Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kuka lähös kiteelle???

The Chaos Cell

New Member
niin onko kukaan täältä tulossa tänne-->
Nightwish järjestää tulevan levyn julkaisukeikan 22.5.2004 Kiteen Jäähallissa. Keikan puitteet tulevat olemaan huikeat, sillä Nightwish aikoo satsata valoihin ja räjähteisiin enemmän kuin koskaan. Paikalla tulee olemaan myös toinen suuri suomalainen bändi joka omaperäisellä tyylillään on raivannut tiensä yhdeksi Suomen suosituimmista yhtyeistä. Tämä tullaan julkistamaan helmikuun puolenvälin tienoilla. Paikalla tulee olemaan myös mediaa niin ulkomailta kuin Suomestakin joten "Be there or miss it!!!"

itse meen että housut putoo.

Tervetuloa myöhemmin tänä vuonna tänne Kiteen naapurikuntaan Rääkkylään. Luvassa on jokavuotuinen Kihaus-festivaali, missä on tarjolla hieman eri tyylistä musiikkia. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Paikalla tulee olemaan myös toinen suuri suomalainen bändi joka omaperäisellä tyylillään on raivannut tiensä yhdeksi Suomen suosituimmista yhtyeistä.

Näin tyhmänä kysyn vaan, että mikäs tämä toinen bändi sitten on?

Re: Re: kuka lähös kiteelle???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Näin tyhmänä kysyn vaan, että mikäs tämä toinen bändi sitten on?

sitä ei oo paljastettu, mutta oma veikkaus on Lordi. (se vaan sopisi mielestäni sinne hyvin.)

Re: Re: Re: kuka lähös kiteelle???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
sitä ei oo paljastettu, mutta oma veikkaus on Lordi. (se vaan sopisi mielestäni sinne hyvin.)

Joo, nyt ei ole pelkoakaan että tulisin (en kyllä ois muutenkaan lähtenyt), toi bändi vetää niin pahasti riman alle että. Minun mielestä Lordi ei sovi mitenkään Nightwishin kanssa samalle keikalle.

Paikalla tulee olemaan myös toinen suuri suomalainen bändi joka omaperäisellä tyylillään on raivannut tiensä yhdeksi Suomen suosituimmista yhtyeistä.

Hmm,eikö Kotiteollisuus sopisi paremmin tähän kuvaukseen ja ko. bändi on myös Itä-Suomesta joten olisi paljon todennäköisempää että se olisi mukana keikalla.

Itse luultavasti lähden keikalle,kun ei tuonne Kiteelle kovin pitkä matka ole vaikken Nightwish:ia pahemmin kuuntelekaan.

Edit:Niin ja onko mitään tietoa millloin ja mitä kautta lipt tulevat myyntiin ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Falcon
Hmm,eikö Kotiteollisuus sopisi paremmin tähän kuvaukseen ja ko. bändi on myös Itä-Suomesta joten olisi paljon todennäköisempää että se olisi mukana keikalla.

Itse luultavasti lähden keikalle,kun ei tuonne Kiteelle kovin pitkä matka ole vaikken Nightwish:ia pahemmin kuuntelekaan.

Edit:Niin ja onko mitään tietoa millloin ja mitä kautta lipt tulevat myyntiin ?

totta kotiteollisuus sopisi hyvin sinne, tässä kopiovirallisilta sivuilta lipun ostosta.

""Liput Nightwishin levynjulkkarikeikalle Kiteelle tulevat myyntiin helmi-maaliskuun vaihteessa. Lippuja tullaan myymään myös nightwish.com -sivun kautta. Tällä hetkellä lippuja on vielä turha tiedustella mistään, koska niitä ei vielä ole myynnissä! ""

Itse veikkaisin Marco Hietalan bändiä eli Tarottia. Se sopisi paikalle hyvin ja on kyllä erinomainen ryhmä kertakaikkiaan. Tarot hyvvee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaeli
Itse veikkaisin Marco Hietalan bändiä eli Tarottia. Se sopisi paikalle hyvin ja on kyllä erinomainen ryhmä kertakaikkiaan. Tarot hyvvee.

Samaa mieltä tarotista olen minä, mutta en taida jaksaa tulla vaikka tulisikin tarot tonne keikalle, olen nimittäin nähnyt tarotin tänä vuonna kolme kertaa, ja nightwishistä en nakkaa paskanvertaa, ei pahalla.

Enpä usko että Tarot on tulossa, meinaan herra Hietala joutuisi vetämään kaksi keikkaa ja se ei hyvä.

Mokoma se kanssa voisi olla myös, viime vuoden positiivisen yllätys, ja on niin perkeleen hyvä muutenkin. Samasta paikasta sekin tulee kun Kotiteollisuuskin.

Ylös Bottom