Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuolleet pikselit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xaeron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuolleet pikselit

Oxar sanoi:
Vie takaisin liikkeeseen, jos eivät anna uutta lähete maahantuojalle. Nintendolla taitaa muutenkin olla tämä 0 toleranssi näiden pikseleiden suhteen! ;)

Ei ole kuulemma enää (perusttuu pelikaupan myyjän kanssa käytyyn keskusteluun kuolleista pikseleistä). Meni älyttömäksi sen jälkeen kun jengi alkoi natisee yhdestä pisteestä, jossain alareunassa yms. vastaavassa paikassa. Taitaa olla peräti kolme vai neljä pistettä tai sitten niiden pitää olla todella häiritsevässä paikassa. Itselläni ei ollut onneksi yhtään.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

makedin sanoi:
Uudessa vaaleansinisessä DSässäni ei onneksi ole kuolleita pikseleitä.

Eihän niitä mullakaan uutena ollut ;)

Omani vein kuitenkin tänään suoraan huoltopisteeseen. Sanoivat, että ovat luvanneet maahantuojalle, että korjaavat kaikki laitteet, joissa on yksikin viallinen pikseli.

Saa nähdä kuinka homma toimii...
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Minustakin tuli eilen DS:n tyytyväinen omistaja. Eli ei mitään temppuja. Kysessä oli sininen kone, vaikuttaakohan se asiaan?
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Itselläni myös sininen kone, jonka ylänäytössä 3 kuollutta pikseliä. Itseasiassa tänään siinä käväisi neljäskin, mutta kolme on ollut hankinnasta asti. Huomenna täytyy käydä liikkeessä kysäisemässä miten homma toimii, ja saako uutta konetta.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Joo, eli hyvinhän tämä huolto pelaa. Soitin Amolle, käskivät vain viedä takaisin kauppaan tai lähettää itse Amon huoltoon. Vein kauppaan, ja harmittelivat, että kone oli hajalla, mutta mitään ongelmia ei ollut. Kone lähti samana päivänä postiin, ja 2-4 arkipäivää kestää huolto. Joten eiköhän se tuossa ensiviikon lopulla ole jo takaisin käsissäni. Mutta huoltoon kannattaa viedä, jos kuolleita pikseleitä löytyy. En muistanut kysyä, monestako pikselistä menisi ilmaisesti vaihto näyttöön, mutta 4 itselläni oli ja ei mitään ongelmia.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Kuten sanoin, yksi riittää. Oma ollut huollossa tiistaista. Lupailivat huomiseksi...saas nähdä.

EDIT: Eipä valmistunut tänään, joten tuo 2-4 päivää ei toteutunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuolleet pikselit

Tänään valmistui DS. Näyttö oli vaihdettu, mutta, mutta...

Näytön ja lasin väli on täynnä s*ntaa. Kaikki roskat näkyvät selvästi, kun laite on päällä. Lisäksi lasiin on kolhittu risku, joka niin ikään näkyy mustana pisteenä. Kaupan päällisenä näyttö on vieläpä asennettu vinoon :D

Ei kai se auta muu kuin lähteä huomenna uudelleen pärnäsen korjaamolle...
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Legge sanoi:
Tänään valmistui DS. Näyttö oli vaihdettu, mutta, mutta...

Näytön ja lasin väli on täynnä s*ntaa. Kaikki roskat näkyvät selvästi, kun laite on päällä. Lisäksi lasiin on kolhittu risku, joka niin ikään näkyy mustana pisteenä. Kaupan päällisenä näyttö on vieläpä asennettu vinoon :D

Ei kai se auta muu kuin lähteä huomenna uudelleen pärnäsen korjaamolle...

Lähetitkö DS:si Amon huoltoon vai johonkin muualle? Nyt jännittää miten onnistuvat oman laitteeni kanssa.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

SOJ sanoi:
Lähetitkö DS:si Amon huoltoon vai johonkin muualle? Nyt jännittää miten onnistuvat oman laitteeni kanssa.

Amolle luonnollisesti, kun takuuhuolto oli kyseessä.

Tuo p*ska nyt on helppo poistaa ja ruutu asettaa suoraan, mutta lasia tuskin pystyy vaihtamaan kovin helposti. Saa nähdä mitä tekevät...
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Moikka kaikille!

En ollut harkinnut edes Nintendo DS:n ostamista kunnes huomasin uuden Akumajou Dracula pelin tullut julkaistuksi! Tilasinpa Dawn of Sorrown ja kävin ostamassa Verkkokaupasta DS:n Mario 64:n kanssa. Äskenpä tuossa testailin vehjettä eikä minkäänlaisia ongelmia näyttänyt olevan kunnes kokeilin peliä. Eihän sitä yläskriinin alapuolella olevaa sinistä möllykkää huomannut Menua selaillessa kun oli sininen.

Käyn huomenna (siis tänään, tulin juuri töistä) tuossa tien toisella puolella vaatimassa jotain korvausta! Eihän tuollaista voi hyväksyä millään. Vaikka se on täysin pieni piste, se vaan hohtaa siinä. Harmi, kun on niin vaativa näissä hommissa...

update: Kävinpä piipahtamassa tunti sitten Verkkokaupassa, näytin laitteen, ja lähettivät saman tien huoltoon. Kestoa ei vielä tiedetä.

Sivuhuomautuksena, olen erittäin tyytyväinen DS:ään. Todella kiva vehje ja Japaninkieliset menut ovat mainio lisä! Onneksi niitä ei ole poistettu. Toivon nyt niitä hyviä pelejä Dawn Of Sorrown lisäksi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuolleet pikselit

danholo sanoi:
Moikka kaikille!

En ollut harkinnut edes Nintendo DS:n ostamista kunnes huomasin uuden Akumajou Dracula pelin tullut julkaistuksi! Tilasinpa Dawn of Sorrown ja kävin ostamassa Verkkokaupasta DS:n Mario 64:n kanssa. Äskenpä tuossa testailin vehjettä eikä minkäänlaisia ongelmia näyttänyt olevan kunnes kokeilin peliä. Eihän sitä yläskriinin alapuolella olevaa sinistä möllykkää huomannut Menua selaillessa kun oli sininen.

Käyn huomenna (siis tänään, tulin juuri töistä) tuossa tien toisella puolella vaatimassa jotain korvausta! Eihän tuollaista voi hyväksyä millään. Vaikka se on täysin pieni piste, se vaan hohtaa siinä. Harmi, kun on niin vaativa näissä hommissa...

update: Kävinpä piipahtamassa tunti sitten Verkkokaupassa, näytin laitteen, ja lähettivät saman tien huoltoon. Kestoa ei vielä tiedetä.

Sivuhuomautuksena, olen erittäin tyytyväinen DS:ään. Todella kiva vehje ja Japaninkieliset menut ovat mainio lisä! Onneksi niitä ei ole poistettu. Toivon nyt niitä hyviä pelejä Dawn Of Sorrown lisäksi!

Sen viikon se huolto Amolla yleensä kestää. Kannattaa vain toivoa, että tulee paremmassa kunnossa takaisin kuin minun DS. Alkaa jo kaduttamaan koko huoltokeikka...punainen piste olisi ollut parempi kuin kolhittu ruutu ja pölyt sen alla.

Tänään vein laitteen laitteen takaisin. Saa nähdä, mitä tekevät.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Nonni, nyt on homma selvä. Pojat anto kokonaan uuden laitteen minulle tänään...harvemmin näin hienoa palvelua näkee, vaikka ensin hieman metsään mentiinkin :D

Huollon miehen kanssa ihmeteltiin tuota näytön sisällä olevaa pölyä, kun alunperin laitteeseen oli kuulemma vaihdettu koko läppä. Tiedä sitten oliko jostain vanhasta purkukoneesta koko "uusi" läppä...
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Minulla on ollut jo pian toista viikkoa korjauksessa DSni. Sanoivat huollon kestävän 2-4 arkipäivää... Vaikuttaakohan syysloma? Tai lasketaanko sitä arkipäiviin? Kyllähän syyslomallakin suurin osa ihmisistä on töissä.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Omastani löytyy yksi "palava" pikseli vasemmasta reunasta, mikä ei juurikaan haittaa. Tuskinpa lähetän takuuseen, vaikka se onkin mielessä käynyt.
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

SOJ sanoi:
Minulla on ollut jo pian toista viikkoa korjauksessa DSni. Sanoivat huollon kestävän 2-4 arkipäivää... Vaikuttaakohan syysloma? Tai lasketaanko sitä arkipäiviin? Kyllähän syyslomallakin suurin osa ihmisistä on töissä.

Eivät ainakaan tänään lomailleet. Oletko varmistanut, että ovat edes vastaanottaneet paketin? Soita ihmeessä sinne.

Uudessa laitteessa ei ainakaan pikaisella tarkistuksella näkynyt kellahtaneita pikseleitä. Jos nyt neuroottinen haluaisi olla, niin kosketusnäytön alta saattaisi löytää pienen roskan, joka heijastelee valoa ;) Meitsi ei tämän kokemuksen jälkeen laitteita vie huoltoon ihan pienestä...pidetään vaikka 10 pikseliä rajana :D
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

Legge, kauan sinulla kesti huolto siitä päivästä kun lähetit sen siihen päivään milloin sait takaisin? Minulla on nyt ollut pian kaksiviikkoa, toissaviikon torstaina palautin DSni. Eikä mitään kuulu..
 
Vastaus: Kuolleet pikselit

SOJ sanoi:
Legge, kauan sinulla kesti huolto siitä päivästä kun lähetit sen siihen päivään milloin sait takaisin? Minulla on nyt ollut pian kaksiviikkoa, toissaviikon torstaina palautin DSni. Eikä mitään kuulu..

Minulla ollut siis kaksi kertaa peräkkäin huollossa. Ensin vein laitteen tiistaina huoltoon, ja seuraavan viikon tiistaina soittivat, että voi tulla hakemaan (tuolloin vaihdettiin läppä). Toisella kerralla laite keskiviikkona huoltoon, ja seuraavana maanantaina oli uusi laite kourassa.

Aika kauan on sinulla mennyt...soittele ihmeessä tai lähetä s-postia huolto@amo.fi.
 
Ylös Bottom