Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
PS2 kovo pitää ostaa erikseen
ja siitä ei ole läheskään yhtäpaljon hyötyä kuin xboxin kovosta, koska tuskin tulevat pelit alkavat käyttää kovoa ns. swappi tilana, koska sehän tarkoittaisi että kovo olisi pakko osotos kaikille PS2 pelaajille =)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
en tiiä ku pelintekijä en ole =)
olishan se "väärin" pakottaa ostamaan LISÄLAITE (kovo) et sais uudet pelit toimimaan...
Mikrobitin juttu on ensimmäin mistä oon lukenu että on 20Gb kovalevy, joten luulisin että ne on tehny virheen tai ehkä niissä vois olla eri kokoset kovot siis pal ja ntsc masiinois. Olen lukenut muita juttuja missä sanotaan, että ntsc xboxeissa on kahdenlaisia kovalevyjä ja toinen on 10Gb josta käytetään vain 8Gb ja toinen on valmiiks 8Gb ja että toinen on vähän nopeempi kuin toinen. Tossa on juttu siitä Tom's hardwaren sivuilla: http://www6.tomshardware.com/consumer/02q1/020204/xbox-07.htmlLainatun viestin kirjoitti alkujaan phiit
uudessa mikrobitissä on xbox revitty auki.. sieltähän sen näkee mitä se laatikko pitää sisällään
Originally posted by phiit
uudessa mikrobitissä on xbox revitty auki.. sieltähän sen näkee mitä se laatikko pitää sisällään
Originally posted by EdHunter
Eikö sitten ole mahdollista kasata peliä niin, että kovon käyttäjille kovo toimii swappitilana ja jos ei satu kovoa omistamaan niin latausajat pysyvät?
Originally posted by phiit
hirveä kitinä pienestä asiasta.. kuhan nyt mainitsein että xboxin kovo ON 20Gb mutta käyttää 10Gb.. varmasti on hyödyllinen ym. mutta mainitsin silti asiasta
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Mikrobittissä siis? Onko maaliskuun Mikrobitti jo tullut (jos on niin miksei mulle)? ajattelin vain kun helmikuun Mikrobitissä ei tuollaista juttua ole....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Jenggi kommentoi sun juttua niin se on kitinää?
Ja edelleen se Xboxin kovo ei ole 20Gb vaan niitä on 8 ja 10Gb:n kokoisia ja molemmista on käytössä vain tuo 8Gb.