Kumpi Ps2 vai GC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Suuri ehkä, mutta jäätäisin tuon laadukas pois. Kyllähän sille löytyy laadukkaita, mutta ne on suhteessa aika vähäisiä. Ja mitä minä olen kuullut niin PS2:sen DVD pyörittäjä on aika paska. Ja pelikonehan se on, ei leffakone. En laittaisi niin paljoa siihen koneeseen. 100e maksimissaan, sillä ostaisin sillä lopuilla rahoilla erikseen dvd soittimen niin saisi PALJON paremman. En kyllä tiedä paljo se PS2 nykyään maksaa.....

Kyllä Ps2:lle löytyy laakukkaita pelejä reippaasti enemmän kuin Cubelle, suuntaa antavana vaikka Metacriticin 85pistettä tai yli pelit Ps2 97kpl, Cube 49kpl. Ps2:lle on niin PALJON hyviä pelejä oikeastaan jokaisesta genrestä, ettei oikeastaan toista mieltä voi olla, paitsi tietenkin jos ei edes yritä olla puolueeton.

Nyt haluaisin yhden asian selvittää heti alkuun. Mitä sitten jos PS2:lle ja XB:lle tulee paljon paskaa? Loppujen lopuksi ne parhaat pelit sieltä hyllyistä vaan liikkuu. Ja kun menen pelikauppaan katsomaan GC:n hyllyjä niin kyllä sielläkin sitä paskaa on vaikka kuinka. Suurin osa kaikista markkinoille tulevista peleistä on sitä paskaa. Helmet pitää osata erottaa joukosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Suurin osa kaikista markkinoille tulevista peleistä on sitä paskaa. Helmet pitää osata erottaa joukosta.
Siinähän se elämän suuri totuus tuli. Pitää varmaan vaihtaa tuo siguuni... ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Suurin osa kaikista markkinoille tulevista peleistä on sitä paskaa. Helmet pitää osata erottaa joukosta.

Minun mielestä suurin osa markkinoille tulevista peleistä on keskinkertaisia, jäljelle jäävä vähemmistö jakautuu aika tasaisesti sekä huippuihin että heikkoihin tekeleisiin.

Ylös Bottom