Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus

Lukio, intin jälkeen taiteita tampereella, sitä työksi hetken aikaa, sitten jalat maan pinnalle ja oikeisiin töihin, työn ohessa Mto ja nyt työn alla merkonomin paperit kevääksi. Oman työn ohessa.
 
Automaatioinssiksi (AMK) tuli valmistuttua muutama vuosi sitten ja duunia painetaan. Jospa joskus viitsisi jatkaa DI:ksi.
 
Nyt olen lukion kolmannella. Lukion jälkeen olen ajatellut lähteä lukemaan lakia joko Helsinkiin tai Rovaniemelle.
 
Pohjalla markkinointimerkonomin paperit (ei yo), nyt lähdin vanhoilla päivillä Vaasan yliopistoon opiskelemaan viestintää.
 
No eskari alaste yläaste ammattikoulu/lukio työpaikka. Sitä missä vaiheessa menen en kyllä paljasta, mutta toi tulee olemaan mun urani.
 
Re: Re: Koulutus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Mun polku näyttää tältä: Peruskoulu -> Lukio -> ja sitte kemiaa

Missä koulussa lueskelet kemiaa tai jos et vielä, niin missä on aikomus?
Itelläni on juuri nuo lukion jälkeiset kemian opinnot menossa. (2.vuosi)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
No se me kyllä kaikki tiedetään, ei sitä tarvitse erikseen kertoa.

Tekisi mieli tehdä kummelin mallin mukaan ja riimitellä sut maan alle :mad: Niin, milläs luokalla olinkaan? :mad: giB maaan giB think before you say something stupid
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
OT: Lohtaja as in lähellä Oulua Helsingin näkökulmasta? Jos näin niin voi lapsi parkaa :(

No on tämä tavallaan lähellä Oulua. Oulusta etelään jotain 100:n kilometrin päälle reiluhkosti. Pohjoiseen Kokkolasta 30 km. Suurin piirtein Vaasan ja Oulun puolessa välissä tai jossain siellä välillä kummiskin :p Mutta miksi tuollainen sääliminen ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Mutta miksi tuollainen sääliminen ;)

Lohtajan IT ampumaleiri. Ei niinkö ettenkö olisi vempannut koko leiriä (mitäs idiootti vääpeli vai mikä olikaan, joka pakotti sairaana matkaan). Mutta oli silti aika ankea paikka, aika ankeassa paikassa.
 
Re: Re: Re: Koulutus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kusse
Missä koulussa lueskelet kemiaa tai jos et vielä, niin missä on aikomus?
Itelläni on juuri nuo lukion jälkeiset kemian opinnot menossa. (2.vuosi)

Oulun yliopisto. Sulla taitaa olla Helsingin yliopisto, vai? Kemianpäivillä veitte meiltä voiton :mad:
 
Wavejp:lle kymysyksiä:
Minkälaisia kokemuksia kemian opinnoista Oulussa? Itse olisin kiinnostunut biokemiasta/kemiasta. Minkälaisia numeroita sait lukiossa? Kiitos jos vastaat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KoRn
Wavejp:lle kymysyksiä:
Minkälaisia kokemuksia kemian opinnoista Oulussa? Itse olisin kiinnostunut biokemiasta/kemiasta. Minkälaisia numeroita sait lukiossa? Kiitos jos vastaat.

Todella mukavaa ja ainakin vielä peruskurssit on ollut suht. helppoja. Lukiossa kemian arvosanat oli muutama kasi ja loput oli ysejä. Sisään on ainakin Ouluun aika helppo päästä samoin kuin Jyväskylään, mutta Oulussa on käsittääkseni paremmat tilat ja laitteet kuin muualla. Kannattaa vierailla täällä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Lohtajan IT ampumaleiri. Ei niinkö ettenkö olisi vempannut koko leiriä (mitäs idiootti vääpeli vai mikä olikaan, joka pakotti sairaana matkaan). Mutta oli silti aika ankea paikka, aika ankeassa paikassa.

Noh, onhan tämä kyllä korvessa ja muutenkin aika pimennossa. Löytyypä edes kunnon uimarantaa palan matkaa. Olen minä tosin ankeampiakin nähnyt;)
 
2002 kirjoitin, sitten kävin intin ja nyt sitten tammikuussa alkaisi opinnot Jyväskylän yliopistossa tietotekniikan opinnot. Välivuoden ehdin kuitenkin pitää.
 
Ylös Bottom