Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

koulu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Tuo on siis niin totta.. Omassa koulussani ne on jo sellaisia vaahtosammuttimen kokoisia.

Usko pois, niin ne ysiluokkalaisetkin ovat. Broidi juuri nyt sen ikäinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
182-senttisiä vaahtosammuttimia?;)

Taitaa olla tuo kolme vuotta yläasteela sitä suurinta kasvupyrähdyksen aikaa. Itsekkin muistan kuinka aina seiskat näytti niin pieniltä, kasit ei niinkään, mutta ysit olikin jo aika korstoja. Jotkut tosin kasvoivat vasta yläasteen jälkeen paljon. Itse en paljoa enään yläasteen jälkeen kasvanut, mutta sen aikana kylläkin.

Oi, sitä murkkuikää! Silloin tapahtui paljon pikku ihmeitä kohossa sekä mielessä, varsinkin ala-asteen loppu puolella. Kärsikää! ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80

Oi, sitä murkkuikää! Silloin tapahtui paljon pikku ihmeitä kohossa sekä mielessä, varsinkin ala-asteen loppu puolella. Kärsikää! ;)

Luulen että mielessä tapahtuu vähän enemmän muutoksia vasta yläasteen jälkeen.
 
Vastaus: koulu

Nostellaanpa antiikkinen topikki ylös. Nyt on sitten peruskoulu ohi minultakin. Päättötodistuksen keskiarvoksi tuli 8.1 johon olen tyytyväinen. Tavoitteena olikin saada 8 pintaan keskiarvo. Tulee varmaan lähdettyä kavereiden kanssa hiukan juhlistamaan.
 
Vastaus: koulu

Noniin taas saatiin yksi vuosi päätökseen. Yksi vuosihan tuota peruskoulua on vielä jäljellä, tämän vuoden keskiarvo oli 7.0 kun ei oikein jaksanut kiinnostaa ehkä voisi ensi vuonna vähän enemmän yrittää ja saada siihen 7.6-8 .
 
Vastaus: koulu

Itelläkin loppui juuri peruskoulu ja ka:ksi kolahti 8.83 , joka oli desimaalin pienempi kuin syksyllä :(
Parasta kuitenkin se, että minulle maksetaan 20e jokaisesta 10. numerosta joten tienasinpa muutaman pelin verran eli 80e :D
 
Vastaus: koulu

Se oli siinä!!!
8.8 täällä, ei yhtään seiskaa mutta eipä ollut kymppejäkään :)
 
Vastaus: koulu

No well. Lukion kakkosluokka saatiin päätökseen ja keskiarvo heiluu edelleen siellä 9.5:n tienoilla. Valitettavasti minkäänlaisia stipendejä ei tänä vuonna nähty, mutta ehkä sitten ensi vuonna, kun kirjoitetaan :rolleyes:
 
Vastaus: koulu

Ittellä kolahti lukion ekalta vuodelta keskiarvoksi 8,70 eli vähän laski peruskoulun päättötodistuksen keskiarvosta 9,25. Mutta olen kuitenkin erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: koulu

Nyt on ensimmäinen vuosi Tampereen AMK:n viestinnän (vuorovaikutteisuuden suunnittelu) opiskelua takana. Keskiarvo napsahti karvan alle neloseen, opintopisteitä tuli 52.
 
Vastaus: koulu

Syksyn kirjoitusten tuloksethan on nyt saatu. Englannista napsui L ja ruottista E, joten ei tarvinne lähteä uusimaan mitään, vaan voi keskittyä keväällä niihin varsinaisiin aineisiin eli matematiikkaan ja fysiikkaan. Harmittavasti taloyhtiön putkiremontti vain sijoittunee todennäköisesti samoihin aikoihin kirjoitusten kanssa, ja jos Halo 3:n betatestauskin sattuu samaan aikaan...
 
Vastaus: koulu

Nyt ku mä sanon et oon amikses, nii täst keskustelust tulee kuitenki tyyliin: "amis se vaa tienaa enemmän" vs. "luokiopoika se vaa on amiksen pomo"

Toivon ettei niin käy, no omasta koulusta sen verran että me ei saada mitään "välitorkkia"

ja arvo asteikko on 1-5 (1 huonoin, 5 paras) no oma keski-arvoni on reilu 3 eli ei hassumpaa, jos vertaa koko luokan keski-arvoon.

Logiistiikkapuoli for the win!
 
Vastaus: koulu

Koulu...
Nyt oon ysillä ja pitäis ehkä vähä yrittää ruveta lukemaan, että sais peruskoulun päästötodistukseen yli 7 keskiarvon (nyt on jtn, 6.7). Pääsis edes johonki mihinkä haluais.
 
Vastaus: koulu

Lukiossa muutama kuukausi takanapäin ja hyvin on alkanut. Yläasteen kasiluokalla tuli sähläiltyä sen verran, että keskiarvo tippui sen verran huonoksi, ettei nykyiseen kouluun olisi ollut mahdollisuuksia päästä. Ysin loppupuolella petrasin ja tässä sitä ollaan. :)

Keskiarvo vielä aika huono, kun pari koeviikkoa takana. Tässä jaksossa mennyt jo huomattavasti paremmin, saas nähdä miltä kokeet näyttävät. Yleisesti ottaen, ainakin meidän lukio, on huomattavasti rauhallisempi ja viihdyttävämpi paikka kuin yläaste. Tunneilla pystyy opiskelemaan sekä keskittymään ilman älytöntä sähläystä, johon itsekin sorruin yläasteella. Kurssit tuovat vaihtelua sekä luokaton opiskelutapa on hyvä juttu.

Aika on mennyt nopeasti. Kohta sitä pääsee jo kokeilemaan YO-kirjoituksia. Pitkämatikka on suurin tavoite, sen jos pääsen läpi kirjoituksissa, niin erittäin hyvä juttu. :rolleyes:
 
Vastaus: koulu

Joop, 2,5 vuotta datanomi alalla opiskelin hämeenlinnassa, mutta toisena vuotena jo innostus koodaamiseen "katosi" johonkin (itsestähän se on kiinni, mutta keskittyminen vain ei onnistunut)
Siinä vaiheessa kun opo rupesi kyselemään että onko kaikki ok, mitä meinaan koulun suhteen tehdä niin tosissani rupesin vasta miettimään jotta mitä hittoa sitä oikeasti täällä teen kun en kuitenkaan papereita olisi saanut (4vuodessa säkällä), opiskelu sitten loppui siihen.

Jotain kuukauden taukoa pidin opiskelusta, sitten menin ns työharjotteluun keittiölle, tutustumaan sille alalle, ja nyt toistavuotta opiskelen ravintola kokiksi, kyllä tämä enemmän omalta on tuntunut, pääsee liikkumaan, näkee mitä on saanut aikaiseksi nopeasti (ei ole kärsivällisyyttä tippaakaan) jne :)
 
Ylös Bottom