Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kunnon kaiuttimet kotiteatteriin!

Pasi83

New Member
Jees elikkä olis tällänen ongelma,olen hankkimassa onkyo tx-sr606b vahvistinta.Pitäisi siis löytää kunnon kaiuttimet sen seuraksi.Näillä palkoilla budjetti ei kauhean suuri ole,maksimissaan voin satsata n.700 kaiuttimiin nyt,tietysti pikkuhiljaa voi hankkia lisää.Mistä siis hyvät ja halvat,kovaa en voi huudattaa kun keskellä rivaria asun joten ääntä ei tarvitse hirveästi lähteä.tila johon ne tulevat on n.20 neliötä.Varmasti jo arvaatte etten mikään himo hifisti ole mutta ajattelin näin että satsaan tohon vahvariin että se riittää pitkälle tulevaisuuteen,saahan kaiuttimia aina vaihdeltua tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.
 
Vastaus: Kunnon kaiuttimet kotiteatteriin!

surround settiä olen ajatellut,siis etu-,taka-,keskikajarit ja subi,kaikki mahdollinen.Vai onko esim. Pelkät hyvät etukaiuttimet varteenotettava vaihtoehto,iteltä löytyy kaiuttimia vanhasta philipsin kotiteatterisarjasta että niitäkin voi hätätapauksessa käyttää jos satsaan pelkkiin etukaiuttimiin.Siis mikä olisi hyvä/järkevä ratkaisu,onko 5.1 ja 7.1 hirveää eroa tälläisen tuohikorvan kuulolle,kertokaa te.
 
Vastaus: Kunnon kaiuttimet kotiteatteriin!

surround settiä olen ajatellut,siis etu-,taka-,keskikajarit ja subi,kaikki mahdollinen.Vai onko esim. Pelkät hyvät etukaiuttimet varteenotettava vaihtoehto,iteltä löytyy kaiuttimia vanhasta philipsin kotiteatterisarjasta että niitäkin voi hätätapauksessa käyttää jos satsaan pelkkiin etukaiuttimiin.Siis mikä olisi hyvä/järkevä ratkaisu,onko 5.1 ja 7.1 hirveää eroa tälläisen tuohikorvan kuulolle,kertokaa te.

No oma mielipiteeni on, että kunnon etukaiuttimet ja sitten kun budjetti sallii, seuraavaksi vaikka kunnon subi jne. Eli hiljaa hyvää tulee, kannattaa satsata mieluummin laatuun kuin määrään. Mutta se on toki vain minun mielipiteeni, jos on kiire päästä heti 5.1 (tai 7.1) -äänimaailman makuun, niin kai niitä kohtuuhintaisia settejäkin on, varsinkin jos et ole kultakorvahifisti.
 
Vastaus: Kunnon kaiuttimet kotiteatteriin!

Jees,tuli hommattua Ultimaten alteus 6.3T etukajarit ja saman sarjan 5.2C keskikaiutin.Hyvin soi,vieläpä reilulla alennuksella sain.
 
Ylös Bottom