Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Razoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Razoc

New Member
Ok, eli tuli mieleen kun opinto ohjaaja tätä minulta kyseli:

eli mitä koulua olette käyneet, mitä käytte tai minne aiotte pyrkiä seuraavaksi. Joillakin on koulut varmaan jo käyty mutta olisi kiva tietää mitä kouluja kävitte läpi sun muuta;).

Itse olen käynyt ala-asteen(päiväkerhoa kun ei lasketa), ja käyn nyt ylä astetta. Seuraavaksi Lukioon tai Amikseen:D.

no mä meen seukki vuonna amikseen (Tornioon) datanomi linjalle,
sitten joskus olisi kiva päästä rovaniemelle sinne pelien ohjelmointi koulutukseen. (jos sitä enään on siellä.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
sitten joskus olisi kiva päästä rovaniemelle sinne pelien ohjelmointi koulutukseen. (jos sitä enään on siellä.)

Heh, meinasin itsekin tuota kokeilla mutta sitten sähköpuoli ynnä muut tietokonehommat olivat mielenkiintoisempia. Mitäs siinä
sitten...

Ala-aste pääosin Porin Toejoen ala-asteella, yläaste Porin Lyseossa ja lukiossa olen nyt samassa paikassa (ykkösellä).

Toistaiseksi lukion pohjalta luistellaan. Nyt olen vielä vähän aikaa armeijassa Sodankylässä jähikoulutuksessa ja ens syksynä menen Oulun ammattikorkeaan tekniikan ja liikenteen puolelle.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lohtajan kirkonkylän ala-aste --------> Lohtajan koulu (entinen Lohtajan kirkonkylän yläaste)------> HYYYYYYYYVIIIIIIN todennäköisesti Kokkolan Kiviniityn Lukio.

Tikan ala-aste, Kuokkalan Ya ja sen jälkeen Norssin lukioon ja siitä yliopistoon/ammattikorkeeseen. Saas nähdä minne lähden lukion jälkeen. Riippuu, missä olen vahva.

Peruskoulun jälkeen tuli käytyä amisksen tietotekniikanlinja ja tällä hetkellä toisenasteen viestintä viimeistä vuotta. Tarkoitus olis hakea keväällä ammattikorkeakouluun, ykkös vaihtoehtona on Tampere. Sieltä vuorovaikutteinen viestintä tuntuu kiinnostavalta, kakkosena ääni hommat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Lohtajan kirkonkylän ala-aste --------> Lohtajan koulu (entinen Lohtajan kirkonkylän yläaste)------> HYYYYYYYYVIIIIIIN todennäköisesti Kokkolan Kiviniityn Lukio.

OT: Lohtaja as in lähellä Oulua Helsingin näkökulmasta? Jos näin niin voi lapsi parkaa :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell

Tervetuloa vaan :D

Mutta älä kuvittele saavasi mitään "kivaapikkupohjakoulutusta" peliohjelmoijan urallesi, Sillä täällä saat paneutua kirjanpidon ihmeelliseen maailmaa karuimmalla mahdollisella tavalla. Noo ei se mitään... ihan rento ja asiallinen paikka.

Tällä hetkellä olen Leppävaaran lukiossa, ja kolmas eli viimeinen vuosi on menossa. Lukion jälkeen olisi tarkoitus mennä johonkin Ammattikorkeakouluun, en ole vielä täysin varma paikasta/ linjasta. Ensin AMK:ta on kuitenkin vielä intti edessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kolamies
Tervetuloa vaan :D

Mutta älä kuvittele saavasi mitään "kivaapikkupohjakoulutusta" peliohjelmoijan urallesi, Sillä täällä saat paneutua kirjanpidon ihmeelliseen maailmaa karuimmalla mahdollisella tavalla. Noo ei se mitään... ihan rento ja asiallinen paikka.

tiedän että Tornio rules (aina parempi ku kemi=) oon asunu siellä 12v, ja kesän jälkeen lisää.

(kolamies onko pelikettu vieläpystössä, kun en tiiä ku en muutamaan vuoteen käyny torniossa??)

Ylös Bottom