Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpi vai kampi?

XShava

KonsoliFIN Alumni
Kumpi on parempi peli ja nyt vastauksia perusteluineen vain sellaisilta Wiin omistajilta jotka eivät ole kyseistä peliä pelanneet.

Activisionin Marvel Ultimate Alliance

vai

EA Bigin SSX Blur?
 
Vastaus: Kumpi vai kampi?

XShava sanoi:
...perusteluineen vain sellaisilta Wiin omistajilta jotka eivät ole kyseistä peliä pelanneet...
Tota, eikö sitte oo vähä hankala perustella jos ei oo pelannu???

Mutta mä sanoisin, etä ssx Blur olis parempi. Ei tuo marvel alliance peli oikein sytytä ja muutkin ssx pelit on ollu rautaa niin kai tämänkin nyt luulis menevän. Itse meinasin jo tuoda ssx blurin prismasta kotia, mutta jäi kummiski sinne (nyt kyllä mietin, että miksi). Itselläni suurin huoli juuri noissa kontrolleissa, mutta arvosteluissa on kyllä sanottu, että ne toimii (jotenki) niin kai tuon vois sittenki jossain välissä käydä kaupasta hakemassa.
Marvel Ultimate Alliance nyt ei ainakaan videojen perusteella ole sytyttäny yhtään niin en oo edes oikein kunnolla tutustunu, niin paha sanoa siitä oikein mitään.
 
Vastaus: Kumpi vai kampi?

FindRb sanoi:
Tota, eikö sitte oo vähä hankala perustella jos ei oo pelannu???

Eikös mielikuvituksella saa aikaiseksi vaikka minkälaisen perustelun. No yli 235 lukukertaa ja yksi viesti todistanee sitten muuta:(


Joten lopetetaan kysely tähän.

Laitatko FindRb mulle privassa osoitteesi, niin laitan huomenna postia tulemaan. Eli sinulle lähtee tulemaan Wiin pelit Marvel Ultimate Alliance ja SSX Blur.

Onneksi olkoon ainoasta vastauksesta ja koko potin keräyksestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kumpi vai kampi?

Jos vaan jatkettaisiin sillä raksi ruutuun kilpailu mallilla..:rolleyes:
 
Vastaus: Kumpi vai kampi?

XShava sanoi:
Eikös mielikuvituksella saa aikaiseksi vaikka minkälaisen perustelun. No yli 235 lukukertaa ja yksi viesti todistanee sitten muuta:(


Joten lopetetaan kysely tähän.

Laitatko FindRb mulle privassa osoitteesi, niin laitan huomenna postia tulemaan. Eli sinulle lähtee tulemaan Wiin pelit Marvel Ultimate Alliance ja SSX Blur.

Onneksi olkoon ainoasta vastauksesta ja koko potin keräyksestä.
:eek: :eek: :eek: Voi kiitos kamalasti :)
Laitoin privalla sen osoitteen. Lisää tälläisiä kyselyjä :D
 
Vastaus: Kumpi vai kampi?

Heh vai tämä oli kilpailu. Noh, ensi kerralla sitten osaan olla valppaampi :D
 
Ylös Bottom