Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Miten teillä on Xboxfinissä jaettu työt (ei tytöt ) ? Eli onko teillä jotenkin jaoteltu, että kuka esim hoitaa uutispuolen ja kuka painottaa arvosteluihin? Itse tässä pika selauksella ainakin huomasin Hakkizin ja Corcan tehneen suurimman osan uutisista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu Miten teillä on Xboxfinissä jaettu työt (ei tytöt ) ? Eli onko teillä jotenkin jaoteltu, että kuka esim hoitaa uutispuolen ja kuka painottaa arvosteluihin? Itse tässä pika selauksella ainakin huomasin Hakkizin ja Corcan tehneen suurimman osan uutisista.
Kaikki hoitaa periaatteessa kaikkea mitä kerkiää. Jokseenkin Yargo ja Nem painottuu arvioihin, NviperO arvioihin ja julkaisulistoihin (vauhti taas alkamassa, sillä herra pääsi vasta valtion ylläpitämästä leirikoulusta [intti, ei vankila ]). Itse hoitelen "behind the scenes" -jutskia ja arvioita. Uutisiakin olen nyt pyrkinyt kirjoittelemaan.