Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

a_Sniper

New Member
Joo aattelisin tiedustella tämmöistä et kuinka kauan teillä on ollu maximissaan gamekuutio päällä ?

itselläni ennätys on jotain kolme päivää.. sitte muuten vaan sammutin sen ku piti lähteä johonki ja lopettaa zeldan pelaaminen hetkeks ;)
 
Kai se on siinä 5-6h korkeintaan ollut päällä. Tuota pidempiä pelisessioita en muista pelanneeni kerrallaan. Ei ole ollut ikinä tarvetta pitää kauemmin päällä. Joku tyyppi oli pitäny joku 3viikkoa päällä kun pelasi Starfox Adventuresia, mutta ei omistanut muistikorttia. :D
 
Puhutaanko nyt "päällä" eli ei mitään pelin vaihtoja ja resetointeja saa olla välissä? Sitten omat koneeni ovat olleet vain muutaman tunnin.

Aikasta ahkerasti sitä tulee vaihdettua pelejä... (ja pelattavaa konsoliakin, itse asiassa)
 
Melkein koko joululoma marikarttia. Noin 9-12 tuntia päivässä, nytten en ole sittemmin pelannut mitään noin reiluun kuukauteen.
 
FunkyPunk sanoi:
Joku tyyppi oli pitäny joku 3viikkoa päällä kun pelasi Starfox Adventuresia, mutta ei omistanut muistikorttia. :D

Hmm, ei ehkä onnistuisi ainakaan täällä meilläpäin, on nimittäin sähkökatkoja aika usein. :D

Itse pitänyt ehkä sellaisen reilu 12 tuntia max.

-Lasse-
 
Cube päällä?

Kaksi viikkoa, neljä päivää ja muutaman tunnin. Jäi päälle kun lähdin mökille kesälomaa viettämään. :D
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

9 Päivää, kun en ostanu muistikorttia ja en viittiny alottaa Metroidin pelaamista alusta. Sitten kun sen kortin sain hommattua, se olisi pitänyt alustaa. Ja kaiken huipuks Äippä oli löytäny sen ja sammuttanu viisaudessaan, ennen kun ehdin keksiä ratkaisua ongelmaan...
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Juzecko sanoi:
Ja kaiken huipuks Äippä oli löytäny sen ja sammuttanu viisaudessaan, ennen kun ehdin keksiä ratkaisua ongelmaan...

Mulle kävi aikoinaan ihan samalla tavalla kun olin pelannut jotain Amigan räiskintäpeliä hullun lailla ja jättänyt koneen päälle kouluun lähtiessäni. Himaan päästyäni aioin jatkaa pelaamista mutta koneen töpseli oli seinästä irti. "Minä luulin että se hajoaa tai jotain kun olit unohtanut sen päälle!" :(
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Juzecko sanoi:
Ja kaiken huipuks Äippä oli löytäny sen ja sammuttanu viisaudessaan, ennen kun ehdin keksiä ratkaisua ongelmaan...


Tonppa sanoi:
Mulle kävi aikoinaan ihan samalla tavalla kun olin pelannut jotain Amigan räiskintäpeliä hullun lailla ja jättänyt koneen päälle kouluun lähtiessäni.

Minulle kanssa. Joskus 1997 PS1:llä pelasin Gran Turismoa ilman muistikorttia. Aamulla oli pakko mennä kouluun. Äiti sitten oli tullut töistä varhain, siivonnut ja pistänyt koneen kiinni. Kotona raikui sen jälkeen. :p

EDIT. Oma cube on ollut maksimissaan päällä n. 5 tuntia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Suunniilleen se 12h, toissa jouluna. En nyt muista miksi, mutta jätin starfoxin aamulla päälle jotta jatkaisin sitten illalla. Muistikortti kyllä oli...
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

pikkuveli taisi tuolla minun pelikuutiolla tahkota 8 tuntia putkeen ja sen jälkeen itse pelasin vielä jonkun verran, että oiskohan jotain 10 - 12 tuntia tuollakin jyystetty yhteen putkeen.
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Maksimissaan 5h. Huonossa asennossa joutuu pelailemaan niin ei sitä jaksa kauaa. :(
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Minulla taitaaa olla semmoinen 9h... Juuri oli Cube hankittu ja Luigis Mansionia pelasin
Mutta sen aikana muutenkin Luigis Mansionin pelasin melkein kokonaan... Seuraavana päivänä piti vielä n. 2h pelata kunnes loppupomonkin pääsin :D
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

tais olla jonkun viikon päällä kun sain naruto kolmosen enkä jaksanu räplätä freeloaderin kanssa joka käynnistyksessä :D pelaamatta se ei kyllä ollut kuin sen aikaa kun piti nukkua..
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Öö, tuskin on putkeen ollut päällä kauemmin kuin joku 6h, ainakin minulla. Tällöin minäkin pelasin Luigi's Mansionia. :D Lyhyt, mutta todella addiktiivinen ja mukava peli. Minulla taisi kestää läpäsyssä joku 12-13 tuntia.

Yleensä tuo cube on päällä 1-3h.
 
Vastaus: Kuinka kauan ollut päällä Cubenne?

Noin 13 tuntia. Pelasin Baten Kaitosta. :D Yli 24 tuntia on ollut auki kun Smashissa jätin commit hakkaamaan toisiaan että saisin jonkun hahmon. Mutta en siis silloin pelannut itse lainkaan.
 
Ylös Bottom