Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Jumalauta, että pistää ärsyttämään nämä kun eivät pelaa pelejään pois :mad: Ens kerralla vaan reippaasti lyhyempi aika tähän niin ne osallistuu kenellä on oikeasti kiinnostusta.

Siitä on sinällään aivan turha mieltänsä pahoittaa, sillä jos aikaa on annettu tietty aika, niin sen pitäisi olla ihan ok, jos sovitussa aikataulussa pelit suorittaa. Vähän sama, kun kutsuttaisiin juhliin kuudelta, ja saapuessaan paikalle klo 18:00 huomaa kaikkien aloittaneen jo puolelta. Unfair...

Siitä on sinällään aivan turha mieltänsä pahoittaa, sillä jos aikaa on annettu tietty aika, niin sen pitäisi olla ihan ok, jos sovitussa aikataulussa pelit suorittaa. Vähän sama, kun kutsuttaisiin juhliin kuudelta, ja saapuessaan paikalle klo 18:00 huomaa kaikkien aloittaneen jo puolelta. Unfair...

Onhan toikin totta, mutta eikö se silti olisi mukavampaa kun olisi näitä aktiivisia pelaajia enemmän? No ens kerralla sitten vaan lyhyempää aikaa.

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Taulukot vaihdettu valmiiseen pohjaan, nyt toi laskee tulosten perusteella kaiken
Heti bongattu virhe. [emoji3] PS4 lohko Z: näyttää, että mulla 9 matsia, mutta pitäis olla 8. Olen pelannut kaikkia muita vastaan, paitsi Marlöötä. Näyttää, että ollaan pelattu 1 matsi, joka on päättynyt Marlöön 3-1 voittoon.

E: Apeliuksella taitaa kans olla yks matsi liikaa? Mun mielestä pelannut vain 2 molemmat minua vastaan.

zep91 - DPK 4-0 (Schurrle x 2, Quarin, Schweinsteiger)
DPK - zep91 2-2 (Hulk, Oscar / Lacazette, Schweinsteiger)

Eka peli manuaali asetuksilla, toka peli assisted. Parempi pelaaja tuo zep91, FUT-veteraani, kiitos oli hauskaa :)

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Heti bongattu virhe. [emoji3] PS4 lohko Z: näyttää, että mulla 9 matsia, mutta pitäis olla 8. Olen pelannut kaikkia muita vastaan, paitsi Marlöötä. Näyttää, että ollaan pelattu 1 matsi, joka on päättynyt Marlöön 3-1 voittoon.

E: Apeliuksella taitaa kans olla yks matsi liikaa? Mun mielestä pelannut vain 2 molemmat minua vastaan.

Copy/paste-insinöörillä jäänyt vanhoista sarjoista tuloksia, fixattu

zep91 - DPK 4-0 (Schurrle x 2, Quarin, Schweinsteiger)
DPK - zep91 2-2 (Hulk, Oscar / Lacazette, Schweinsteiger)

Eka peli manuaali asetuksilla, toka peli assisted. Parempi pelaaja tuo zep91, FUT-veteraani, kiitos oli hauskaa :)

Kiitokset sulle myös :) Oli kyllä tosiaan hyvät pelit, ihan eri mukavaa ku perus onlineväännöt ja oot kyllä DPK parempi pelaan ku mitä oot täällä antanu ymmärtää :)
Assistedeilla jopa suht tasasta vääntöä (y)

Pelattiin tossa nuo pelit enlargementtiä vastaan kans, hyvät pelit oli neki ja saxon rupatteli mukavia taustalla :D
Tuossa vielä tulokset:
enlargementti - zep91 1-4 (A. Ramos / L. Gustavo, Quaresma, KDB x 2)
zep91 - enlargementti 2-0 (KDB x2)

ps. Kertokaa tyhmälle miten saa suoraan kopioitua tekstin privaviestiksi jos se on mahollista.

Tänään illasta pleikkarin ääressä. Olisko Apelius linjoilla, jos tänään pelattaisiin miun vikat pelit alta pois?

Taas oli kyllä hyvät pelit, tällä kertaa saxonia vastaan.. Kiitokset :)

Saxon_747 - zep91 3-1 (Hulk x2, Rondon / Schweinsteiger)
zep91 - Saxon_747 3-2 (Lacazette, Guarin, KDB / Hulk, Ramires)

Pahoittelut etten ole ollut mestoilla, mutta tässä on nyt yksinkertaisesti niin paljon kaikkea elämässä tällä hetkellä, ettei oikein päällimmäisenä ajatuksena ole joku konsolipelin turnaus.

Huomenna paikalla ja pelaamassa aamusta iltaan lähtökohtaisesti, ellei nyt jotain yllättävää satu. Koko päivää en toki pelaa pelkkää FIFA:a, mutta joku 5-6 peliä olisi kiva saada pois päiväjärjestyksestä. Huudelkaa huomenna kun ilmestyn liveen.

Pahoittelut etten ole ollut mestoilla, mutta tässä on nyt yksinkertaisesti niin paljon kaikkea elämässä tällä hetkellä, ettei oikein päällimmäisenä ajatuksena ole joku konsolipelin turnaus.

Huomenna paikalla ja pelaamassa aamusta iltaan lähtökohtaisesti, ellei nyt jotain yllättävää satu. Koko päivää en toki pelaa pelkkää FIFA:a, mutta joku 5-6 peliä olisi kiva saada pois päiväjärjestyksestä. Huudelkaa huomenna kun ilmestyn liveen.

Sää voit laitella viestiä kun kerkeät pelaamaan. Boxi tossa huomenna kuitenkin koko päivän päällä

Game 1
Zep91 - Burski, 2-2, Schurrle, Guarin - Sanchez x2

Game 2
Burski - Zep91, 0-1, - Lacazette

Oli kyllä todella tasaset väännöt molemmissa peleissä. Ekassa pelissä Zep tasotti 90 minuutilla Guarinilla, karmea tykki vasempaan takanurkkaan. Tokassa pelissä ei paikoilla juhlittu, mutta Zep sai ihan oikeutetusti voiton. Se onkin sitten Aren ja Zepin tappelu lohkon ykkössijasta. Kiitos vielä täälläkin Zepille peleistä!

Kiitokset Burski niinkö jo konsolilla sanoin niin oli kyllä parhaat pelit tähän asti :)

Marlöö - Apelius 1-2
Tévez - Koke, Long

Apelius - Marlöö 2-1
Soldado 2x - Doumbia

Hyviä tasaisia pelejä oli. Huomenna(tänään) voin jälleen pelata.

Game 1
Zep91 - Burski, 2-2, Schurrle, Guarin - Sanchez x2

Game 2
Burski - Zep91, 0-1, - Lacazette

Oli kyllä todella tasaset väännöt molemmissa peleissä. Ekassa pelissä Zep tasotti 90 minuutilla Guarinilla, karmea tykki vasempaan takanurkkaan. Tokassa pelissä ei paikoilla juhlittu, mutta Zep sai ihan oikeutetusti voiton. Se onkin sitten Aren ja Zepin tappelu lohkon ykkössijasta. Kiitos vielä täälläkin Zepille peleistä!

Huh, täällähän on mennyt jännäksi! Tasurit ja voitot siis vain enää kelpaavat, aiai! Toivottavasti tänään ehtisin pelailemaan... Aamupäivät menevät ainakin tänään ja huomenna IRL lapsosten kanssa fudiskentällä temmeltäen, mutta sen jälkeen ohjelmistoon ei taida kuulua merkittävästi sitovia toimenpiteitä.

Pelit alkaa olla jo siinämäärin pelattu, et nyt on hyvä aika alkaa suunnittelemaan ens kautta:

-MILLAISET SQUADIT TEHDÄÄN?

-MITÄ MUITA SÄÄNTÖMUUTOKSIA HALUTAAN?

-ANNETAANKO MANUAALI-MAUNOILLE LISÄHELPOTUKSIA?

Mä sain manuaaleilta turpaani kun olen niin paska, joten helpotuksia mullekkin :o nounou. Valintojen maailma, tosin sama se maksaako porukka 20 vai 30k samanlaista jengiä se silti on.

Maajoukkueet ois kiva seuraavaks.

Peliaika viikkoon.

Mä sain manuaaleilta turpaani kun olen niin paska, joten helpotuksia mullekkin :o nounou. Valintojen maailma, tosin sama se maksaako porukka 20 vai 30k samanlaista jengiä se silti on.

Maajoukkueet ois kiva seuraavaks.

Peliaika viikkoon.

Vois olla ehkäpä niin et jos on maajoukkueet tms, niin häntäpään ketut saa valita ensin?

Se vois olla hyvä, tosin en tiie onko sillä väliä vaikka samoilla mailla pelattais.

Se vois olla hyvä, tosin en tiie onko sillä väliä vaikka samoilla mailla pelattais.

Otetaan mieluummin sillä tavalla niinkuin Tuulis sanoi, että pelaajamäärän mukaan valitaan maajoukkueet TOP-10 tai TOP-15:sta.

Sitten ne ketkä jäävät tässä turnauksessa häntäpäähän valitsee ensin. Tois vaan mukavaa vaihtelua, että kaikilla olisi oikeasti erinlaiset joukkueet :)

Ylös Bottom