruttelemaan verrattuna Dirtiin. Ehkä vähän turhankin hitaita osa pätkistä, kun olis mukava laittaa nilkkaa suoraks. Dirtissä jotkut suomen pätkät menee kaasupohjassa. Vähän tarvii vaan sitoo jarrulla.
Kyllä tuo meno alko ihan mukavasti maistua. Pidin asetukset 900 astetta ja steering sens 100. Forcet 20, tärinä 0.
Eka kausi meni asetuksien testaamiseen. Taisin vikasta kisasta saada 12 pistettä, muuten mentiin nollilla. Toisella kaudella muutama kisavoitto ja juuri ja juuri mestaruus. Alko varsinkin asvaltilla maistuun J-WRC -auto ihan hyvältä. Kolmannella kaudella WRC2 -luokkaan Peugeotille 1 vuoden siltasopimuksella. Heti kaks ekaa kisaa(Monte ja Sardinia) meno paljon hauskempaa. Molemmista jopa kokonaiskisan voitto. Jännä että silti pisteet tulee vaan luokittain. Eli WRC2-luokan autolla ei voi voittaa WRC-mestaruutta. Tosin rallejakin mihin osallistutaan on vähemmän. Kyllähän nuo lisenssit tuo ihan omaa fiilistään. Rallit on myös hienosti suunniteltu. On vissiin joka kausi pätkät vähän eri järjestyksessä, osa kaks kertaa ja Power Staget vaihtelee jne. Tulee varmaan ainakin tuo Career ajettua läpi.
Otin nuo rallit nauhallekin, kun kokeilin ekaa kertaa 1080p@60fps -striimausta PS4 Prolla.
Pahoittelut, että ei ole ohjaamokuvakulmasta. Pelin ratti menee vaan niin eri tahtia oman kanssa, niin ei se kerro oikein mitään mitä ite tulee hosuttua. Vähän liian kaukaakin ohjaamo omalle 24 tuumaselle näytölle, vaikka laitettu very close -asetus -päälle.
Ei ainakaan padilla saa itselle mitenkään hyväksi ajettavaksi Dirt Rallya. Sama tosin vaivasi Loebissakin. Kai sitä pitäis ratti hankkia kun tuli noita ajopelejä hankittua erilaisista alennuksista. Project Cars jäänyt asentamatta kokonaan just ton ratin puutteen takia. WRC6 ois ollut 29,95eur CDON:n viikonlopputarjouksissa. Kiva ois kokeilla sitäkin. Jos siinä padilla pärjäis tällainen kevyemmän tason kuskikin. Vaikka hauskaahan tuo on toki ollut vaikkei oikein pärjääkään.
Onko kuka pelannut wrc 6:sta MSI GL72 6QD peliläppärillä? Olisko kellään hyviä grafiikka-asetus vinkkejä millä pyörii parhaiten eikä kuva olis ihan huttua?
Onko kuka pelannut wrc 6:sta MSI GL72 6QD peliläppärillä? Olisko kellään hyviä grafiikka-asetus vinkkejä millä pyörii parhaiten eikä kuva olis ihan huttua?
Löysin tämän videon, sama näytönohjain ja melkein sama prosessorikin. Fps näkyy kyllä heittelevän aika paljon videolla kun katselee fps mittaria vasemmassa alakulmassa. Videon alussa näkyvillä asetuksilla pääsee varmaan alkuun, jos ei toimi tarpeeksi hyvin niin alenna varjojen ja kasvillisuuden tasoa. Myös partikkelien tasoa voi laskea, se saattaa vaikuttaa varsinkin jos käytät kuvakulmaa auton takaa, muutenkin autopelit pyörii yleensä paremmin konepelti tai puskuri kuvakulmasta varsinkin rallipelit joissa ei ole muita autoja.
Täytyy jatkaa kokeiluja. Tykkään eniten ajaa sisäkuvakulmasta mut se ei taida olla aina paras vaihtoehto toimivuudelle ettei kuva pätki. Kannattaako pc:lle yleensä hommata pelit levykkeenä vai ladata esim. Stemista?
Osta sieltä mistä saat halvimmalla. Lähes kaikki fyysiset pelit PC:llä sisältää nykyisin Steam/Origin/Uplay avaimen jolla peli sidotaan tietylle käyttäjälle pysyvästi ja pelin voi jopa ladata netin kautta, eli sillä fyysisellä levyllä et tee periaatteessa mitään ja sillä ei edes ole minkäänlaista jälleenmyynti arvoa. Mulla ei itsellä edes ole levyasemaa nykyisessä koneessa koska ei ole mitään käyttöä sille.
Koska olet ilmeisesti uusi PC pelaaja niin suosittelen tutustumaan TechBBS tai MuroBBS foorumeihin, niistä löytyy paljon enemmän tietoa PC pelaamisesta.