Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kummeli

Vastaus: Kummeli

Jarmo Hänninen sanoi:
Paketti ostettu. Kolme ensimmäistä jaksoa tsekattu ja en tykkää yhtään. Muistini alkaa palautumaan, että en vuonna 1997-1998 tykänny silloinkaan :D muutama herkkujuttu on ollu, mutta muuten nämä jaksot toistavat aivan liikaa samaa kaavaa ja sketsit on revitty persiistä...

ehkä se tästä vielä kohenee :rolleyes:

Mutta tässä välissähän kummeliin vasta saapuivat yhdet parhaista hahmoista eli ne raksamiehet ja kouhia. Itse en ole uusinta kummeliboxia tosin vielä tsekannut ja muistikuvat ovat noilta vuosilta jo hieman hämärän peitossa.
 
Vastaus: Kummeli

Luckyman sanoi:
Kyllä nuo kaksi ensimmäistä pakettia saa riittää. Taso laskee imho aika rajusti 97 vuoden jälkeen.

Tässä komppaan kyllä teikäläistä ja Jarmoa. Tulihan tämäkin ostettua ja onhan helmiä seassa, mutta taso ei ole aivan yhtä tasaista.

Soikkeli on raksamiesten lisäksi hauska, muistaakseni pääministeri-sketsit tulivat myös näihin aikoihin kehiin. Kolme ekaa jaksoa katsottu, joten mielipiteeni perustuu myös vain niihin ja muistikuviin.

Kyllä isä osaa -sarjasta on muuten myös tullut DVD, jossa 10 ensimmäistä jaksoa.
 
Vastaus: Kummeli

Dodiin. Jaksossa 6-99 mennään jo ja Apulannan "showsta" nautiskellaan. Kyllä setti parani roimasti noiden vuoden 1997 jaksojen jälkeen ja Kakko teki paluun sarjan juontajaksi, mutta kuten avataristakin huomaa, niin ei Fabiokaan mikään hullumpi ollut...

Ping-pong! Minun päässäni soi... Ding-dong! Teidän päässänne soi...

Alahärmäkin on melkein naapurikylä, niin Velj. Kinnula rulettaa :D
 
Vastaus: Kummeli

Luckyman sanoi:
Onkos tossa paketissa muuten Aziz - The Combat Fighter? :p

On. Mitähän muuten jenkit sanoisivat jos näkisivät tämän nyt :D
siinähän Aziz myy Yhdysvaltojen lippuja kavereilleen joita sitten polttavat kovalla innolla ja Clinton nukkeakin saa iskeä maksusta. Eräässä jaksossa meinaavat räjäyttää aikapommilla USA:n suurlähetystön
:D
 
Vastaus: Kummeli

On kyllä parantunut kummelit nyt loppua kohden, alkaa meinaa olemaan jo kunnon kummeli meininki ensimmäisen levyn kahdessa viimeisessä jaksossa :cool: MInkä takia muuten Fabio(a.k.a homo) tuli Olli Keskisen (?,Eero Kakko) tilalle ja nyt taas olli on back in action( itse kun ei tullut pahemmin 6v. seurattua kummelia :rolleyes: )?
 
Vastaus: Kummeli

csi sanoi:
On kyllä parantunut kummelit nyt loppua kohden, alkaa meinaa olemaan jo kunnon kummeli meininki ensimmäisen levyn kahdessa viimeisessä jaksossa

Totta ja pääministeriä odotan joka jaksossa. En vaan ymmärrä miten niin huvittavan ilmeen saa kasvoilleen, samalla kun selittää niitä "no, Pena sen tossa keksi, veti viime metreille ässän hihasta...". En mä pysyisi noin huvittavan totista ilmettä pitämään mitenkään noissa jutuissa :)
 
Vastaus: Kummeli

Huomasitteko muuten adidas paidan tulevan frakin takaa valehtelu sketsissä, onko tämä joku vitsi joka ei mahdu mun kaaliin, sponsori kikka vai huolimattomuutta?
 
Vastaus: Kummeli

Viimeinen tupla-boxi on julkaistu ajat sitten, eikä se saa Filmifinissä minkäänlaista reaktiota?

Kuitenkin, onko kukaan hankkinut tuota vihreää boxia? Onko ollut ongelmia katselun kanssa? Nimittäin minun boxini eka levy saa dvd-soittimen pitämään sellaista rymisevää ääntä, kuin katupora poraisi (ei tietenkään niin kovaäänisenä). Tätä kuuluu varsinkin menuissa ja parissa ekassa jaksossa, jonka jälkeen se lakkaa. Lähetin sen sitten vaihdettavaksi ja kun uuden boxin sain niin sama ongelma vain jatkuu! Tietokoneella ei ole ongelmia, tosin levyn lukemiseen kuluva aika on hieman pidempi käynnistäessä. En jaksanut lähettää enää toista kertaa levyä takaisin, sain katsottua jaksot.

Mutta mitä itse boxiin tulee, niin epäilemättä köyhin näistä neljästä paketista. Jaksoja ei ole kuin kuusi, joka on liian vähän. Extroja sitten on koko toinen levy täynnä, mutta nekin on keskinkertaista kamaa. Törkylaariin en ole vielä pahemmin tutustunut, samaa repeilyä ne on joka boxissa ollut. Kummelin joulu on vaan hieman pidempi tavallinen jakso ja live-showta en ole kokonaan vielä katsonut. Stories sketsejä on vajaa kymmenen, mutta ei nekään mitenkään erikoisia olleet. Kaikenkaikkiaan suurin ongelma on se, että niitä jaksoja ei ole riittävästi. Ei tätä täysihintaisena kannata ostaa. Onko nyt hjuva fiilis? NO EI OLE!
 
Vastaus: Kummeli

Kaappis sanoi:
Viimeinen tupla-boxi on julkaistu ajat sitten, eikä se saa Filmifinissä minkäänlaista reaktiota?

Kuitenkin, onko kukaan hankkinut tuota vihreää boxia? Onko ollut ongelmia katselun kanssa? Nimittäin minun boxini eka levy saa dvd-soittimen pitämään sellaista rymisevää ääntä, kuin katupora poraisi (ei tietenkään niin kovaäänisenä). Tätä kuuluu varsinkin menuissa ja parissa ekassa jaksossa, jonka jälkeen se lakkaa. Lähetin sen sitten vaihdettavaksi ja kun uuden boxin sain niin sama ongelma vain jatkuu! Tietokoneella ei ole ongelmia, tosin levyn lukemiseen kuluva aika on hieman pidempi käynnistäessä. En jaksanut lähettää enää toista kertaa levyä takaisin, sain katsottua jaksot.

Mutta mitä itse boxiin tulee, niin epäilemättä köyhin näistä neljästä paketista. Jaksoja ei ole kuin kuusi, joka on liian vähän. Extroja sitten on koko toinen levy täynnä, mutta nekin on keskinkertaista kamaa. Törkylaariin en ole vielä pahemmin tutustunut, samaa repeilyä ne on joka boxissa ollut. Kummelin joulu on vaan hieman pidempi tavallinen jakso ja live-showta en ole kokonaan vielä katsonut. Stories sketsejä on vajaa kymmenen, mutta ei nekään mitenkään erikoisia olleet. Kaikenkaikkiaan suurin ongelma on se, että niitä jaksoja ei ole riittävästi. Ei tätä täysihintaisena kannata ostaa. Onko nyt hjuva fiilis? NO EI OLE!

Totta kai tuo piti heti hankkia julkaisupäivänä kun kerta Tampereella asustan :)

Jotain outoa surinaa soittimesta tosiaan kuuluu kun tuo Kummeli pyörähtää käyntiin. Ja mitä setin sisältöön tulee niin onhan tuo kieltämättä aika heikkoa kamaa verrattuna esimerkiksi kahteen ensimmäiseen julkaisuun, mutta sehän nyt oli tiedossa jo muutenkin. Toiminimi Rattopojat Oy ja Normipäivä -sketsit purevat parhaiten, mutta siihen tuo melkeinpä jääkin. Kummeli-liveshow -ekstra oli niin hanurista kuin vaan olla ja voi. Stories-sketsit ja haastattelu on vielä katsastamatta.
 
Vastaus: Kummeli

No oli tossa jotain hyviä en itseltä vielä katsomatta ekan levyn vika jakso ja toinen levy. Mielestäni oli tossa jotain hauskoja ekalla kerralla esim. jake & pena (tms.) kylässä iski kyllä hyvät naurut, Kouhia ihan suht hyvä, Bilettäjä on todella hauska ja runoilija poika iskee hyvin että skipadi way now.
 
Ylös Bottom