Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kororinpa

noose01

KonsoliFIN Alumni
Tästä ei näytäkään olevan omaa ketjua.
Näyttäisi juuri tulleen myyntiin ja ainakin Megaswap tarjoaa hinnaksi 49e, lauantaina prismassa käydessä katselin hyllyjä silläsilmällä mutta eihän sitä näkynyt siellä.

http://www.nintendo.fi/?game=1579#
 
Vastaus: Kororinpa

Perjantaina tuli hankittua ja nyt taidan olla kentässä 37. Hauskaa tämä on.

Kenttiä taitaa olla 50 + 15 secretiä. 45 standardia tulee vaan pelaamalla ja läpäisemällä kentät. Standardikentät 46-50 ilmeisesti saamalla kultapokaaliin oikeuttavan ajan vähintään 20:stä kentästä. Secret-kentät avataan kolmella vihreällä kristallilla per kenttä - eli tarvitaan 45 vihreää kristallia avatakseen kaikki secret-kentät. Mun taidoilla tahkotaan pitkään ennen kuin kaikki on avattu, vaikka alku meneekin kohtuu vikkelään.
 
Vastaus: Kororinpa

Tämä pelihän vaikuttaakin todella hauskalta ainakin tuon Youtube-videon perusteella. Vähän niinkuin Monkey Ball ilman niitä ärsyttäviä apinoita. Tämä luultavasti tulee hommattua jossain vaiheessa kyllä.
 
Vastaus: Kororinpa

Lurg sanoi:
Tämä pelihän vaikuttaakin todella hauskalta ainakin tuon Youtube-videon perusteella. Vähän niinkuin Monkey Ball ilman niitä ärsyttäviä apinoita. Tämä luultavasti tulee hommattua jossain vaiheessa kyllä.

Ja mikä tärkeämpää, ainakin mulle, edes Monkey Ball ykkösessä ei ollut kovin montaa ton tyylistä kenttää. Tähän mennessä Blitzissä ei yhtään, tosin oon vasta kutos tai seiska maailmassa.
 
Vastaus: Kororinpa

Justin Bailey sanoi:
Ja mikä tärkeämpää, ainakin mulle, edes Monkey Ball ykkösessä ei ollut kovin montaa ton tyylistä kenttää. Tähän mennessä Blitzissä ei yhtään, tosin oon vasta kutos tai seiska maailmassa.

Aivan. Ehdottomasti tässä on mielenkiintoista tuo kokonaisvaltainen pyörittely, eikä pelkkä kallistelu niin kuin Monkey Ballissa oli. Omat kokemukset kyllä rajoittuvat tuohon ekaan Monkey Balliin joka toki ihan mukava oli sekin aikoinaan.

Tuo 50 + 15 kenttääkin kuulostaa kyllä aika vähälle tämän tyylisessä pelissä. Tiedä sitten onko aikomuksena julkaista myöhempinä päivityksinä lisää kenttiä, tämän tyylisessä pelissä tuokin menetelmä saattaisi toimia ihan hyvin.
 
Vastaus: Kororinpa

Melko nopeasti todellakin tulee tahkottua ilmeisimmät läpi. Nyt oon jo kentässä 44 ja muistaakseni 6 secretiä - eikä todellakaan ole ollut tuntikausien intensiivisiä sessioita vaan ihan kevyttä keikuttelua (olisiko n 5 tuntia yhteensä mennyt kolmessa päivässä). Sitten alkaa uudelleentahkoaminen, että saa loput auki. Nähtäväksi jää, onko se kivaa vai turhauttavaa. Hauska peli kyllä, mutta voi olla todella lyhytikäinen, jos uudelleentahkoaminen menee pakkopullaksi.
 
Vastaus: Kororinpa

Minkäslainen moninpeli tuossa on? Päätyi seuraavaksi hankintalistalle :D
 
Vastaus: Kororinpa

Kahden pelaajan split-screen-kilpailu. Nopeammin maaliin päässyt voittaa. Ohjaimena joko kaksi wiimotea tai toisella mote ja toisella nunchuk.
 
Vastaus: Kororinpa

Miltäs se kenttien uudelleenpelaaminen tuntuu ja pidätkö yleensä highscore-tyylisistä peleistä? Aika lähellä, että lähtee huomenna tai tänään mukaan kaupasta...
 
Vastaus: Kororinpa

Itse olen pelannut kaikki näkyvillä olevat kentät, myös mirrorit ja secretit. 94.9 % pelattu läpi, nyt ei enää ole pelattavaa. MIstäköhän tuon 5,1 prosenttia saa? osasta kentissä olen saanut kultaisen pokaalin, mutta pokaalit eivät näytä kasvattavat pelattuja prosentteja. mikä neuvoksi? Tuleeko kenttiä lisää kun saa enemmän kultaisia pokaaleja?
 
Vastaus: Kororinpa

Tuli kauppareissulla otettua mukaan. Nyt on 25% läpi joten melko nopeasti ainakin alkupään kentät pääsee läpi. Kenttien uudelleenpeluu arvo on mielestäni kohdallaan jos pokaaleita lähtee tavoittelemaan ja onhan siellä niitä vihreitäkin kiviä :D Viikonloppuna täytyy testailla kaksinpeliä kun hameväellä on tenttiviikko päällänsä niin nyt ei mukamas ehdi :confused:
 
Vastaus: Kororinpa

KenSu sanoi:
Kenttiä taitaa olla 50 + 15 secretiä. 45 standardia tulee vaan pelaamalla ja läpäisemällä kentät. Standardikentät 46-50 ilmeisesti saamalla kultapokaaliin oikeuttavan ajan vähintään 20:stä kentästä. Secret-kentät avataan kolmella vihreällä kristallilla per kenttä - eli tarvitaan 45 vihreää kristallia avatakseen kaikki secret-kentät. Mun taidoilla tahkotaan pitkään ennen kuin kaikki on avattu, vaikka alku meneekin kohtuu vikkelään.
Nyt on 45 virheää kerättynä mutta viimeinen secret leveli ei ole auki. Täytyypä lähteä metsästämään kultapokaaleita seuraavaksi. Prosentteja nyt 92,6.
 
Vastaus: Kororinpa

Aivan loistava old-school henkinen peli :) Miettikää nyt taas esim. IGN:n arvostelua tästä: gameplay 6.5? Just. Ja muutenkin, sanat ei nyt riitä kuvaamaan miten hakoteillä kaverit tuntuu olevan normaalista massaviihteestä poikkeavien pelien kanssa. Jos Wii nyt ylipäätään ideana kiinnostaa, niin Kororinpan pitäisi olla instant-hankinta. Tämän genren ylivoimainen ykkönen.
 
Vastaus: Kororinpa

Hiton hyvä peli joka peittoaa apinapallot mennen tullen (paitsi leveleiden määrässä ja elämillä/continueilla piinaamisessa). Monkey Ballit tuntuvat todella kaksiulotteisilta tämän jälkeen. Ohjaus on todella tarkka ja karkkimaiset grafiikat miellyttävät silmää, tosin voisivat ne taustat olla yksityiskohtaisempiakin. Valituksena widescreen-kuva ei ole aito widescreen vaan letterbox.
 
Vastaus: Kororinpa

Peli tuli sitten pelattua illassa "läpi" eli ne perus 45 kenttää. Täytyy nyt vielä suitsuttaa jopa edellistä kommenttiani enemmän, loppupään kentät olivat upeita - harmi että niitä on niin vähän, jäin todella kaipaamaan lisää. Mutta eri palloilla pitää kokeilla hioa noita ja hankkia pokaaleja jotta saa ainakin ne 5 viimeistä kenttää auki. Suosittelen peliä kaikille joita idea vähääkään kiinnostaa, itsekin olin umpikyllästynyt monkey balleihin mutta Kororinpa on oikeasti aivan erilainen. Tällaista peliä ei voisi toteuttaa millekään muulle ohjaimelle kuin wiimotelle. Kororinpa 2:ta tai ladattavia lisätasoja odotellessa.
 
Vastaus: Kororinpa

Uusimmassa Mikrobitissä on testissä tämä. Kehuivat ohjausta "lähes täydelliseksi". Moitteita taisi tulla ainoastaan pelin lyhyestä kestosta.
 
Vastaus: Kororinpa

noose01 sanoi:
Uusimmassa Mikrobitissä on testissä tämä. Kehuivat ohjausta "lähes täydelliseksi". Moitteita taisi tulla ainoastaan pelin lyhyestä kestosta.
Allekirjoitan täysin, kontrollien herkkyys toi melkein kyyneleet silmiin mutta pelin lyhyys ärsytti suuresti. Tekisi mieli suositella koko sydämestä mutta kun noita ratoja on vaan niin surkean vähän. Toivottavasti kakkonen tulee pian. Ja ne 360:n Marble Blast Ultran ajat sitten luvatut lisäradat.
 
Ylös Bottom