KotOR:in läpivetäneet (SPOILER-varoitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VeroKarhu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

VeroKarhu

jäsen
KotoR:in läpivetäneet.

Minua on tässä hieman mietityttänyt minkälaisia hahmoja muut pelin loppuvaiheille pelanneet ovat kehittäneet hahmoistaan? Elikkäs minkälainen hahmo teillä oli pelin loppuvaiheilla/level capin astuessa kehiin?

Oman hahmon statistiikkaa laitan tänne tuossa kunhan sunnuntaina pääsen kotiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Hieman OT, mutta onko KotOR:n PC- ja Xbox-versioissa eroja?

Ei ilmeisesti juonellisesti, mutta tietysti PCllä grafiikkaan luulisi saavan eroa. Tosin olen kuullut, että PCn käännöstyöstä olisi jäänyt jonkin sortin grafiikka bugeja esim maassa makaaviin esineisiin mutta tiedä häntä :confused: . Uskaltaisin kumminkin suositella PC versiota, jos vain kone-tehot riittävät, vaikkakin moitteeton pelihän tuo Xboxillakin on.

Myös off topiccina: Onko teille sattunut pelissä sellaista lievää bugia, että (ainakin yleensä) taistelun keskellä vaihtaessa hahmoa hahmo pomppaa aivan toiselle puolelle taistelukenttää. Mistäköhän lienee johtuvan.

Minun täysin Light side jedin statistiikkaa ennen viimeistä taistelua:

Jedi Consular lvl 12
Soldier lvl 8

Vitality: 172
Force: 196
Experience: 234891 ja risat (katsottu juuri ennen lopputappelua)

Voimat (Minulla ilmeni sellainen bugi, että vaikka koko pelin ajan olen voiman hyvällä puolella ollut niin pystyin silti kaikki mahdolliset voimat valita):

Heal
Burst of speed
Dominate Mind
Stasis field
Force wave
Death Field
adv Throw Lightsaber

Voiko tuon "viimeisen taistelun" jälkeen enää jatkaa peliä?

Ei. Valitettavasti. Laitan nuo omat statsit tänne kunhan kerkiän. Olin kuitenkin täysin Light :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Voimat (Minulla ilmeni sellainen bugi, että vaikka koko pelin ajan olen voiman hyvällä puolella ollut niin pystyin silti kaikki mahdolliset voimat valita):
Ei se ole bugi. Kaikki voimat pystyy aina valitsemaan. Jos oot hyvällä puolella niin pimeän puolen voimat vievät paljon enemmän force pointseja ja sama toimii tientenkin toisinpäin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Ei se ole bugi. Kaikki voimat pystyy aina valitsemaan. Jos oot hyvällä puolella niin pimeän puolen voimat vievät paljon enemmän force pointseja ja sama toimii tientenkin toisinpäin.

Itsekkin noin kuvittelin mutta kun joku minulle sanoi ettei itse pystynyt valitsemaan kuin tietyn puolen voimia. Kummallista, lienee ollut toisessa päässä bugia :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Itsekkin noin kuvittelin mutta kun joku minulle sanoi ettei itse pystynyt valitsemaan kuin tietyn puolen voimia. Kummallista, lienee ollut toisessa päässä bugia :)

Omituista totta tosiaan, itse en pystynyt tosiaan valitsemaan Dark Side Forceja vaikka yritin. En nyt tarkalleen muista mikä ilmoitus asiasta tuli, mutta jokin esti valitsemasta niitä. Täytyypä kokeilla toisella pelikerralla uudestaan, jos kyseessä olisi ollut bugi.

Hieman OT, mutta onko KotOR:n PC- ja Xbox-versioissa eroja?

Yeah, the difference is that the PC version has an additional space station to land upon with a single merchant, that guy sells very good items and 2 uber crystals to upgrade your lightsaber, that's it for the differences

http://swforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=315859&forum=27

Aloitin tuossa viikko sitten uudelleen pahis hahmolla, ja ihan mukavia eroavaisuuksi esim. dialogiin saa tuolla puolen vaihdolla. Myöskin nyt uskaltaa tehdä palkkamurha tehtäviä ynnä muita pahan puolen tehtäviä. Rahaakin saa ja säästää enemmän uhkailemalla kauppiaita ja vaatimalla tehtävien antajilta enemmön suoriutumismaksua.

Kotor läpi umpi pahalla, oli ERITTÄIN kiinnostavaa. Pakko mennä jotain tehtäviä läpi hyvis tavalla kun omatunto soimasi. Loppujen lopuksi ''Hail to the Darth Revan, Dark Lord of the Sith!''

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Kokeile jos osaisit spoilata vielä enemmän..

Jos ei halua spoilereita, ei välttämättä kannata lukea keskusteluja, jotka on tarkoitettu pelin läpi vetäneille.

Eipä tuo minua spoilannut kun peli on jo pelattu, ajattelin muiden parasta jotka eksyvät threadiin.. Oli sen verran räikeä spoileri. Nih!

ps. En "vedä" noita pelejä läpi, pelaan ihan normaalisti.

Tuli mentyä läpi Kotor, mutta kylläkin PC versiolla mutta niillähän ei sitten oleekkaan muuta eroa kuin graffa ja se asema. Oli todella hyvä peli. Ei vois uskoa että oli SW peli. Siinä sitä nähdään että kunhan laitetaan oikeat tyypit asialle niin tulee hyvää.

Mie pelasin soldier/jedi guardianilla. ja lvl oli 8/12 ja pelasin light puolella... aivan hirvitti että mitenhöhän sitä vois edes pelata dark sidellä kun aattelee joitakin niitä repliikkejäkin mitä voi valita. Aikomuksena olisi kuitenkin pelata joskus uudestaan dark puolla.

Mie oon kuullu sellasta että olis tekeillä Kotor2 (tainee olla vaan huhu) taikka miksikäs sitä nyt voisi sanoa, kunhan eivät vaan mohli sitä. Ei olis nääs ensimmäinen kerta.

Ylös Bottom