Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kumpi kannattaisi hankkia Brothers in arms: Hell's Higway vai Frontlines: Fuel of war.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itsellä on kanssa ongelmia valinnan kanssa.

Joku hyvä RPG olisi kiva saada boksille, suositelkaa ihmeessä.

Myös toinen kysymys on, että mikä näistä: Left 4 Dead, Fable 2 vai Call of duty: WAW? Kaikki kiinostavat, mutta valinta on vaikea.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itsellä on kanssa ongelmia valinnan kanssa.

Joku hyvä RPG olisi kiva saada boksille, suositelkaa ihmeessä.

Myös toinen kysymys on, että mikä näistä: Left 4 Dead, Fable 2 vai Call of duty: WAW? Kaikki kiinostavat, mutta valinta on vaikea.

Japsiropeista kannattanee katsastaa Lost Odyssey, jos vanhanaikaisuus ei vaivaa. Noista luettelemistasi peleistä on aika paha sanoa, sillä ne ovat aika erilaisia: ensimmäinen painottuu vahvasti yhteistyöhön ja verkkopeliin, keskimmäinen rauhalliseen, kiireettömään seikkailuun ja jälkimmäinen tarjoaa intensiivistä kampanjaa sekä moninpeliä. Jos haluat pitkäkestoista verkkoepeliä, lienee WaW noista se suositeltavin. Näissä verkkopeleissä väki kuitenkin vähenee ajan kuluessa.

Vaihtoehtoisesti kannattaa katsoa, mitä kyseisistä peleistä saa tällä hetkellä halvimmalla, hankkia se, pelata kyllästymiseen saakka ja siirtyä seuraavaan. Ei yhden pelin hankkiminen toista pois sulje.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

TheGame sanoi:
Myös toinen kysymys on, että mikä näistä: Left 4 Dead, Fable 2 vai Call of duty: WAW? Kaikki kiinostavat, mutta valinta on vaikea.
Kyllä minun valintani olisi tuossa tilanteessa World At War. Tunnelmallista fps-räiskintää hienoissa toisen maailmansodan miljöissä. Left 4 Deadia myös tullut pelattua, mutta ei oikein jaksanut iskeä. Fable 2:sta ei kokemusta.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Itsellä on kanssa ongelmia valinnan kanssa.

Joku hyvä RPG olisi kiva saada boksille, suositelkaa ihmeessä.

Myös toinen kysymys on, että mikä näistä: Left 4 Dead, Fable 2 vai Call of duty: WAW? Kaikki kiinostavat, mutta valinta on vaikea.

Mass Effectia saa nykyään halvalla. Täyshintaisenakin pelinä saa rahalle vastinetta, mutta nyt se on lähes pakko-ostos. Toinen hyvä vaihtoehto on Paavin mainitsema Lost Odyssey.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mass Effectia saa nykyään halvalla. Täyshintaisenakin pelinä saa rahalle vastinetta, mutta nyt se on lähes pakko-ostos. Toinen hyvä vaihtoehto on Paavin mainitsema Lost Odyssey.

Argh, menin lukaisemaan TheGamen viestistä aluksi "JRPG", joten heitin japanilaisroolipeliä. Jos roolipeliä hakee, Mass Effect on pakkohankinta, sille ei voi mitään.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Olen ostamassa jotain räiskintä tai toiminta peliä, jossa saisi mielellään olla hyvä yksinpeli, koska Livessä en ainakaan tällä hetkellä pelaa. Myös 2:n pelaajan co-op mahdollisuus saisi löytyä.

Itse olen katsellut näitä:
Gears of War 2
Call of Duty 5 (vaikka yksinpeli on saanutkin aika huonot arvostelut)
Tai pitäisikö odottaa Resident Evil 5:sta

Muitakin pelejä voi ehdotella.

Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Olen ostamassa jotain räiskintä tai toiminta peliä, jossa saisi mielellään olla hyvä yksinpeli, koska Livessä en ainakaan tällä hetkellä pelaa. Myös 2:n pelaajan co-op mahdollisuus saisi löytyä.

Itse olen katsellut näitä:
Gears of War 2
Call of Duty 5 (vaikka yksinpeli on saanutkin aika huonot arvostelut)
Tai pitäisikö odottaa Resident Evil 5:sta

Muitakin pelejä voi ehdotella.

Kiitos jo etukäteen.

Gears of War 2 on Co-oppina AAA luokan viihdettä. Suosittelen lämpimästi.
Myös Call Of Duty: World at War on tullut pelattua läpi ja ei juurikaan valittamista. CoD 4:ssä oli kyllä parempi yksinpeli, mutta ei World at Waristakaan tunnelmaa puutu.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

CoD 4 vai GH 3. CoD waw mulla on jo ja ps2 Gh 1??
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Ihan vaan kumman tyyppisestä tykkäät enemmän. Call of Duty ainakin 360:lle on loistavaa yksinpeliviihdettä ja maagis-jumalaista xbox live-viihdettä. Guitar Hero sitte taas on se melko lyhyt hauska kaljailta musiikkipeli.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on paha valinta. Cod 4 vai Cod 5? Olen pelannut ainoastaan Cod 3 ja läpi on vedetty ja tykkäsin. Codit kiinnostaa, mutta kumpi menee ostoon?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on paha valinta. Cod 4 vai Cod 5? Olen pelannut ainoastaan Cod 3 ja läpi on vedetty ja tykkäsin. Codit kiinnostaa, mutta kumpi menee ostoon?

Mielestäni COD4 oli parempi; etenkin moninpelinä. Sen saa myös halvemmalla (Game of the Year -editionissa tulee vielä lisäkartat)...
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mielestäni COD4 oli parempi; etenkin moninpelinä. Sen saa myös halvemmalla (Game of the Year -editionissa tulee vielä lisäkartat)...
Jep. Todellakin kannattaa ostaa se COD4 ja ton COD4 GOTY editionin saa Cittarista alle 30e...
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Jokin ralli peli kiinnostaisi, olen miettinyt Colin Mcrae dirttiä tai uusinta richard burns rallia, kumpaa porukka suosittelee?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Kumman suosittelisitte hankkimaan mielummin, Saints Row 2:n vai Street Fighter IV:n?
 
Ylös Bottom