Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT InterPalacionary league, SEASON 3,(04.07- 18.07) Ilmoittautuminen auki NYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT InterPalacionary league, SEASON 3,(04.07- 18.07) Ilmoittautuminen auki NYT

Jiiffi vs Kankku 0-2

Kankku vs Jiiffi 2-1

Tais olla yks veto kahen pelin aikana kankun maalia kohti ja se meni sissään. Toisesta pelistä ois ollu tasuri mahollinen, mutta toppari päätti soheltaa pallon kans ja sitte teki itsestään kurotuksen->kankun pelaaja nurin ja pilkulle.
Ihan ***** mahotonta pelata tuota 5212:sta vastaan. Hyökkäyspäässä tuntuu, että joutuu pelaan n. 18 pelaajaa vastaan. On se kankkuki kyllä pelimies, ei siitä mihinkään pääse. Kiitokset.

Vastaus: KonsuliFIN FUT InterPalacionary league, SEASON 3,(04.07- 18.07) Ilmoittautuminen auki NYT

Tänään alkoi kesäloma, niin varmaan jää PS3 pelit nyt pelaamatta. Ensi viikolla olen todennäköisesti vain muutamana päivänä paikalla.

Elokuussa olisi kyllä kiva ottaa vielä jotain turnausta, vaikka sitten maajoukkueilla tai dream team kokoonpanoilla.

Mä jättäydyn pois tuosta PS3 turnauksesta. En jaksa ressata peleistä...

Jes, hyvä Large. En kerjennyt neuvoo ku arkielämä iskee nyrkillä silmään
Joo oli pieniä teknisiä ongelmia mitä kännykän sheets Ei osannu ratkasta ainakaan mun käyttämänä. Koneella onnas sit.

Jään pois tästä.

Seuraavia vastaan mulla on pelit pelaamatta.

Tuulis - 2peliä
Huppe75 - 2peliä
WeePee - 1peli

Season 3 oli sit jo hiukan hiljaisempi, kattellaan tossa elo-syyskuussa jos vielä innostutaan täräyttämään Season 4?

Best of the Best käyntiin niin mukana ollaan!

Ylös Bottom