Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuollutta! (GBA)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rauru

New Member
Jos jossain on on kuollutta niin täällä.

Miksi porukkaa ei kiinnosta GBA pelit? Aiheita on vähän ja jos sellaisia tekee vastauksia tulee noin 5 kpl. :(
 
Totta joka sana. Mä oon omalta osaltani yrittänyt vastailla mahdollisimman ahkerasti GBA-puolelle. Tietysti pitää mulla olla jotain sanottavaakin :).

Itse olen todella kiinnostunut GBA:sta ja syy löytyy 2D-peleistä ja yksinkertaisesta pelattavuudesta eli mun ei tarvitse opetella nappeja ulkoa muutamaa tuntia- GBA:ta pelatessa pelaaminen ei koskaan tunnu työltä, vaan se on peliviihdettä juuri sellaisena kuin minä sen haluaisinkin olevan. Esim. siinä vaiheessa, kun lähes kaikissa peleissä alkoi olla "kameraongelmia", niin huomasin pelien mielenkiinnon katoavan (viimeisin pettymys Ape Escape 2).

GBA on loistava pelikone, puhumattakaan tulevasta SP:stä, joten toivottavasti laite saa vähän lisänostetta täälläkin. Pelien laadusta GBA:ta ei ainakaan voi moittia. Koneen alkutaival oli aika heikko, mutta nyt on julkaistu jo paljon laatupelejä ja tulevaisuus näyttää vielä paremmalta. GBAfin nousee vielä :)!
 
Ja varmaan meikäläisenkin jo ennestäänkin suppea sosiaalinen elämä kutistuu lähes olemattomiin, kun SP tulee, ja pääsen taas pelaamaan GBA-pelejä. Hyllyssä on jo kaksi koskematonta peliä, jotka olen hankkinut GBA:n myynnin jälkeen.

Mutta joo, GBA-puoli on aika hiljainen nykyisin. Itse seuraan kaikkia puolia, PS2:ta lukuunottamatta, tasapuolisesti. Mutta eihän sitä oikein voi itsensä kanssa keskustella, ellei ole jakaantunut persoonallisuus tai jotain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Mutta juuri äsken tein päivän hyvän työn aloittamalla uuden aiheen.

Minäkin aloitin pari päivää sitten Shining Soul ketjun.
(Hurjat 25 ihmistä on vaivautunut lukemaan aiheen, josta itse olen lukenut 5 kertaa)
 
Juu-u. Kuollutta on. Mutta varmasti lähtee rulaamaan SPn ilmestyttyä tai kun seuraavat hypetykset ilmestyvät tai jotain. :P
 
aika hiljaista mun osalta postaus kun en GBA:ta omista. Kohta sellainen onneksi mulle tulee ^^ Ehkä sit tulee postattuu vähän enemmän
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Oikeastaan aika megakuollutta, kun kukaan ei postaa mun ketjuun. Eikö kukaan omista peliä?

Ei... Mut täällä saa odottaa seuraavaan replyyn muutaman päivän:o Katsotaan jos asia muuttuu sitten kun uusia peleje tupsahtaa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 3rkk1
Ei... Mut täällä saa odottaa seuraavaan replyyn muutaman päivän:o Katsotaan jos asia muuttuu sitten kun uusia peleje tupsahtaa :D

Toivottavasti GBA SP:n ilmestyminen vilkastuttaa foorumia.
 
Ylös Bottom