Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Vastaus: Konsolirallipelit

Tollanen veto eilen..[video=youtube;S2c0a9oV744]https://www.youtube.com/watch?v=S2c0a9oV744[/video]

Pari paikkaa ois voinu mennä paremminkin, mut kiva että jätit vielä saumoja muillekin ;):)
Hitto kun alkaa rallikuume taas nousta kun katselee näitä videoita. Pojilta löytyis ps4:set, antaskohan ne iskälle peliakaa jos hommais tän Loebin...
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Näyttäkääs joku pikes Peak (sora vetsion) mallia miten vedetään koko 20km.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Tollanen veto eilen..[video=youtube;S2c0a9oV744]https://www.youtube.com/watch?v=S2c0a9oV744[/video]

Käsittämätöntä miten suorassa saat pidettyä jarrutuksissa auton - muutenkin vedät kyllä mageesti mutkiin, hiljaa sisään ja vauhdilla ulos. Olen yrittänyt säätää lukkoja ja jarrubalanssia, mutta menee jatkuvasti liikaa poikittain tai sitten vastavuoroisesti puskee... Välillä tuntuu että pitäisi klikata jarruapu päälle tms. En kuitenkaan suostu luovuttamaan vielä, silti alle kolmen minsan on kyllä todella kova aika.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Käsittämätöntä miten suorassa saat pidettyä jarrutuksissa auton - muutenkin vedät kyllä mageesti mutkiin, hiljaa sisään ja vauhdilla ulos. Olen yrittänyt säätää lukkoja ja jarrubalanssia, mutta menee jatkuvasti liikaa poikittain tai sitten vastavuoroisesti puskee... Välillä tuntuu että pitäisi klikata jarruapu päälle tms. En kuitenkaan suostu luovuttamaan vielä, silti alle kolmen minsan on kyllä todella kova aika.
Kokeile pumpata jarrua,silloin voit ohjatakin. Todennäköisesti sulla menee jarrut lukkoon.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Kokeile pumpata jarrua,silloin voit ohjatakin. Todennäköisesti sulla menee jarrut lukkoon.

Käytän tuota vasemman jalan jarrutus -tekniikkaa, jossa pidän auton jarrulla linjalla samalla kun kaasu on täysillä. Silloin tuo pumppaus toimii hyvin, mutta jos tullaan hitaisiin paikkoin, jossa pyörä selkeästi vain jarruttaa, auto käyttäytyy turhan levottomasti.

Yritän mennä muutenkin aika pehmeällä linjalla ja antaa auton rullata. Välillä tulee tiukempia paikkoja missä tosiaan menee renkaat lukkoon ja silloin lähtee perä välittömästi irti ja auto on poikittain.

Vanhoissa Milestonen WRC-sarjan peleissä oli mun mielestä vähän samanlainen ominaisuus, auto käyttäytyi jarrutuksissa jotenkin arvaamattomasti. Se tietty auttaa kun jarruttaa aina suorassa olevalla autolla, mutta annas olla jos olet vähänkin tulossa mutkaan poikittain - spinnaus ja viita kutsuu... Ehkäpä se on sitä realismia, mene ja tiedä.

Täytynee turvautua siihen jarruapuun :confused:
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Kannattaa yrittää pitää veto päällä edes vähän eikä missään nimessä rullailla autolla mutkiin.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

[video=youtube;p17f-iidKBM]https://www.youtube.com/watch?v=p17f-iidKBM[/video]

Tässä näkyy kuinka paska tämä peli on Xbox Onella.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Kyllä ainakin itselläni myös PS4 versiossa ajoittain näkyy armotonta pykimistä jopa niin että se haittaa ajoa, aivan kuten tuolla videolla. Pelkkää arvailua, mutta tietyillä autoilla, konepelliltä kun kaikkia olen ajellut, pykimistä on selvästi enemmän kuin toisilla.

Platinatrophykin jo napsahti, mutta en ole sitä Pikes Peakin soraversiota vielä nähnyt missään, onko se tässä perusversiossa mukana ollenkaan? Mitä enemmän on ajellut sitä parempi maku tästä pelistä on tullut, kaikki offlinen puolella toimii aika mallikkaasti ja ajomalli on ihan ok, myös tuo Lööpin uran kohokohtien sisällytys pelattavassa muodossa peliin oli aivan mukava lisä videoineen ja ek.neen päivineen. Tylsäksi vain jo käy ai.tä vastaan ajelu, mutta eiköhän tämä vielä tule kaivettua kirjastosta ennenkuin Dirt saa julkaisunsa, sitä sitten taas ainakin rallin merkeissä jos Assetolta ehtii.
 
Pikes Peak soraversio tuli (ainakin special editionin) ennakkotilaajille ainakin digitaalisessa versiossa, kuten myös läjä autoja, esim WRC Focus.

Edit: itse en ole vielä huomannut edes rallycrossissa mitään nykimistä kun olen ohjaamosta ajellut (ratin takaa / kojelaudalta). Sen huomaan ettei 60fps peli ole, mutta droppailuja en ole huomannut, saati että ajoon vaikuttais.

Uusintoja en juuri missään pelissä katsele muutenkaan, mutta YouTubea varten pari nauhoitin, niin ne ovat kyllä aivan diashowta.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Botcher@

Ei ole noin paha ainakaan itellä enään boxilla. Kaikkia maita pystyy pelaa ainoostaan australiassa ja mexicossa tulee joku 2 sekunnin nykiminen. Mutta jos ajaa yöllä noita kyseisiä pätkiä niin silloin on kyl semmoset lag festivaalit et ei mitään rajaa varmaan alle 10FPS :DDDD
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Onko noilla "ajoavuilla" Loebissa jotain vaikutusta, jos pelaa ratilla? Testasin eilen jotain asfalttipätkää ensin kaikki ajoavut päällä (paitsi auto-brake), ja sitten kaikki pois päältä, enkä huomannut auton käyttäytymisessä oikeastaan mitään eroa.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Itse kun ajan sillä ohjaamo kuvakulmalla niin en oo huomannu ajossa mitään pätkimistä Pleikkarilla.
Uusinnat taas on pelkkää diakuvaa. :D
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Enpäs aiemmin huomannutkaan, että wrc5 demo on storessa. Piti laittaa lataukseen niin voi tehdä vähän vertailua. Australian rallin yö-pätkällä ainakin oli jonkin verran häiritsevää frame droppia. Itse tulee pelattua tuosta konepelti-kuvakulmasta.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Enpäs aiemmin huomannutkaan, että wrc5 demo on storessa. Piti laittaa lataukseen niin voi tehdä vähän vertailua. Australian rallin yö-pätkällä ainakin oli jonkin verran häiritsevää frame droppia. Itse tulee pelattua tuosta konepelti-kuvakulmasta.

Haa, kiits vinkistä! Itekkin tuota WRCtä vähän miettinyt muttei sentään ostoon asti niin mukava testata sitäkin demolla.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

WRC5 on ihan hyvä. Ainakin boxilla ratti toimii ihan ok. Säätää saa force asetuksien ja wheel sensitivy kanssa pitkään että saa mieleisen. Career mode siinä paljo parempi ku lööbis.Siinä on sitä ralli fiiliksen tuntua enemmän.Renkaat myös kuluu ja jarrut,myös saa valita mikkä renkaat ottaa pätkälle.. Enempi maita ja enempi vaihtelua. Eikä se nyt niin helppo lopulta ole vaikka EK:t on aika leveitä. Äänet myös paljon paremmat kuin lööbis.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

On se WRC nyt kuitenkin niin helppo, että voi silmät kiinni ajaa. Johtuen puhtaasti siitä, että AI on aina susta 0,5sek perässä vaikka työnnät autoa katollaan maaliin. Omalla ajolla ei ole mitään vaikutusta mihinkään.

Ainakin Ps4:lla rattituntuma on aivan hirveä ja päivityksen jälkeen se meni jo pelikelvottomaksi.


Loebiä eilen koitin Pikes Peakin soraversiota ja on tuollainen 20km pätkä ihan hirveä ilman nuotteja. Ikinä ennen tuota ole ajanut ja aivan silmille pomppii joka mutka. Ylemmällä rinteillä ei näe koskaan onko u-käännös vai täysillä ajettava mutka. Pakko jarrutella kokoajan.

Ensimmäinen ja toistaiseksi ainut veto pyörähdyksineen:
 
Ylös Bottom