Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuopattu liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

onko se niin että gm:n täytyy olla paikalla jos joukkue haluaa pelata? eilen ainakin herjas jtn sen suuntaista..

Jos todellakin noin niin eka isompi miinus kyllä pelimuodossa. Sitten vaan ilmoitusta aina kun tarvii gm:ää muuttaa. Tosin en itsekkään kovin usein paikalla ole, joten jatkossa tulee ehkä kerran päivässä päiviteltyä juttuja.

Komissaarilla ois aika must toi känny appi peliin, mutta en tod. ole mikään AppleFanBoy.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Komissaarilla ois aika must toi känny appi peliin, mutta en tod. ole mikään AppleFanBoy.
Täältä löytyisi tuo app puhelimesta mutta valitettavasti hektinen vuorotyö ja 8vkon ikäinen nyytti syö ison osan ajasta :(

Ilmoitan itseni samalla free agentiksi, pelipaikkana sentteri. Mikään aktiivisin mörrimöykky en ole, mutta etukäteen pystyn kyllä sanomaan mikäli pääsen tai en :) Ikää on 25 vuotta, eashl:ää olen pelaillut Nhl 10:stä asti ja luultavasti jokaisesta joukkueesta löytyy joku joka tietää mikä olen miehiäni kentällä, rakastan pitkiä kävelyjä rannalla ja niin päin pois. Ottakaapa yhteyttä täällä tai psn: TriplaJay. Pusi pusi ja hali hali.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Täältä löytyisi tuo app puhelimesta mutta valitettavasti hektinen vuorotyö ja 8vkon ikäinen nyytti syö ison osan ajasta :(

Ilmoitan itseni samalla free agentiksi, pelipaikkana sentteri. Mikään aktiivisin mörrimöykky en ole, mutta etukäteen pystyn kyllä sanomaan mikäli pääsen tai en :) Ikää on 25 vuotta, eashl:ää olen pelaillut Nhl 10:stä asti ja luultavasti jokaisesta joukkueesta löytyy joku joka tietää mikä olen miehiäni kentällä, rakastan pitkiä kävelyjä rannalla ja niin päin pois. Ottakaapa yhteyttä täällä tai psn: TriplaJay. Pusi pusi ja hali hali.

Vapaa-agentit astuvat kuvioihin mukaan vasta myöhemmin kun komissaari ei jaksa arpoa uusia pelaajia tai kun pelaajia on joukkueissa tarpeeksi, mutta haluatko ilmoittautua uudeksi pelaajaksi jolloin sut vaan arvotaan jonnekkin?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Jos todellakin noin niin eka isompi miinus kyllä pelimuodossa. Sitten vaan ilmoitusta aina kun tarvii gm:ää muuttaa. Tosin en itsekkään kovin usein paikalla ole, joten jatkossa tulee ehkä kerran päivässä päiviteltyä juttuja.

Komissaarilla ois aika must toi känny appi peliin, mutta en tod. ole mikään AppleFanBoy.

Kyllä vain. Olimme aikeissa korkata tää superliiga toverin kanssa, mutta eihän tässä mitää pelii päässy ees hakemaan ( ehkä en vain osaa ). Aika veemäinen homma, jos ilman geeämmää ei pysty pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

EA:n palvelimiin katkeaa yhteys koko ajan. Peli taitaa olla tällä haavaa rikki. Saapas nähdä koska noi ongelmat loppuu. Eiliset pelit oli aivan parhautta. Yksi voitto ja yksi tappio. Valikoissa kahlaaminen kestää ikuisuuden.

Itse väitän että ongelma ei ole pelissä. EA:n palvelimet on vaan hyvin herkät että jos yksikin tärkeä paketti tietoyhteydessä katoaa niin yhteys katkeaa. Jos pelaan wlanin yli niin ea potkii vähintään 30 minuutin välein pihalle, koska jostain syystä mulla esiintyy packet lossia jos oon yhteydessä thomson tg789vn:een wlanilla. Piuhalla taas ei katkennut kertaakaa mitä tuolla ehti NHL 12 pelailla. Itsellä ei ole vielä kertaakaan mennyt myöskään yhteys tässä pelissä vielä EA palvelimiin.

Ne jotka epäilee packet lossia tai pelailee wlanin yli niin suosittelen tekemään tämän testin noin. 10 kertaa ja kattoa tuleeko joka kerta kaikki 250 pakettia perille.

Älkää välittäkö jos lukee että packet loss 0% jos tulos on 249/250. Silloin on paketti hävinnyt ja koskaan ei tiedä onko se juuri se mikä aiheuttaa milläkin hetkellä katkeamisen EA:n päässä :p Laittakaa ethernet piuhalla pleikkaan jos haluatte parempaa yhteyttä.

Toki jos wlanin signaali pleikkariin on 100% ja packet loss testi on aina virheetön niin wlanin yli voi pelata melki yhtä hyvin. ping on vaan 1-2 ms isompi, jota ei juuri kukaan huomaisi.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Nyt kun kerta vahvasti näyttää siltä että ei pysty pelaan pelejä ilman GM:ää niin tää kannattais varmaan järkätä niin että kaikki GM:T sopii otteluiden ajankohdista keskenään vaikka toisessa ketjussa. Tämän jälkeen GM sit vain ilmoittaa alaisilleen milloin on peliä ja niin edelleen. Vai onko kellään jotain parempaa mielessä?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

PSN: kase37. pakinpaikka ja sentteri tai kaikki käy :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Nyt kun kerta vahvasti näyttää siltä että ei pysty pelaan pelejä ilman GM:ää niin tää kannattais varmaan järkätä niin että kaikki GM:T sopii otteluiden ajankohdista keskenään vaikka toisessa ketjussa. Tämän jälkeen GM sit vain ilmoittaa alaisilleen milloin on peliä ja niin edelleen. Vai onko kellään jotain parempaa mielessä?


Loistava idea ! Helpompi sopia otteluajoista yhden kanssa. Ennakkoon voi kysyä alaisiltaan milloin heillle käy.

Ilmoitus: Dallas hakee vastustajiaan ja pelaajiaan täksi päiväksi viiden aikoihin, olisi tarkoitus aloittaa runkkari. GM ei ole saanut tavoitettua kahta pelaajaa :confused:

ps. alainen kuullostaa hienolta :rolleyes:
 
NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Nyt kun kerta vahvasti näyttää siltä että ei pysty pelaan pelejä ilman GM:ää niin tää kannattais varmaan järkätä niin että kaikki GM:T sopii otteluiden ajankohdista keskenään vaikka toisessa ketjussa. Tämän jälkeen GM sit vain ilmoittaa alaisilleen milloin on peliä ja niin edelleen. Vai onko kellään jotain parempaa mielessä?

Mut ainaki tavoittaa aina ircistä kun lähettää privaviestiä tulee ilmotusta puhelimeen.

Niitä jotka ei käytä ircciä en sit tiiä miten niiden kans pitäis yhteyttä, tätä foorumia ei tuu kuitenkaa paljoo luettua... Miten ois pleikalle chatti pystyyn?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

No kylläpä pelästyin kun huomasin joutuneeni Blue Jacketsiin. Äsken kun menin liittymään liigaan niin onnekseni huomasin että kokoonpanot oli sekoitettu. Kolmen parhaan pelaajan joukossa oli yksi lempipelaajistani Phil Kessel, joten ihan hyvin meni arvonta :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Chicago-minnesota-nashville vois ilmoitella milloin haluaa ottaa matsia coloradon kanssa niin sovitaan treffit
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Vapaa-agentit astuvat kuvioihin mukaan vasta myöhemmin kun komissaari ei jaksa arpoa uusia pelaajia tai kun pelaajia on joukkueissa tarpeeksi, mutta haluatko ilmoittautua uudeksi pelaajaksi jolloin sut vaan arvotaan jonnekkin?
Ahaa, taidampa sitten vielä keskittyä eashl:ään ja sitten free agentina myöhemmin sellaiseen joukkueeseen jossa kykenee olemaan välillä pelaamatta :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Ahaa, taidampa sitten vielä keskittyä eashl:ään ja sitten free agentina myöhemmin sellaiseen joukkueeseen jossa kykenee olemaan välillä pelaamatta :)

Ei tässäkään kyllä ole mikään pakko pelata ellei satu oleen GM :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Nyt kun kerta vahvasti näyttää siltä että ei pysty pelaan pelejä ilman GM:ää niin tää kannattais varmaan järkätä niin että kaikki GM:T sopii otteluiden ajankohdista keskenään vaikka toisessa ketjussa. Tämän jälkeen GM sit vain ilmoittaa alaisilleen milloin on peliä ja niin edelleen. Vai onko kellään jotain parempaa mielessä?

Nyt sellainen löytyy. Ketju otteluiden ajankohdista sopiminen.


Tuolla
http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/104368-nhl13-gm-connected-superliiga-gm-ketju.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Loistava idea ! Helpompi sopia otteluajoista yhden kanssa. Ennakkoon voi kysyä alaisiltaan milloin heillle käy.

Ilmoitus: Dallas hakee vastustajiaan ja pelaajiaan täksi päiväksi viiden aikoihin, olisi tarkoitus aloittaa runkkari. GM ei ole saanut tavoitettua kahta pelaajaa :confused:

ps. alainen kuullostaa hienolta :rolleyes:

Pääsen huomenna jotain aikaa linjoille, kun pääsen kotiin, joukkueeseen taisinkin perjantaina jo liittyä.
 
NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Ahaa, taidampa sitten vielä keskittyä eashl:ään ja sitten free agentina myöhemmin sellaiseen joukkueeseen jossa kykenee olemaan välillä pelaamatta :)

Mä oon kyllä sitä mieltä että kaikki pitäis arpoa, muuten kaikki kovat kasautuu samoihin jengeihin tavalla tai toisella.

Toki muutan mieltäni jos jay haluaa carolinaan :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Mä oon kyllä sitä mieltä että kaikki pitäis arpoa, muuten kaikki kovat kasautuu samoihin jengeihin tavalla tai toisella.

Toki muutan mieltäni jos jay haluaa carolinaan :)
Samapa tuo mulle on missä pelailen, yhtään huonoa joukkuetta ei varmasti ole :)
 
Ylös Bottom