Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kun naapurikin xboxin sai

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilho
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vilho

New Member
En nyt tiedä onko tämä oikea alue tälle aiheelle mutta ....

Kuulin tossa pari päivää sitten että naapurissa asuva (rivitalon pätkä, yksi asunto välissä) kaverinikin oli heräteostanut xboxin. Mulla olis semmonen 30 metriä parikaapelia ja tilasin siihen vielä semmoset rj-45 päät, piti toteuttaa jollain (muistaakseni) "modulaarikytkimellä", kun ei ollut niitä rj-45-pihtejä. Välikaton kautta voisi vetää piuhan kaverille ja näin saada linkitettyä meidän xboxit. Kaverilla on myös kiinteä 256 yhteys ja siinä kiinteä IP.

Miten tällaisesta virityksesta saisi kaiken mahdollisen irti? Eli en tarkoita nyt teknistä toteutusta, vaan kaikkia käyttömahdollisuuksia. Itselläni kun ei ole tuosta verkkopelaamisesta mitään kokemuksia.
 
eiko olis jarkevinta vetaa molemmat xboxit suoraan kiinni toisiinsa ilman mitaan pcn verkkoja jos vain voi
 
Vedätte se rj-45:sen kulkee seinää pitkin. Teette yöllä, niin se välissä asuva hemmo ei tajuu mitään. Sieltä vaan seiniä pitkin. Sitten vain omat kaverit ja kaverin kaverit paikalle ja tiimimättöä punaiset vastaan siniset. Tulee kunnon hupia.
 
Huoh, täällä tuommosesta voi vain unelmoida... aina koneet linkissä, se ois aika
mahtavaa!
 
Ärh, hankkis jo kaverikin Xboxin. Se sano, että vois pyytää sellasta joulu lahjaks, aikasemmin ei varmaan saa. Me jo ajateltiin tulevaisuuden suunnitelmia, esim. mättöä neljäl pelaajalla Halossa, sit sen kaverin ei tartte ostaa niit pelei mitä mulla on, kun mä voin lainata sille, ja se voi mulle... AAH... Tulis nyt jo se perkuleen Joulukuu ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Huoh, täällä tuommosesta voi vain unelmoida... aina koneet linkissä, se ois aika
mahtavaa!
Hää hää, mullon kämpil kax telkkuu ja kax boxii :) +8mega adsl... mukava tahkota halo:ta
 
No eipä tuo nyt ole pahaakaan, itseasiassa meijän kerrostalossa asuu harvinaisen varakasta porukkaa, ja yhes kerrokses asuu 4saman ikäst jätkää ku mä. ja ollaa porattu seinään reikä, josta linkkipiuha vaan läpi kulkee! Ja kun taloyhtiös on adsl niin koko päivän on tietokoneet auki, ja yahoon messengeris ootella toisii, kun muutenkin ollaan lähes koko päivä netis, jos koulua ei ole. ja koulun jälkeenkiin, mä olen ainakin lähes jatkuvasti netissä. niin ihan sama se on pidänkö messengeriä päällä.
 
Ylös Bottom