Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Pah, 15 oikeasti ja vain 23 henkisesti. Aina olin sitä mieltä että kyllä minun ainakin 30 pitäis olla.
Niin ja mitenkähän on tuo 3D-mallinntajien laita pelipisneksessä?
Luulisi niitäkin löytyvän oikein reilusti.
Tosin, eräs pelifirma kiinnostui eräästä mallista jonka tein tossa hätäseen ja kun kaveri oli vilauttanu sitä niille. Mielenkiintonen juttu, saasnähä ottavatko yhteyttä.
Ajattelin vain sanoa että kirjoitelmasi on lyhyehkö ja se jättää liikaa aukkoja tarinaan...
Mutta joka tapuksessa, miksi et itse alkaisi kehittämään ideaa eteenpäin, opettelet hieman ohjelmointia, netti on täynnä hyödyllisiä sivuja ja ainahan voi kysyä neuvoa jos tulee ongelmia.
Jos ajatellaan pelin tekoa X-box/Ps2 tyyppisille koneille, se onkin jo aivan toinen tarina, siinä puhuu raha ja markkinat.
"Kun olet nuori haluat olla vanha, Kun olet vanha haluat olla nuori"
Haaveilen itekin pelien tekemisestä ja suunnittelusta
Haaveilen joka päivä et pääsisin johonkin pelifirmaan tekemään ja ideoimaan. Opiskelen tällä hetkellä datanomiksi ja aattelin jatkaa johonkin tietokoneisiin liittyvään. Jyväskylässä onkin peliohjelmoijan koulutus. Sinne.
Oon tehny uskomattoman tekstipohjaisen pelin. Voitte imee sen osotteesta http://tuomazz.cjb.net Sen nimi on Gangsta. Kerrassaan musertavan suosion saanu meidän koulussa. Ainakin melkein.