Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Korn suomeen, 28.6!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kill you ei tullut, harmivaan! Enemmän olisin odottanut Good god:ta, mutta eihän kaikkea voi saada.

Ja kyllä, ehdottomasti paras keikka koskaan. Yleisö oli mahtava, sekä tietysti mahtavasti soittanut bändikin.
 
Iltalehti
Varsinaisesti jalat vedettiin alta, kun Korn räjäytti Pink Floydin The Wall kappaleesta oman, todella rankan version. Erittäin onnistuneen keikan päätti Y'all want, joka jätti varmasti fanit lämpimiksi ja odottelemaan yhtyeen paluuta maamme kamaralle.

Oisivat voineet biisien nimet sentäs kirjoittaa oikein lehteen. Muutenkin juttu tuntuu olevan jonkun lapsen kirjoittama, Semira Ben-Amor ei ole varmaan ennen kirjoittanut tähän lehteen..Mutta yhdestä asiasta olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa että, aika oudosti bändi hävisi joka biisin välissä pois lavalta, luulisi että ei niitä kamoja tarvi kokoajan vaihtaa :confused: Mutta eipä sekään haittaa ollenkaan :)
 
Oisko ne jenkki tyylisest silikonipommit siinä lavan reunalla olleet syynä niihin lavan taakse menemisiin? ;)

Eipä tuo kyllä menoa haitannut, että sinne aina hävisivat. Pääasia, että soittivat tiukan setin ilman mitään turhia jorinoita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Oisko ne jenkki tyylisest silikonipommit siinä lavan reunalla olleet syynä niihin lavan taakse menemisiin? ;)

Mitä?! Oliko Jonathanilla vaimo mukana? Vai ketä silikonipommeja siellä oli :) (Pahus kun en itse niin kaukaa nähny mitään:( )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Mitä?! Oliko Jonathanilla vaimo mukana? Vai ketä silikonipommeja siellä oli :) (Pahus kun en itse niin kaukaa nähny mitään:( )

Pari mallinmitoissa olevaa muijaa istui kiltisti jalat ristissä, siinä permannolta päin katsoessa lavan vasemmalla reunalla edessä olevien kaiuttimien takana. Minä olin siinä permannon oikean puoleisessa etuosassa ja siitä oli hyvä näkyvyys niihin tyttöihin. Ennen keikkaa roudari toi siihen tuolit johon tytöt sitten istutettiin, keikan aikana en kiinnittänyt huomiota niihin.
 
Kyllä ketuttaa kun en tuonne päässyt, eikä varsinkaan tuo Sarinen raportti juurikaan ketutusta lievitä. Täytyy toivoa, että suomalaiset fanit jäivät bändin mieleen ja he tulevat tänne toistekin :) Kävin tänään ostamassa loputkin Kornin levyt itselleni ja pikkusisko oli ostanut live-dvd:n. Kokoelmaa odotellaan, kai se pitää niiden cover-biisien takia ostaa.
 
Tuossa juuri katselin TOP40-ohjelman, joku katsoja lähetti palautteessa kysymyksen että tekisivät jutun kornista kun he suomeenkin tulevat, he sitten vastasivat että aikoivatkin tehdä kunnes Jonathan ilmoitti 30minuuttia ennen haastattelujen alkua että kaikki on peruttu! Taisikohan jäädä jotain pahaa makua suomesta vai mikä oli vikana, kun ei niitä fanien tapaamis keskusteluitakaan pidetty ollenkaan. Voisinpa kirjoittaa tässä joku päivä sähköpostia Jonathanille ja kysyä mikä rassasi, vaikka keikkaan ollaan täysin tyytyväisiä ;)
 
Oli lehden mukaan äänen kanssa ongelmia Jonathanilla. Pystyi kuitenkin keikan vetämään, mutta säästeli ääntään peruuttamalla lehdistötilaisuuden. Keikan aikana mistään äänenmenetyksestä ei voinut puhuakkaan sen verran komeasti se lauloi ja karjui.
 
Joo, Jonathanilla oli ääni poissa kokonaan vielä muutama tunti ennen keikkaa. Oli kuulemma pienen luokan ihme, että lääkärit sai ukkelin laulukuntoon illaksi.
Ilmeisesti tämä yhdistettynä Jonin pahaan astmaan aiheutti nämä pienet tauot, nimittäin pari päivää myöhemmin Tukholmassa ei näitä taukoja ollut läheskään näin paljoa.
Ja tähän väliin joutuu toteamaan, että ruåtsalaiset EI osaa riehua. Menossa oli kunnolla mukana vain permanto ja ainoastaan Jonin huudattaessa porukkaa innostui myös istumakatsomot. Eikä tullut heille samoja kehuja kuin suomalaisille (parhaimmasta areena-showsta koskaan) :D
Mun mielestä soittivat Helsingissä muuten Make me badin (voi olla, että muistan väärin, tuli oltua "hiukan" jurrissa), mutta Tukholmassa eivät...?
Silti oli varsin hyvä keikka sielläkin, mutta Suomessa paras mitä olen tähän mennessä todistanut miltään bändiltä. Fiilis kentällä Right nown tai Here to stayn pärähtäessä käyntiin oli jotain uskomattoman hienoa.
 
Onneksi Jon sai äänensä kuntoon, ois ollu meinaan sen luokan pettymys minulle ja myös teillekin että ois varmaan joutunu vähän aikaa sitä henkeä ottamaan. Ei ihme jos ruottalaiset eivät osaa riehua kun jotain Kenttiä suoltavat sieltä maasta. Ja onneksi Make me bad ei tullut, sillä en minä ainakaan koko biisistä paljoa välitä..
 
Olis ollut tosi suuri pettymys jos olis peruttu, varsinkin kun täältä Oulun liepeiltä sinne asti ihan Kornin takia matkustin. Minun mielestä Make me bad on vähän tylsä biisi, eikä varsinkaan mikään kunnon livebiisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ei tullut Make me bad biisiä Suomessakaan.
Jep, arvelinkin että muistin väärin. Taisin sekoittaa 2002 Tukholman keikkaan ;)

Jos keikka olis peruuntunut, en olisi vastannut seurauksista. Oli pikkuisen jännää lähteä Ruotsiin kun koko ajan sai pelätä vuorostaan sen keikan peruuntumista...
 
Katselin tuossa Helsingistä ostamaani keikka paitaa, enkä siitä kyllä löytänyt mainintaa ruotsinkeikasta? Myytiinköhän ruotsissa päivitettyä versiota, vai milloin keikka oli?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Katselin tuossa Helsingistä ostamaani keikka paitaa, enkä siitä kyllä löytänyt mainintaa ruotsinkeikasta? Myytiinköhän ruotsissa päivitettyä versiota, vai milloin keikka oli?
Omituista, koska Tukholman keikka varmistettiin 3 viikkoa ennen Suomen keikkaa. Keikka oli 30.6.
Sikahintaisia nykyään nuo jäähallikeikkojen paidat, 30-35 euroa on törkeää rahastusta.
 
Ylös Bottom