Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka tallentaa pelivideota PC:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pm83

New Member
Nyt kun NHL08 on ovella ja PES2008 tuloillaan hyvää vauhtia, niin olen tuumaillut josko pitäisi tässä palkkapäivänä hommata laitteet pelivideon tallentamiseen jotta voisi jonkinlaisia videoita väsäillä.

Kysynkin siis, mitä minun täytyy hankkia jotta voin "kaapata" pelikuvaa 360:ltä PC:lle suoraan? Ja jos joku tietää hintoja kyseisille vehkeille ja jonkun hyvän firman josta hankkia laitteet, niin olisin kiitollinen.

Minulta löytyy siis suorituskykyinen PC, 360 ja peliä tulee pelattua vanhanmallisella 28" Panasonicilla, minulla ei ole PC:ssä näyttöä johon boxin saisi kiinni.

Kiitokset!

-pm

Vastaus: Kuinka tallentaa pelivideota?

Sellainen sopiva 'aloituspaketti' pelivideoiden tekoon voisi olla ihan yksinkertainen nauhoittava DVD-soitin sinne television alle. Pystyy helposti ja halvalla tallentamaan vaikka koko illan pelit ja purkaa ne levyiltä sitten PC:lle. Kytket XO:n vaikka komposiitillä, s-videolla tai ehkä pian jo HDMI:llä tähän soittimeen ja recci päälle. Helppoa.

Jos tekee taas tarkkaan käsikirjoitettua filmiä ja haluaa sen teräväpiirtona, on ehkä harrastelijalla ainoa vaihtoehto nauhoittaa suoraan PC:lle. Nykyisestä välineistä ei mitään hajua, mutta voisi kuvitella näytönohjaimen video-in -liittimien kautta (?) tai erillisen tv-kortin kautta onnistuvan.

Esimerkkejä löytyy vaikka täältä: tallentavia DVD-soittimia tai PC-kortti, jonka käyttökelpoisuudesta ei käytännön kokemusta, mutta liittimet ym. vaikuttaisivat sopivilta.

Jos nurkasta löytyy vanha VHS-video, pääsee silläkin jo alkuun.

Vastaus: Kuinka tallentaa pelivideota PC:lle?

pm83 sanoi:
Nyt kun NHL08 on ovella ja PES2008 tuloillaan hyvää vauhtia, niin olen tuumaillut josko pitäisi tässä palkkapäivänä hommata laitteet pelivideon tallentamiseen jotta voisi jonkinlaisia videoita väsäillä.

Kysynkin siis, mitä minun täytyy hankkia jotta voin "kaapata" pelikuvaa 360:ltä PC:lle suoraan? Ja jos joku tietää hintoja kyseisille vehkeille ja jonkun hyvän firman josta hankkia laitteet, niin olisin kiitollinen.

Minulta löytyy siis suorituskykyinen PC, 360 ja peliä tulee pelattua vanhanmallisella 28" Panasonicilla, minulla ei ole PC:ssä näyttöä johon boxin saisi kiinni.

Kiitokset!

-pm

Todennäköisesti näytönohjain jossa on digitaalinen sisäänmeno liitäntä. hintaa 200-300 lisäksi tarvitset sopivat piuhat jolla saat konsolisi kytkettyä tähän näytönohjaimeen.

Itselläni löytyy vuoden vanha tv-kortti jolla kaappaus onnistuu komposiitin kautta, kuvan laatu ei ole mahdollisimman hyvä, mutta riittävä kuitenkin. Jos tuo sattuu kiinnostamaan niin lisäinfoa saat YV:llä.

Kiitokset kattavista vastauksista! Kyllä näillä pääsee hyvin asian kanssa eteenpäin...

Ylös Bottom