Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kritiikkiä: Filmifriikin hinnoittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kani

Jäsen
Filmifriikin hinnoittelu

Filmifriikissä:
Fast and the Furious R2, 50e = 297.29mk

www.play.com:
Fast and the Furious R2, £14.99 = 143.41mk = 24.12e

Hinnat laskettu juuri äsken kauppalehti onlinen valuuttalaskimella. Tiesin että filmifriikki ottaa jonkun verran extraa mutta tuo menee jo mauttomuuden puolelle.

Että silleen ;).

Hmm, itse löysin Fast and the furioukselle Filmifriikistä hinnan 33. "Ilmaahan" siinäkin vähän on, mutta kai niidenkin pitää jostain rahaa saada...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Hmm, itse löysin Fast and the furioukselle Filmifriikistä hinnan 33. "Ilmaahan" siinäkin vähän on, mutta kai niidenkin pitää jostain rahaa saada...

Mielenkiintoista, perjantaina etsin lättyä heidän veppijärjestelmästä "hurjapäät" tai "the fast and the furious" hakusanoilla ilman tulosta joten soitin putiikkiin jossa sanoivat hinnaksi 50e. Onpa hinta laskenut perjantaista ;).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Mielenkiintoista, perjantaina etsin lättyä heidän veppijärjestelmästä "hurjapäät" tai "the fast and the furious" hakusanoilla ilman tulosta joten soitin putiikkiin jossa sanoivat hinnaksi 50e. Onpa hinta laskenut perjantaista ;).
Tuo www.filmifriikki.fi:n hakuhan on aina ollut hemmetin helppokäyttöinen ja toimii hyvin. Not! :p.

Täh? Myydäänkö Suomessakin DVD-elokuvia jossain :D Jos maksaa luottokortilla ja paketti tulee postissa, on vaan tyhmää maksaa liikaa... Ihan samahan se on, mistä se paketti laitetaan postiin.

Nettikauppa! - YEAH! play.com rulez!

Suomessa osataan kyllä nettikauppakin sössiä kuten Hesarin artikkelissa ;).

Ebaynkin huuto-ostokset sujuvat mukavasti www.paypal.com ja visa-korttia käyttäen.

Vielä kun nettikaupasta tehtäisiin maailmanlaajuinen verovapaa vyöhyke :). Leviksetkin jouduin tilaamaan JC Penneysiltä kun ei suomesta saanut sen värisiä, tulipa sitten kerralla tilattua enemmänkin ja silti kuluineen, tulleineen ja alveineen hinta oli halvempi kuin jossain suomalaisessa tavaratalossa..

Vastaus: Kritiikkiä: Filmifriikin hinnoittelu

hiukan ohi aiheen mutta monissa kaupoissa näkee myös paljon sellaista että pelit tai leffat ovat täysihintaisina hyvin esillä ja pienellä kaivamisella ne samat leffat ja pelit on alelaarissa puoleenhintaan (ja vielläpä uusina)

Dark Master sanoi:
hiukan ohi aiheen mutta monissa kaupoissa näkee myös paljon sellaista että pelit tai leffat ovat täysihintaisina hyvin esillä ja pienellä kaivamisella ne samat leffat ja pelit on alelaarissa puoleenhintaan (ja vielläpä uusina)
Ei kai missään kaupassa, jossa hinta "luetaan koneelta", joudu väärien hintalapputietojen takia liikaa maksamaan.

Hex sanoi:
Ei kai missään kaupassa, jossa hinta "luetaan koneelta", joudu väärien hintalapputietojen takia liikaa maksamaan.

en tiedä kun en ole koskaan kokeillut kalliimalla vaihtoehdolla... tuskin sentään, mutta kyllä se karkoittaa asiakkaita jos katsoo vain sen kalliiman hinnan mukaan

Dark Master sanoi:
en tiedä kun en ole koskaan kokeillut kalliimalla vaihtoehdolla... tuskin sentään, mutta kyllä se karkoittaa asiakkaita jos katsoo vain sen kalliiman hinnan mukaan
Toki. Olen kyllä ihan eri mieltä ongelman yleisyydestä, koska en itse sitä ole huomannut kuin harvoin.

Dark Master sanoi:
ehkä se on vain "ongelma" täälä turussa :p

esim vaasan citarissa oli 1 xbox peli hyllyssa 69 euroa ja alelaarissa samaan aikaan 9.90 euroa

frozen9999 sanoi:
esim vaasan citarissa oli 1 xbox peli hyllyssa 69 euroa ja alelaarissa samaan aikaan 9.90 euroa

Citymarketit (varsinkin akselilla Vaasa, Seinäjoki, Pietarsaari) eivät oikein pysy mukana pelien ja leffojen hinnoittelussa. Anttiloista löytyy varmaan vieläkin Minority Reporttia kympin pintaan (en oo vaan itse nähnynnä) ja Pietarsaaren Citymarketissa leffa maksaa vieläkin yli 30 :eek:

Jarmo Hänninen sanoi:
Citymarketit (varsinkin akselilla Vaasa, Seinäjoki, Pietarsaari) eivät oikein pysy mukana pelien ja leffojen hinnoittelussa.

Jos jostain haluaa välttämättä saada JUST NYT sen vuoden takaisen hitti-elokuvan ja on valmis maksamaan mitä tahansa, on paras valinta Citymarket.

Hinnat on kovia mutta sieltä löytyy suht' varmasti nuo vuoden takaiset elokuvat "uutuus"-kohdalta. Sen sijaan uusimpia elokuvia, saati sitten kohtuu hintaisia elokuvia tuolta ei löydy kuin aivan sattumalta.

Jouko Luhtala sanoi:
Jos jostain haluaa välttämättä saada JUST NYT sen vuoden takaisen hitti-elokuvan ja on valmis maksamaan mitä tahansa, on paras valinta Citymarket.

Hinnat on kovia mutta sieltä löytyy suht' varmasti nuo vuoden takaiset elokuvat "uutuus"-kohdalta. Sen sijaan uusimpia elokuvia, saati sitten kohtuu hintaisia elokuvia tuolta ei löydy kuin aivan sattumalta.

Totta turiset. Mutta aiheessa pysyäksemme on mainittava, että kannattaa olla tarkkana noiden Filmifriikin hintojen kanssa. Kalliimman hinnan syynä on usein se pieni merkintä levytietojen lopussa eli UK Import. Tai jotain muuta vastaavaa. Tämä on mahdollista myös silloin kun juonikuvaus on suomeksi selostettuna. Eli tarkkana pitääpi olla.

Jarmo Hänninen sanoi:
Citymarketit (varsinkin akselilla Vaasa, Seinäjoki, Pietarsaari) eivät oikein pysy mukana pelien ja leffojen hinnoittelussa. Anttiloista löytyy varmaan vieläkin Minority Reporttia kympin pintaan (en oo vaan itse nähnynnä) ja Pietarsaaren Citymarketissa leffa maksaa vieläkin yli 30 :eek:

itselläni kävi tuuri tuon kyseisen elokuvan kanssa gigantissa näin tuon leffan (tupla levy) julkaisun alelaarissa ilman hintalappua? kun kysyin myyjältä hintaa hän sanoi "8.95" ostin sen, ja kun seuraavalla viikolla tulin uudestaan katsastamaan levyjä huomasin saman leffan hintalapulla varustettuna nyt siinä luki 16.95 :D

Onkos kellään muulla ollut vaikeuksia noiden friikin sivujen kanssa. Itse olen yrittänyt koko viime viikonlopun päästä sivuille, mutta en vasta tänään pääsin sivuille. Sivut ovat uudistuneet, mutta eivät kyllä vieläkään toimi kunnolla vaan vähän väliä lyö ruutuun "virheellinen turvakoodi" -herjausta (eli siis kun painaa jotain sivujen linkkiä, esim. leffahaku). paska, mikä paska :rolleyes:

Thingy sanoi:
Onkos kellään muulla ollut vaikeuksia noiden friikin sivujen kanssa. Itse olen yrittänyt koko viime viikonlopun päästä sivuille, mutta en vasta tänään pääsin sivuille. Sivut ovat uudistuneet, mutta eivät kyllä vieläkään toimi kunnolla vaan vähän väliä lyö ruutuun "virheellinen turvakoodi" -herjausta (eli siis kun painaa jotain sivujen linkkiä, esim. leffahaku). paska, mikä paska :rolleyes:

Joo ihan normaalia. Eivät ole oikein saaneet sivujansa kuntoon.

Ja muuten, kaikki varmaan muistavat kun playsta sai stargaten tuotantokausia hintaan 45e. Noh, nyt niit myydään filmifriikissäkin hintaan 90e :P

Ylös Bottom