Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpikätinen olet?

Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Oikealla kädellä täällä napsutellaan hiirtä, mutta lätkässä lefty.
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

En nyt haluaisi alkaa turhista valittelemaan, mutta ketä oikeasti kiinnostaa?
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Oikea, mutta syön kuulemma oudosti pidän haarukkaa oikealla kädellä ja veistä vasemmalla. Kun kaikki muut pitävät toistepäin
Sama myös täällä ja kokeilut toisinpäin eivät aina ole päättyneet hyvin. :(

Hupaisaa on myös se, että täysin vasenkätinen siskoni syö kuitenkin haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa, kuten oikeakätisetkin.
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Sama myös täällä ja kokeilut toisinpäin eivät aina ole päättyneet hyvin. :(

Hupaisaa on myös se, että täysin vasenkätinen siskoni syö kuitenkin haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa, kuten oikeakätisetkin.

Itsekkin vasenkätisenä syön haarukka vasemmassa kädessä ja veitsi oikeassa. Kaikki kaverini (oikeakätiset) kyllä syövät niin että haarukka on oikeassa kädessä, veitsi vasemmassa.
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Tähän veitsi/haarukka -jubailuun puuttuakseni, itse pidin ennen (joskus about 10 vuotta sitten) veistä vasemmassa ja haarukkaa oikeassa, mutta kun kaverit siitä sitten huomauttivat, opettelin sen toisin päin ja siitä asti olen luullut että oli sitten vasen tai oikeakätinen, tapoihin kuuluu että veitsi on AINA oikeassa ja haarukka AINA vasemmassa kädessä...;)
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Sama myös täällä ja kokeilut toisinpäin eivät aina ole päättyneet hyvin. :(

Hupaisaa on myös se, että täysin vasenkätinen siskoni syö kuitenkin haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa, kuten oikeakätisetkin.

Jatketaan ruokavälinekeskustelua ja ilmoitetaan, että ns. virallisen ruokaetiketin mukaan kuuluu pitää haarukkaa vasemmassa ja veistä oikeassä (tämän kaikki tiesi ja kuuluu sanoa sherlock), mutta mitä tulee syömiseen miten helpoimmalta tuntuu niin moni oikeakätinen pitää haarukkaa/lusikkaa oikeassa ja vasenkätiset vasemmassa (kuten myös itse). Siksi moni oikeakätinen syö haarukka vasemmassa, koska niin "kuuluu" eikä siksi että se olisi helpompaa. Tämä on tieteellisesti ja empiirisesti tutkittu :D

Olen ns. sekakätinen, vasemmalla kirjoitan, syön, heitän tikkaa eli näitä kaikkia joissa vaaditaan tarkkuutta. Kuitenkin hiirtä ja lätkää pelaan oikealta + voimalajit oikealla myös koska oikea käsi on selvästi vahvempi (tämä saattaa myös olla syy miksi pelaan kiekkoa oikealla ja mailataituruuteni on keskinkertaista parempaa, vasen eli taitokäsi on yläkätenä eli hallitsee mailaa ja oikea eli voimakäsi on alhaalla jota käytetään enemmän laukaisemiseen jossa vaaditaan voimaa) Hiirtä käytän varmaan siksi oikealla, koska on ollut pakko. Ei kouluissa ruvettu antamaan vasureille specialhiiriä tai puolia vaihdettu. Guitar Heroa pelaan kuten valtaosa eli fretit vasemmalla. Ja jos jotakin vielä kiinnostaa niin perseeni pyyhin oikealla + paperilla.

Huh, tulipas taas teksitä turhasta aiheesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Huh, tulipas taas teksitä turhasta aiheesta.

Jep, tuli tietoa monenlaista. Hyvä tietää, turha tietää ja en halua tietää, siihen lopuksi :D

Oikea kätinen olen juu. Eipä siinä ihmeempää.

Haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa, onnistuu. Mieleen tulee vain että miksi teen niin? Helpompaahan se ois kauhoa sian lailla sitä sapuskaa suuhun oikealla kädellä ja jättää se veitsi rauhaan niin on vähemmän tiskattavaakin ;)
 
Vastaus: Kumpi kätinen olet?

Se ainoa oikea:D Vasuri hoitaa kaikka paskat hommat ja pleikka ohjaimen vasemman puolen napit ja tatin:rolleyes:
 
Ylös Bottom