Hedelmäkori
New Member
Elikkäs olen jo pitemmän aikaa koittanut löytää jostain kovalevyä vanhanmalliseen (ei-slim) xbox360:een. Ainakaan suomalaisista pelikaupoista yksikään ei myy, ei netissä eikä niissä kivijalkaliikkeissä joista olen kysellyt. En mielelläni ostaisi käytettyä huutonetistä tms. ottaen huomioon kuinka helposti nämä laukeavat, niin kävi vanhallekin ja sen takia tässä tilanteessa ollaankin.
Tila ei ole tärkeää, mielellään 60gb tai yli mutta pienempikin kelpaisi. USB-tikut riittävät hyvin demoihin ja tallennuksiin muttakun tietyt pelit vaativat kovalevyä DLC:n asennukseen (lähinnä GOTY-versiot).
Jos kukaan osaisi auttaa arvostaisin suuresti. Mielummin alkuperäinen tuote kuin tarvike mutta tässä vaiheessa olen valmis kokeilemaan mitä tahansa mitä on tarjolla.
Tila ei ole tärkeää, mielellään 60gb tai yli mutta pienempikin kelpaisi. USB-tikut riittävät hyvin demoihin ja tallennuksiin muttakun tietyt pelit vaativat kovalevyä DLC:n asennukseen (lähinnä GOTY-versiot).
Jos kukaan osaisi auttaa arvostaisin suuresti. Mielummin alkuperäinen tuote kuin tarvike mutta tässä vaiheessa olen valmis kokeilemaan mitä tahansa mitä on tarjolla.
Viimeksi muokannut moderaattori: