Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Vastaus: Konsolirallipelit

Kaikki pelit käytännännössä on storessa tuon verran. Eli sama hinta kuin esim prismasta tms.

Itse maksan tuon kympin jo ihan siitä, että koko pelikokoelma kulkee mulla mukana kun raahaan pleikkaa työpaikan pippaloista omille asuntovaunureissuille, sairaslomilla eri kerrokseen talossa jne. Ja pääsee pelaamaan heti klo 00 julkkaripäivänä.


Se noissa digitaalisissa itseä kyrsii, varsinkin tohon hintaan, että ei tuu ikinä olemaan minkäänlaista jälleenmyynti arvoa, ellei sitten myy koko PSN tunnusta.

Tässä vielä toi aikaisemminkin linkattu video missä pelin pääpiru puhuu konsoli versioista. Aivan huikea peli sieltä on tulossa, kuulostaa että kaikki on menny putkeen :)

[video=youtube;KotsHdSorto]https://www.youtube.com/watch?v=KotsHdSorto&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Sori kun hieman ohi aiheen mutta mistä porukka on ennakkotilannut Dirt Rallya?
Olisiko se tuo VPD mistä varmimmin saa julkkariksi postitettuna?
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Sori kun hieman ohi aiheen mutta mistä porukka on ennakkotilannut Dirt Rallya?
Olisiko se tuo VPD mistä varmimmin saa julkkariksi postitettuna?
VPD:stä aion tilata. Viimeksi tilasin sieltä Loeb Rallyn ja se oli mulla postilaatikossa jo kaks päivää ennen virallista julkaisua. :D
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Dirt Rallyn julkkari 5.4. on tiistai, kun Loebilla se oli perjantai. Sitä taustaa vasten postipaketin saapuminen lienee maanantai-tiistai-akseli. Sinällään ei varmaan ole väliä, mistä tilaa. Aikalailla samaan aikaan tuntuvat VPD, Discshop, Konsolinet, Puolenkuunpelit ja vastaavat erikoisliikkeet postittelevan, mitä nyt tältä foorumilta olen vuosien saatossa lukenut. Anttilat, Gigantit ja vastaavat tavaratalot ovat sitten sellaisia, joista paketti tulee, kun tulee. Varmin ratkaisu on tietenkin kivijalkamyymälä, jos sellaista lähellä asuu.

Jos itse pelistä muutaman sanasen sanoo tähän samaan, niin jopa oli hypeä nostattava video tuo yllä oleva! Syyhyäisi jo päästä pelaamaan! Toki sitä tietää jo tässä vaiheessa, että ensimmäinen viikko könytään pitkin ojia, kun pitää taas opetella ajamaan uudestaan, mutta ei se haittaa! Haastetta pitää olla ja Codemasters+puhdas ralli on sellainen combo, että nostalgia nostaa päätään! Tulee mieleen ne kymmenet tunnit parin ensimmäisen CMR:n kanssa 15+ vuotta sitten, se oli sitten kivaa aikaa! Nyt sitten aikuisena pääsee palaamaan noihin tunteisiin takaisin ja elämään sen ilon tunteen, kun huomaa, että sekunti tai pari kerrallaan se pätkän aika paranee ja paranee ja samalla huomaa paiskovansa sitä sinistä Subarua aina vain paremmin ja rajummin. Sais huhtikuu jo tulla!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolirallipelit

Sori kun hieman ohi aiheen mutta mistä porukka on ennakkotilannut Dirt Rallya?
Olisiko se tuo VPD mistä varmimmin saa julkkariksi postitettuna?

Itsekin voisin teoriassa ennakkotilata DiRT Rallyn mutta kun en tuosta rattituesta edelleenkään tiedä. Pädillä ei huvittaisi pelata peliä joka pyrkii olemaan realistinen. Need For Speedit taas on pelejä missä ei oo tarkotuskaan olla realismia niin niitä voi pelaa pädillä.

Olen tästä jo muutamaan otteesee tähän keskusteluun kirjoittanu
 
Vastaus: Konsolirallipelit

VPD on omasta mielestä varma valinta jos haluaa netistä tilata. Ikinä ei ole tullu peli myöhässä omalla kohdalla. Tosin isommat julkaisut joissa on tarkempi seuranta päivissä ei myöskään etuajassa. Ja olen tilannut sieltä pelejä ja paljon ahvenanmaan aikaan huomattavasti enemmän. Sieltä varmaan tulee tilattua Dirt ellei suoraan kaupasta tule ostettua.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Itsekin voisin teoriassa ennakkotilata DiRT Rallyn mutta kun en tuosta rattituesta edelleenkään tiedä. Pädillä ei huvittaisi pelata peliä joka pyrkii olemaan realistinen. Need For Speedit taas on pelejä missä ei oo tarkotuskaan olla realismia niin niitä voi pelaa pädillä.

Olen tästä jo muutamaan otteesee tähän keskusteluun kirjoittanu


Itsekin ihmettelin ettei vpd sivuilla tuetut ratit listassa ollut Thrusmasterin T150 joka on itsellä.
Mutta luki että Logitech Driving Force GT tuki on? Eli nuo on varmaan pc puolen tuetut ratit?
Mutta silti tuo T150 pitäisi tuolla listalla olla..
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Nopealla googlauksella t150 ei toimisi edes pc puolella nyt dirtissä. Toki erittäin uusi rattikin. T80 taas käytännössä pitäisi pakostakin olla tuettuna, kun on virallinen ps4 ratti.

Veikkaanpa et julkaisuun mennessä molemmat on tuettuja ja pc puolikin saa päivityksen tuosta.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

No ei tarvii ostaa ainakaan ennenkuin on tietoa toimiiko T150. Joskus aikasemmin jo täällä ivallisesti kommentoin jollekin että eikö ois hienoa jos T80 ei sais tukea. T150 omaa myös sen verran hienot PS logot että parempi toimia. Tämmöstä perkeleen näpertelyä pitää nykyään olla tämänkin ei niin jalon pelirodun puoli.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

- ASSETTO CORSA – PS4
- DRIVECLUB™ - PS4
- DRIVECLUB™ BIKES - PS4
- FARMING SIMULATOR 15 – PS4
- F1 2015 - PS4
- Project CARS - PS4
- SEBASTIAN LOEB RALLY EVO – PS4
- THE CREW™ - PS4
- THE CREW™ WILD RUN – PS4™
- WRC 5 – PS4


Nopealla Googlauksella tuossa on pelit missä varmasti on tuki tälle T80 ratille.
Eli kun äkkiä ajattelee mitä ajopelejä on niin tuossa on ja Markkinoille on tulossa. Kaikki semmosia jotka pyrkii jotenkin realismiin. CREW on noista se mikä on lähinnä arcadea. Tätä kun ajattelee se olisi pieni ihme jos DiRT Rally ei sais tuon ratin tukea.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Tiedän porukkaa, jotka pelaavat PC:llä DiRT Rallya tuon T150 ratin kanssa ja hyvin toimii. Oon aika varma, että tulee myös toimimaan plegellä. Ainakin toivottavasti, kun itsekin omistan tuon ratin! :p
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Ite ajelen Dirt Rallya PC:llä T150 ja hyvin toimii, vaikka virallista tukea ei ilmeisesti vielä ole. Oon 100% varma että PS4 versio tukee T150, kyseessä on PS4 virallinen ratti.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

+++ Xbox One® PATCH IS NOW AVAILABLE +++
Changelog includes the resolution of the following issues:
• Problem solution of linearity of steering wheels in the menu options
• Imput lag reduction using steering wheel
• Improved framerate during race sessions
• Problem solution of the disappearance of the screen pacenote during a online session, after the pause of the race
Learn more: http://bit.ly/SLR_PatchXboxOne
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Muistakaahan sitten molempien tehokonsolien omistajat ostaa Dirt Rally PS4:lle, koska Codemasters on jo ilmoittanut, että PS4 versio on täysi 60 fps @ 1080p! Xboxilla "tähdätään samaan, mutta todennäköisesti joudutaan käyttämään skaalautuvaa resoluutiota 900p-1080p tilanteen mukaan". Eihän sillä nyt lopulta varmaan suurta merkitystä ole, mutta näin homma vaan tullee menemään.

Codemasters ilmoitti asian mm. tuossa yllä olevassa streamissaan ja sama tulee esille tässä alla olevassa videossakin, jossa jälleen 10 minuuttia pelikuvaa. Ei kestä kiittää! :)

[video=youtube;QK04GtTeuPc]https://www.youtube.com/watch?v=QK04GtTeuPc[/video]
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Eiköhän se niin mene että kummalle konsolille se ratti on. Itellä boxilla täys thrustmaster setuppi joten sille on dirt tilattuna. Itelle ihan sama onko se 900 vai 1080p ei sitä siin ajaessa mitään huomaa.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

[video=youtube;KUame5hFPdo]https://www.youtube.com/watch?v=KUame5hFPdo[/video]
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Tuskin tulee, itelle ei tullut vaikka ennakko tilasin pelin. Sain vaan hyvitykseks 4e lahjakortin -_-
 
Ylös Bottom