Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kultajäsenyyeden antaminen toiselle gamertagille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [J0n-d33h]
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

[J0n-d33h]

New Member
Juu-u tuota.. hankittii tänää 3 kk:n gold live jäsenyys xboxille.. no tolla boxilla on sit kaks eri käyttäjää.. veli ja minä.. no velihän meni syöttämään koodin omalla käyttäjällä.. niin tuota mahtaakohan sitä saada mitenkään siirrettyy tai antamaan minun omalle käyttäjälle?

Vastaus: Kultajäsenyyeden antaminen toiselle gamertagille

[J0n-d33h];588835 sanoi:
No niinpä tietysti.. eli en pääse omalla gamertagilla nettiin pelaamaan mitenkään?

No kuukaudeksi pääset ilmaiseksi.

Oliko boxi uusi?

E: J a koska boxi on edes hankittu?

[J0n-d33h];588865 sanoi:
Jouluna sain sen. Ja se oli joku citymarketin paketti missä tuli viva pinata ja forza 2 mukana.

Ethän tehnyt OFFline profiilia?
Teitkö siis SILVER tilin?
Silloin se tarjoaa KK:n ilmaiseksi.

Jos tili tehdään boxilla eikä netissä, 1kk Gold pitäisi kyllä tulla.

Jos tili tehdään boxilla eikä netissä, 1kk Gold pitäisi kyllä tulla.
Tämä asia on muakin kiinnostannut hieman. Minä olen käsittänyt, että silloin kun Xbox 360 tuli myyntiin, eli pari vuotta sitten, niin silloin sai 1 kk ilmaista Live aikaa mukaan, kun osti Boxin.

Nyt taas n. 1 kk sitten kävi Anttilassa. Tarjous oli tälläinen: Jos ostaa Xbox 360 Eliten, tulee Live aikaa 1 kk mukaan. (Korjatkaa, jos olen väärässä)

Itse taas ostin Premiumin n. 6 kk sitten Anttilan tarjouksesta 299 pelkkä boxi + mukaankuuluvat setit. Live aikaa ei näkynyt missään ja ihmeteliin kaverin kanssa sitä, joka oli ostanut Xbox 360 ensimmäisenä päivänä kun se julkaistiin. Todettiin, että se saattoi tulla vain boxin alkuajoilla vain mukaan. Kunnes näin tämän arjouksen Elitestä Anttilassa.

Mutta joo. Sain sitten joululahjaksi 12 kk Live aikaa, niin ei harmita. Musta vaan jotenkin tuntuu, että nykyään toi 1kk tulis vaan mukana, jos ostaa näitä uusia versioita kuten Halo Edition, Elite yms. Vai oliko ne peräti siinä? :)

Kyllä se 1kk pitäisi tulla kaikille jotka hopeajäsenyyden luovat. Kaverin konellaa neljä ihmistä luonut silverin ja saanut 1kk hopeaa, omalla koneellani tyttöystävä teki myös silverin ja sai 1kk kultaa.

Mielestäni ilmaisesta kultajäsenyydestä ei mitään isoja fanfaareja tule, joten kokeileppa jos pääsisit pelaamaan netissä.

Siis se 1kk kultajäsenyys tulee kaikille uuden konsolin ostajille. Päivästä tai mallista riippumatta. Kun sen silver tilin tekee xboxilla niin se on kuukauden verran kultatili. Ja sitä EI voi mokata millään tavalla.

What tha fuck?! Ei mua sinäänsä kiinnosta edes tietää onko mulla se yks kk siellä vielä käyttämättä ja muutenkaan sillä hirveesti tässä vaiheessa tee, kun on jo vuoden paketti tullu pulitettua. Olishan se sillon alussa ihan mukava ollut, mutta kun ei sitä perkele näkyny niin ei. Ja tein tilin Silverille yms. perussettiä. Noh.. Hyvä että muut nyt tietävät tämänkin.

Niin ja uudella konsolilla voi tehdä kolme hopeajäsenyystiliä, jolla kaikilla on tuo kuukausi. Kun ekalla profiililla kuukausi loppuu, tekee vaan uuden. Itse reilu vuosi sitten tein näin.

Niin ja uudella konsolilla voi tehdä kolme hopeajäsenyystiliä, jolla kaikilla on tuo kuukausi. Kun ekalla profiililla kuukausi loppuu, tekee vaan uuden. Itse reilu vuosi sitten tein näin.

On vaan vähän hanskasta kun saavutukset on luonnollisesti aina nollissa kun uuden tilin tekee. Mutta mikäs siinä tietysti jos ei moisista välitä ja haluaa vain pelata ;)

Mitäs "faktaa" täällä mutuillaan? Itse päräytin 5 hopea-tunnusta, joista jokaiselle annettiin 1kk kultaa.

Heitänpä parit faktat kehiin:

- Jokainen joka tekee hopea-tilin, saa kuukauden kultaa, se ei ole mikään "tietyn ajan tarjous".
- Samalla koneella voi tehdä ainakin 5 tiliä, joista jokainen saa 1kk kultaa.
- Tilien välillä ei voi siirtää mitään, oli se sitten kulta-aikaa, XBLA-pelejä, Microsoft Pointseja, Gamerscorea, Friend Listejä tai edes tallennuksia (Tälle on olemassa ilmeisesti vähän hämärämpiä ratkaisuja jos haluaa tallennuksia swappailla, mutta kuitenkin).
- Jos et tiedä miten visuaalisesti todeta onko käytössäsi Gold vai silver, katso Gamercardiasi. Palkki jossa gamertagisi on vastaa tilisi statusta (Hopea = Silver-tili, kultainen = Gold-tili).

- Samalla koneella voi tehdä ainakin 5 tiliä, joista jokainen saa 1kk kultaa.

Tää väite on skeidaa.
3/kone ja se on fakta.Itse olen todennut tuon jo kolmella koneella.Ei anna kuin sen 3kpl 1kk goldia.
Ja tuo lukee jossain Xbox.com:ssakin.

Tää väite on skeidaa.
3/kone ja se on fakta.Itse olen todennut tuon jo kolmella koneella.Ei anna kuin sen 3kpl 1kk goldia.
Ja tuo lukee jossain Xbox.com:ssakin.

Taidan olla sitten vain erikoistapaus. :rolleyes:

Ylös Bottom