Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

koulu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Huomenissa klo: 10.00 ei varmaan kestä ku jonku tunnin niin sitten pääsee taas jonnekki.

Kadehdin. Omassa opinahjossani ensimmäisenä päivänä on kaksi ryhmänohjaajan tuntia ja loppupäivä menee iloisesti lukujärjestyksen mukaan.
 
Varsinainen koulu alkaa vasta syyskuussa. Sitæ ennen huvittelen tanskan kielen intensiivikurssilla Roskildessa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Huomenissa kello 9. Miten sitä osaa yhtäkkiä koulussa ruveta käymään, kun on jo tottunut olemaan vain ilman herätyksiä ja sun muita? Koulu taas vain ilmestyi puskasta, viikko ennen huomasi katsovansa kalenterista, että jaahas; viikon päästä kouluun, mutta minne se kesä meni? No, kyllähän tuo ysi menee aika nopeasti, kun kasikin vain vilahti menemään.
Lohduttaudu sillä, että yhdeksäs luokka on peruskoulun mukavin.:)

Itse pitäisi jaksaa tiistaina kymmeneksi kouluun.
 
Koulu saisi mielellään alkaa jo. Kesätyöt alkaa hajottamaan. ****lauta varmaan yhtään selvää viikonloppua koko kesässä ja taas tänäänkin kuudeksi töihin. Murhaa. Koulusta voi sentään olla huoletta pois.
 
Yhdeksäs luokka on mukavin. Opettajat eivät jaksa enää niuhottaa niin paljon ja kaverit alkaa olemaan jo sen verran isoja, että uskallat tunnustaa pelaavasi Cubella :D.
 
Koulu alkaa 1.9. ja kesä on mennyt kesätöissä. Vielä kaksi viikkoa hommia ja sitten viikon kesäloma ja kouluhan on sitten helpompaa aikaa - ehtii pelata kesällä hankittuja pelejäkin :).
 
Kohta alkaa...Pitäis varmaan jo pikku hiljaa alkaa sinne päin matkaamaan... Lukioon.

:(
 
Jesh, nyt on ensimmäinen tosi rankka koulupäivä takana;) 3h 15min siellä taisi mennä. Kirkossakin piti käyvä. Seiskat käyvät vuosi vuodelta pienemmiksi :p
 
Minulla onnenpekalla alkoi tänään eka päiväni uudessa amiksessa Espoossa. Ei ole mitään parempaa kuin opiskella media-assistentiksi! :D
 
Taitaa alkaa vasta joskus syyskuussa. Kerkee vielä pelaamaan :D

Cube lähtee kyllä Otaniemeen (TKK) mukaan, eihän sitä muuten selviäisi... ;)
 
huoh, eka päivä takana lukiossa, ja voi sanoa, et oon aika sekasin, mut eiköhän tästä pikku hiljaa ala oppimaan noita koulun käytöntöjä. Ekassa jaksossa 3 päivää neljään koulua ja 5 hyppytuntia. aika perseestä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
huoh, eka päivä takana lukiossa, ja voi sanoa, et oon aika sekasin, mut eiköhän tästä pikku hiljaa ala oppimaan noita koulun käytöntöjä. Ekassa jaksossa 3 päivää neljään koulua ja 5 hyppytuntia. aika perseestä...
Lukio nyt on tuollaista löysäilyä ;)

Lukio on kyllä todella helppo laitos jos on vähänkin älliä päässä. Ensimmäiset kaksi vuotta istutaan kursseilla ja sitten viimeinen vuosi valmistaudutaan kirjoituksiin ---> löysäilyä...
 
Ylös Bottom