Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koodit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirhonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

pirhonen

Guest
Tämä saattaa olla jo teille vanha juttu mutta mulle se selvisi vasta vähän aikaa sitten

Eli kysy on niin sanotusta koodeista joilla saa peleihin lisää potkua.Onko kellään kokemusta niistä ja jos on minkälaisia
hyviä vai huonoja.

Tekisi itse mieli koittaa mutta en osaa eli osaako joku kertoa miten niitä koodeja käytetään

Meinaatkos jotain cheat-juttuja vai..? Mulla ei ole kokemusta cheateista koska mun mielestä ne on ihan horosesta enkä ole niitä käyttäny. Löytyyhän noita koodeja esimerkkinä GTA3:een aika läjä.

Mun mielestä on aika vammasta käyttää esim. koodeja, jotka helpottavat pelin läpäisyä ennenkuin on pelannu edes kerran pelin läpi normaalisti . Sen jälkeen ne voi olla ihan hauskojakin ja tälleen saa uudelleenpelausarvoa jos ei peli muuten sitä tarjoa.

Mä oon kanssa aina ihmetellyt että mistä noita esim. cheat juttuja jengi kehittää?

Siinä oli mun kaks senttii ja vähiin käy:D

www.gamerevolution.com sieltä ainakin löytyy koodit ja vinkit kaikkiin konsoli ja pc peleihin. Muista kuitenkin pelata peli ensiksi läpi ilman koodeja.

mitä helvetin järkeä on käyttää koodeja ja näin ollen pilata pelikokemus? onko järkeä pelata esim. gta3:sta koodit päällä? mitä järkeä on jos pelissä ei voi kuolla, tai heti saa loppumattomat ammukset jne.. ne jotka pelaa koodeilla on nössöjä ja amatöörejä!!!

First enjoy the game, then it´s time for fun! :)

Cheatit on ihan jees, kun ensiksi tahkoaa pelin läpikotaisin puhki ja kun kyllästyminen iskee niin eikun "petkuttamaan".. Näin pelin elinikä pitenee vielä entisestään. Esim. THPS-peleissä on kivat cheatit, joilla voi mm. skeitata first person modessa ym...

Joskus cheatit taas voivat pelastaa pelin divarin hyllyyn joutumiselta liian aikaisin......
Itse olen käyttänyt koodeja kahdessa GTA3:n tehtävässä kun olen tahkonnut peliä läpi......:o

juu.. Kyllähän ne koodit on ihan kivoja,riippuu koodeista mutta esim gta3 saa ukko koodin eli voi käyttää melkein kaikkia pelihahmoja :D

cheatplanet jyrää!!!

koodeja kannattaa käyttää sillon kun on menny pelin jo läpi ja pelaa uudelleen....

paras paikka on www.cheatcc.com

Ylös Bottom