Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kummelin Jackpot (2006) | ensi-ilta 17.2.2006

Vastaus: Kummelin Jackpot (2006) | ensi-ilta 17.2.2006

csi sanoi:
Ihan hauskahan tuo oli. Paras heitto oli todellakin tuo "Kirka Saatana" . Ja olihan tuossa muitakin hauskoja kohtia, kummeli fanille kummeli on aina kummeli, joten pitihän tämäkin käydä katsomassa. Mutta ei tämä minun mielestäni ollut läheskään niin huono kuten jotkut täällä antaa ymmärtää. Jos vähänkään on tykännyt kummeleista niin kannattaa käydä katsomassa.

Ps: Mistäköhän Nyt liite hommaa arvostelijansa? Heidän kummeli arvostelussa kaveri totesi ettei naurahtanut kertaakaan, ymmärrän kyllä että ei mikään elämää suurempi leffa ollut mutta ainakin kaverin kanssa saatiin monet naurut leffan aikana.
Joku 50v kyyninen "katson vain taideleffoja, siis olen" -pappa ollu saletisti arvostelemassa. Tossa ensi-illassa koko sali nauroi läpi koko leffan ja minä melkeen yhtä usein. Viihdyttävyydeltään toi oli kyllä mun mielestä tuttua Kummeli-laatua, vaikka juoni oliki semmonen sketseistä koottu sillisalaatti. Nauramaan sinne menin ja sitä sain. DVD:tä ulos vaan.

Vastaus: Kummelin Jackpot (2006) | ensi-ilta 17.2.2006

Ei toi vaan ollut tarpeeksi hauska. Stories on ykkönen, eikä Jackpotissa ollut yhtään sen tason läppää, vaikkakin laulujen saralla päästiin lähelle (lisää kännibiisejä, joita pystyy muuten noilta nettisivuilta kuuntelemaan. Helmi). Parhaimmat vitsit näkyivätkin jo trailerissa, mikä vei vähän terää leffakokemukselta. En varmaan viimeisen 20 minuutin sisällä naurahtanut kuin pari kertaa. Itse asiassa traileristakin innostuin vain sen aloitusbiisin ja "Kirka saatana" -heiton vuoksi.

Jackpot oli ensimmäisellä katsomiskerralla ponneton ja vaisu, mutta varmaan pitää parit kerrat uusia sitten DVD:llä pätkän katsominen, jotta pystyy lopullisen mielipiteen antamaan. Joka tapauksessa Storiesista jäätiin melkoisesti. Tosin en Kultakuumeestakaan hirveästi välitä niin en osaa sanoa oliko uusin nyt sitä huonompi tai parempi.

Mielestäni Kummelin paras matsku on vuosilta 91-95, vaikka sen ajan (onneksi vain) tv-sarja-tuotannossa yksi häiriötekijä ärsyttääkin.

Nyt on nyt mitä on...

Ylös Bottom