Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kukaan myymässä AMIGA 600:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bambuloosa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähestypä vaikka privaviestillä. Jossain tallessa minulla tuommoinen on, enkä sitä voi sanoa tarvitsevani.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bambuloosa
Pelit jo löytyy,kone ei.Ilmoottele.

Ja haluat nimenomaan A600:en? Et A500:sta, A500+:aa tai A1200:sta? A500:en ero A600:een se, että A600:ssa oli valmiiksi mega CHIP-RAMia, A500:ssa 512k. A500:een sai 512k lisämuistin (FAST-RAM), jolloin 99% peleistä toimi. Megan CHIPillä oli muistaakseni vähän ongelmia noiden pelien toiminnassa.

Kaikenlaisia lisämuistiviritelmiä oli saatavilla kaikkiin Amiga-malleihin, mutta tuo 512k FAST oli yleinen, konee alle luukkuun laitettava mötikkä. Valmistajia oli kymmeniä, jopa Commodore itse valmisti ko. lisuketta.

Niin, on mulla A500:ia hyllyssä 3 tai 4. Jos kiinnostusta ilmenee, saamme varmasti haalittua niistä tavaroista toimivan kokonaisuuden (kone, muuntaja, johdot, tikut (?), hiiret, manuaali, Work Bench etc.) kasaan.

-=Pacdam=-

Periaatteessa mikä tahansa amiga käy,kunhan siinä pystyy switchaan 512:sta ja megan välillä.En enää muistanut tota,että kaikki pelit ei toiminut megalla.

Tikut ja pelit löytyy jo.

Mahtoikohan pc-hiiret toimia amigassa,ehkä ei.Niitä löytyisi 4 kpl.

Siispä kone,tarvittavat johdot ja hiiri.Minkä kokoisessa hintaluokassa liikutaan?

Rahat on just nyt tiukoilla,mutta pistäkää hintaa näkyviin

Käy huuto.netissä Sieltä saat muutamalla kympillä.

Omia A1200 ja A4000-koneitani en myy! :)

Ylös Bottom