Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuihtuuko huippu PS2 pelien tuleminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lootus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nibbler
Jos miettii että maailmalla on nyt jotain 22 MILJOONAA PS2:sta ja lisää menee kokoajan, niin kyllä siihen massaan kannattaa muutamaa hittipelia tehdä. Potentiaalinen voitto on hyvin monin kertainen GC:een ja XBOX:iin verrattuna.
--
Nib

Kyse nyt ei olekkaan siitä kannattaako tehdä, sen nyt ymmärtää hölmömpikin, vaan siitä, että niitä ei siitä huolimatta näy samanlaista tulvaa kuin tässä näillä hetkillä. ENKÄ ole missään vaiheessa sanonut, että pelien tulemien yleisesti hiipuisi... kuten jotkut ovat näissä viesteissään ilmeisesti asian käsittäneet. En edes väittänyt, että hyvien pelien tuleminen hiipuisi. Vaan, että _huippu_ pelien, niiden parhaista parhaimpien pelien, tulemin näyttäisi oleman hiipumaan päin verrattuna nykyiseen tilanteeseen. Ehkä ne julkaisut on sitten tasoitettu Euroopassa paremmin koko vuodelle, niin sama ongelma ei nosta teille päätään??????

Lootus:

Montakos huippupeliä voit tälle vuodelle laskea? Itsekun mietin niin ehkä kolme sormea voisi nostaa pystyyn.
Ensivuonna voi odotusarvojen perusteella tulla jopa yli viisikin huippupeliä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Lootus:

Montakos huippupeliä voit tälle vuodelle laskea? Itsekun mietin niin ehkä kolme sormea voisi nostaa pystyyn.

No ainakin mun mielestä tämän vuoden huippupelejä on olleet:

GT3
Silent Hill 2
Jak and Daxter
Tony Hawk 3
SSX Tricky
Baldur's Gate
Devil May Cry
Pro Evolution Soccer

Tosin useimmat näistä on loppuvuodesta ilmestyneitä/ilmestyviä, marraskuuhun asti oli aika hiljaista PS2 pelirintamalla.

Itse olin tyytyväisempi kun hyviä pelejä tuli suunilleen vain joka toinen kuukausi, nyt kun niitä tulee yhdessä kuussa iso rypäs niin alkaa potuttaa kun ei rahat riitä kaikkiin ja jää varmaan pari hyvää peliä kokematta.
Tai sitten tulee ostettua pari kolme peliä kerralla ja tulee jonkinlainen kyllästyminen kun ei niihin kaikkiin jaksa keskittyä kunnolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
No ainakin mun mielestä tämän vuoden huippupelejä on olleet:

GT3
Silent Hill 2
Jak and Daxter
Tony Hawk 3
SSX Tricky
Baldur's Gate
Devil May Cry
Pro Evolution Soccer

Kaikilla on tietysti oma näkemys asiasta, mutta ainakin Baldur's Gate, SSX Tricky, Silent Hill 2 ja Jak and Dexter voidaan hyvin perustein tiputtaa aivan tästä huippupeli kategoriasta, jos kerran yritetään saavuttaa mahdollisimman objektiivista kantaa. Ja huom. kukaan meistä ei ole varmastikkaan edes pelannut J&D tai Baldur's Gatea, joten niistä puhuminen on vielä täyttä arvuuttelua.

Tämän vuoden "hittipelit":

Dead Or Alive 2
Gran Turismo 3
Grand Theft Auto 3
Red Faction
Tony Hawk´s Pro Skater 3
Pro Evolution Soccer
Devil May Cry (paskat on... tai no joo...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Lootus:

Okei, huippupelejä.

GT3

=D

Se oli lyhyt lista ja syystäkin! Sillä en ole pelannut muita huippu pelejä PS2:hdella tänä vuonna tuon lisäksi. Odotan toki, että Ico (löytyy hyllyltä mutta on Shenmue 2 pahasti kesken), DCM, GTA3 ja ehkäpä jopa MGS2:skin olisivat huippu pelejä. Saa nähdä sitten kun saavat niitä siellä Kanadassa lisää jotta voivat minullekkin lähettää! Siinä on jo pirusti huippu pelejä jos minulta kysytään!

On tainnut pari muutakin huippu peliä tulla, mutta en nyt jaksa tähän aikaan yöstä mennä katsomaan kaikkia tämän vuoden pelejä, peli kun voi olla huippu peli, vaikka ei silti olisikaan minun mielestäni mielenkiintoinen peli. Teen sitten huomenna töistä tultuani kattavamman listan jos sitä vaadit =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
On tainnut pari muutakin huippu peliä tulla, mutta en nyt jaksa tähän aikaan yöstä mennä katsomaan kaikkia tämän vuoden pelejä, peli kun voi olla huippu peli, vaikka ei silti olisikaan minun mielestäni mielenkiintoinen peli.

Sulla on ainakin ihan oikea asenne.

Näin off-topic:

Onko Ico tulossa Suomeen milloin, miten, ikinä?

Kiinnostaisi kyllä todella paljon. Kuulostaa mukavan erilaiselta kokemukselta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
riittääkö FFX pitämään teidät onnellisina monta kuukautta, vai luotatteko siihen, että vuoden sisällä tulevista huippupeleistä osa on vielä ilmoittamatta?
nyt huitaisit ohi..kaikki FFt on pitäny mut onnellisena monta VUOTTA. välillä oon tietenkin ostellu pelejä..mutta en usko myöskään että meno kuihtuu..ja nämä pelit joista nyt puhuit tulee joskus 1-3 vuoden päästä? esim FF11 tulee ens vuonna, ja ff12 tulee 2003..MGS sarja ei pääty 2:een..joten sitäkin jäädään innolla odottamaan..mutta tietenkin on myös lasku-kausia, jolloin hyviä pelejä ei kerta kaikkiaan tule..mutta silloinkin voi tarttua GTA3:n tai FF10:n pyörteisiin..

Miten löydätte tavallisista roolipeleistä uudelleenpelaamisarvoa? Ainaskin kaikki tavalliset ropet (siis ei netissä pelattavat esim.) joita minä olen pelannut, niin ne kun on kertaalleen pelannut läpi, niin ei minua ainaskaan kiinnosta pelaa niitä uudelleen pitkään aikaan. Toinen asia sitten monen vuoden päästä, kun pelin tarina ja tapahtumat ovat unohtuneet, niin sitten on kiva pelata rope uudelleen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Miten löydätte tavallisista roolipeleistä uudelleenpelaamisarvoa? Ainaskin kaikki tavalliset ropet (siis ei netissä pelattavat esim.) joita minä olen pelannut, niin ne kun on kertaalleen pelannut läpi, niin ei minua ainaskaan kiinnosta pelaa niitä uudelleen pitkään aikaan. Toinen asia sitten monen vuoden päästä, kun pelin tarina ja tapahtumat ovat unohtuneet, niin sitten on kiva pelata rope uudelleen.

Mä pelasin FF7:n neljä kertaa läpi, viimeisellä kerralla kehitin kaikki hahmot 99 levelille ja hommasin kaikki parhaimmat materiat ja esineet (esim 3x master magic, -summon, -item, 3x double cut, mime, jne). Pelattuja tunteja en laskenut mutta useampi sata tuli varmasti. Mutta kaipa tuokin on ihan ihmisestä kiinni, jotkut eivät jaksa pelata FF7:aa edes yhtä kertaa läpi.

Medal of Honor Frontline
Ultimate Fighting Championship: Throwdown
Mat Hoffman's Pro BMX 2
Final Fantasy XI
Virtua Fighter 4
The Matrix
Turok
The Getaway
Stuntman
Onimusha 2
Metal Gear Solid 2
Final Fantasy X

Tuossa on pelejä mitä mä aion ostaa...njaa en nyt ihan kaikkia
taida kumminkaan jos en sitte lotossa voita!
Killereitä noista peleistä on ehdottomasti
MGS2
FFX
FFXI
Medal of Honor Frontline
Virtua Fighter 4

Tässäpä USAn julkaisulistaa... Missäs se modi viipyikään :D

---

This is the US release list for the PS2 for the first half of '02
(Jan-Jun). Dates are approximate, most plus or minus 7 days. Not a lot of exciting choices and the titles really drop off after June. But, the Xblocks and GC titles are even more sparse for the first half, and their releases go off the cliff after June (almost nothing). Maybe there will be more news at E3 in May.

K Project 1-8
March Madness 2002 1-8
Gundam: Zeonic Front 1-15
NBA 2K2 1-15
Salt Lake 2002 1-15
ESPN Winter X Games Snowboaring 2002 1-15
Go Dai Elemental Force 1-15
Forever Kingdom 1-15
Rez 1-15
Dune 1-21
Grandia 2 1-22
Moto GP 2 1-22
Parappa the Rapper 2 1-22
Airblade 1-29
Draken II 1-29
Gitaroo-Man 1-29
NFL Blitz 2002 1-29
Tetris Worlds 1-29
Top Angler 1-29
ESPN Winter X Snocross 2002 1-29
ESPN International Winter Sports 2002 1-29
State of Emergency 1-31
Commandos 2 2-1
Air Ranger 2-1
Monsters Inc 2-1
Ninja Gaiden 2-1
ESPN NBA 2 Night 2002 2-2
Forever Kingdom 2-5
Pirates: Legend of Black Kat 2-5
Maximo 2-12
Tiger Woods PGA Tour 2002 2-12
Pirates of Skull Cove 2-14
Run Like Hell 2-14
Deus Ex 2-15
Herdy Gerdy 2-15
Mobile Suit Gundam: Zeonic Front 2-15
Woody Woodpecker 2-18
Hidden Invasion 2-19
No One Lives Forever 2-19
Star Wars Racer Revenge: Racer II 2-19
World Tour Soccer 2002 2-19
Worm's Blast 2-19
Pac Man World 2 2-26
Shadowman 2: Second Coming 2-28
Star Trek Shattered Universe 2-28
Aliens: US Colonial Marines 3-1
Conflict Zone 3-1
Evil Twin 3-1
Mat Hoffman's Pro BMX 3-1
Powerpuff Girls 3-1
Rainbow Six Rogue Spear 3-1
Shifters 3-1
World of Outlaws: Sprint Cars 3-1
Zorro 3-1
Kings Field 4: The Ancient City 3-2
Knockout Kings 2002 3-5
Medal of Honor Frontline 3-5
Triple Play 2002 3-5
All Star Baseball 2003 3-7
Jedi Starfighter 3-11
Triple Play 3-12
Duke Nukem 3-12
H2O Overdrive 3-12
Hot Shots Golf 3 3-12
MLB 2003 3-12
Sled Storm 3-12
Transworld Surf 3-12
Blood Omen 2 3-15
Commandos 2: Men of Courage 3-15
The Weakest Link 3-15
Megarace 3 3-15
Need for Speed: Hot Pursuit 2 3-15
Pryzm Chapter One: Dark Unicorn 3-15
Tekken 4 3-15
Britney's Dance Beat 3-15
Conflict Zone 3-17
Eve of Extinction 3-19
Freekstyle 2002 3-19
Virtua Fighter 4 3-19
Rally Simulation 3-19
Caeser's Palce 3-26
Hot Wheels Monster Truck 3-26
Rayman Tribe 3-26
Smash Court Tennis Pro Tournament 3-26
Jimmy Neutron Boy Genius 3-29
The Lost 4-1
Barbarian 4-2
NBA Shootout 2002 4-9
NHL Faceoff 2002 4-9
SOCOM US Navy Seals 4-9
Akira Psychoball 4-16
Spiderman 4-16
Street Hoops 5-1
Final Fantasy XI 5-15
Test Drive 5-16
Armada 2 5-17
Downforce 5-21
Simpsons' Skateboarding 5-21
Return to Castle Wolfenstein 6-1
Kelly Slater's Pro Surfer 6-3
Legion 6-3
Mat Hoffman's Pro BMX 2 6-3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Tässäpä USAn julkaisulistaa... Missäs se modi viipyikään :D

Grandia 2 1-22

Final Fantasy XI 5-15

Nii-in modi viipyy, mutta täytynee pistää Grandia 2 ja FF XI ennakkovaraukseen.

Mielestäni hittipelejä olivat ainakin:
Gran Turismo 3
Grand Theft Auto 3
Tony Hawk´s Pro Skater 3
Pro Evolution Soccer
NHL 2002 (kesto suosikki)

Jos haetaan viime vuoden hittipelejä, niin niitä olivat ainakin:
Red Faction, GTA3, GT3, DMC, Silent Hill 2, PES, THPS3, Jak & Daxter, SSX Tricky...
Ja tänä vuonna tulevista peleistä kannattaa pitää silmällä seuraavia:
MGS2, FFX, Soul Calibur 2, Tekken 4, MOH: Frontline, Stuntman, The Getaway, ICO, Ace Combat 4, Wipeout Fusion, Virtual Fighter 4, Colin McRae Rally 3.0, V-Rally 3, State of Emergency, Herdy Gerdy, Xenosaga, Maximo, Spyro 4, Dropship, Grandia 2, Wild Arms 3, SOCOM US Navy Seals, Jedi Starfighter, Conflict Zone, Aliens: US Colonial Marines, Deus Ex, Suikoden 3...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
[B
Ja tänä vuonna tulevista peleistä kannattaa pitää silmällä seuraavia:
MGS2, FFX, Soul Calibur 2, Tekken 4, MOH: Frontline, Stuntman, The Getaway, ICO, Ace Combat 4, Wipeout Fusion, Virtual Fighter 4, Colin McRae Rally 3.0, V-Rally 3, State of Emergency, Herdy Gerdy, Xenosaga, Maximo, Spyro 4, Dropship, Grandia 2, Wild Arms 3, SOCOM US Navy Seals, Jedi Starfighter, Conflict Zone, Aliens: US Colonial Marines, Deus Ex, Suikoden 3... [/B]

osa noista tulee olemaan varmasti pettymyksiä, mutta muutama varmasti hyvä peli löytyy tuolta. The Getawayta odottelen itse eniten. Kuka sanoikaan että peli on Sonyn kusetus??

Ylös Bottom