Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka kauan pelejä PS2:lle?

JeSSSe

New Member
Mä ostin ps2:n vasta nyt alkuvuodesta. Pelivalikoimahan on jo ennestään ps2:lle tosi laaja, mutta onko missään vielä ollut puhetta, kauanko ps2:lle meinataan uusia pelejä julkaista? Toivottavasti mahdollisimman pitkään, markkinoita ainakin luulis olevan.

Mulla on toisena konsolina xbox ja sillehän vähän kävi niin xbox 360:n tullessa, ettei uusia pelejä enää julkaista, eikä sille muutenkaan näytetä myyvän pelejä.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Ei varmaan vähään aikaan ole viellä hirveetä pelkoa. Ja valikoima on tosiaan niin massiivinen, että jos et oo ainuttakaan ps2 peliä kerennyt pelata niin tekemistä kyllä riittää pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Niin sitä tosiaan luulis, että vielä pelejä suht pitkään ilmestyis. Juuri sen vuoksi mä oikeastaan ps2:een päädyinkin kun aloin uuden konsolin hankintaa miettimään. Alkoi pänniin kyl hullusti toi Xboxin kohtalo. Ei viittis ihan heti mitään uutta versioo siitäkään ostaa, vaikka Halo 3:sta oliskin tehnyt mieli..
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Niin sitä tosiaan luulis, että vielä pelejä suht pitkään ilmestyis. Juuri sen vuoksi mä oikeastaan ps2:een päädyinkin kun aloin uuden konsolin hankintaa miettimään. Alkoi pänniin kyl hullusti toi Xboxin kohtalo. Ei viittis ihan heti mitään uutta versioo siitäkään ostaa, vaikka Halo 3:sta oliskin tehnyt mieli..

Itse ainakin odotan Alone in the Dark:ia mikä ilmestyy myös PS2. Ihmettelin miksi mutta luulen että kyseisen konsolin omistajia on vielä monia.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Mä ostin ps2:n vasta nyt alkuvuodesta. Pelivalikoimahan on jo ennestään ps2:lle tosi laaja, mutta onko missään vielä ollut puhetta, kauanko ps2:lle meinataan uusia pelejä julkaista? Toivottavasti mahdollisimman pitkään, markkinoita ainakin luulis olevan.
10 vuoden elinkaaresta puhuvat, eli vielä pari vuotta luulisi uusia PS2-pelejäkin tulevan. Tosin joukossa tuskin on enää mitään kovin merkittäviä tapauksia, kunnon PS2-yksinoikeuspeleistä puhumattakaan. Mutta on sitä ihmeellisempiäkin asioita nähty...
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Call Of Duty 5 on tulossa PS2 versio :). Ja näillä näkymin Guitar Hero IV (4) tulee myös PS2 konsolille ja Rock Band... tulee. :D Eli kyllä pelattavaa riiittää pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Activision huomasi että pelit pleikka 2 myy. Call of duty 4 tuli vain pclle, xbox 360lle ja ps3lle.
Pelin tekee Treyarch, joka teki myös CoD 3.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Hyvä homma, että tuo Call of Duty 5 tulee PS2:selle. Tosin taidan omistaa jo tuolloin Xbox 360. Mutta, toivottavasti ei tule kauhean karsittu versio, vaan suunnilleen yhtä hyvä kuin Call of Duty 3 PS2 versio.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Eikös Mercenaries 2:nekin ole tulossa vielä ps2:lle voin myös olla väärässäkin.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

muistaakseni E-3 messuilla puhuttiin että vielä 130 peliä julkaistaan tänä vuonna.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Toivotaan että noita vielä ainakin 09 julkastais tarpeeksi.
Itse ostin ps2 eilen. PC-pelaaja olen 18 elinvuottani ollut, ja nyt sitten konsoli.
Syyt? Haluan pelata vähän "rennommin" kun pc-peleistä tulee liian nopeasti turhan totista touhua.
Ja kyllä, lagit, jne puuttuu.. Ei tarvitse mietttiä riittääkö näyttökortti tohon peliin kunha pelin kannessa lukee ps2 ;)
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Toivotaan että noita vielä ainakin 09 julkastais tarpeeksi.
Itse ostin ps2 eilen. PC-pelaaja olen 18 elinvuottani ollut, ja nyt sitten konsoli.
Syyt? Haluan pelata vähän "rennommin" kun pc-peleistä tulee liian nopeasti turhan totista touhua.
Ja kyllä, lagit, jne puuttuu.. Ei tarvitse mietttiä riittääkö näyttökortti tohon peliin kunha pelin kannessa lukee ps2 ;)

Joo no mulla taas ei ole paljoa pc pelaamis kokemusta, mitä nyt pienenä tuli väännettyä midtown madness peliä järjettömällä lagilla (vanha kone kun oli). Joten konsoleille siirryin aika piakkoin ja on tullut n. 11 vuotta pelailtua eri konsoleitten kanssa.
Itse juuri pelaan viihteen vuoksi eli aika rentoa touhua on, mitä nyt iän myötä kovemmaksi on mennyt mutta kuitenkin.. Konsolien pariin vei myös se ettei tarvitse asennella pelejä tai juuri katsoa sopiiko peli juuri näytölle jne. Joten olen puhtaasti konsolien puolella! :)
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

E3-messuilla Sony hehkutti, että tänä vuonna PS2:llekin ilmestyy vielä yli 100 uutta peliä. Toki suuri osa niistä on Urheilusarja 2010:tä ja Happy Happy Teen Girl Joy Joy Super Cool Pet -pelejä.
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Jak and Daxter: The Lost Frontier ja silent hill: shattered memories ainakin loppu vuonna tulossa. Vielä wanha jaksaa;)
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Guitar heroja ainakin tehdään!
Ja kyl vielä ainaki pari vuotta tekijät jaksaa ps2:lle tehä pelejä!
 
Vastaus: Kuinka kauan pelejä ps2:lle?

Tuskin pelejä enää kauaakaan tehdään parisen kuukautta sitten jossain huomasin otsikon Kauan Pelejä Playstation2:selle siellä luki että 2011 pelien teko on loppumassa pitääköhän tuo paikkansa?
 
Ylös Bottom