Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kun kerran se halo2 myöhästyy, niin...

Ewig_Prediger

New Member
kun kerran se halo2 myöhästyy, mun mielesta bungien (tai jonkun muun firman jos bungie ei ehdi) olis järkevää tehdä HALO1:stä live -versio...
luulis ettei ole vaikeaa toteuttaa? tekis hyvää MS:lle, kun nämä huippupelit näköjään myöhästyy tältä vuodelta... (fable, gotham racing...)
kuulemma halo:ta voi pelata netissä, mutta virallisesti...
varmaan se voitais hoitaa vaikka lisälevyllä? pari juttua lisäksi esim. uusia aseita, ajoneuvoja... hinta 25-35... OSTAN!!!!

onko immeiset mitä mieltä?
 
uusia aseita ja vaikka yks uus ajoneuvo ja sellaset 5 mp-mappii lisää...NAM! Kannatan! ostan heti kun ilmestyy ;)
 
Olisihan se kivaa, mutta tuo Live tuen ja lisämateriaalin tekeminen veisi aikaa Halo 2:en kehitykseltä. Tällöin varmaankin Halo 2 myöhästyisi vielä lisää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Olisihan se kivaa, mutta tuo Live tuen ja lisämateriaalin tekeminen veisi aikaa Halo 2:en kehitykseltä. Tällöin varmaankin Halo 2 myöhästyisi vielä lisää.

Ei myöhästy, kun laittaa työharjoittelijat asialle. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Olisihan se kivaa, mutta tuo Live tuen ja lisämateriaalin tekeminen veisi aikaa Halo 2:en kehitykseltä. Tällöin varmaankin Halo 2 myöhästyisi vielä lisää.

niin... mites ulkopuolisen osaston tehtäväksi? eiköhän esim. microsoftilta löydy osaavaa poppoota?
olis valmis "koodi" valmiina jne...
mä vaan ihmettelen?!:confused:
ja varmasti lisälevy menestyis?
 
Eihän tuossa niin hirveästi olisi lisää kehitettävää. Kyllä hyviä kenttiä osataan tehdä melkein missä vaan, ja muutama uusi ase ja ajoneuvo ei varmaan hirveästi vaatisi lisäkehittelemistä tai mielikuvitusta. Tosin moninpeliin tarvittaisiin käytännössä toinenkin puoli, joka olisi luultavasti Covenant. Tässä olisi kyllä sitten jo ihan tarpeeksi tavaraa lisälevypakettiin.
 
Halo live editionistahan oli juttua about pari kuukautta sitten.. Kyselinkin asiaa Bungielta, mutta eipä vastanneet mitenkään... vähän on fiilis että Halo2 on nyt etusijalla.
 
Varmaan Bungiella ajatellaan että turhaa hommaa tehdä haloon päivitys joka luultavasti ei myisi paljoa kun se vihdoin saataisiin kauppoihin Halo 2 olisi jo tulossa valmiiksi ja eikohän siinä ole jo tarpeelliset live pelaaminen ja lisäaseita suurimmalle osalla. Jäisivät ykkösen liveversiot kauppoihin pölyä keräämään.
 
Mä luulen et Halon livee kaipaavat saavat täydellistä lääkettä Halo2 odotellessa. Wolfensteinin live peliä on jo kehuttu maasta taivaisiin. Ilmestyy (toivottavasti) seuraavas kuus.
 
Ylös Bottom