Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuopattu liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

dodii se ongelma on sit ehkä ratkaistu :D. kukas ois valmentaja?. mä voin olla jos ei muita vapaa ehtoisia tai pätevämpiä löydy :).

Mun puolesta käy. Mulla menee kyllä ainakin nuo ekat pelit ohi, koska iltavuoro töissä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Mun puolesta käy. Mulla menee kyllä ainakin nuo ekat pelit ohi, koska iltavuoro töissä.


mulla ei ehkä kannata olla gm koska joka 3 viikko on mullaki iltavuoro töissä.Iltaviikkoina en pysty olemaaan niin aktiivinen ja aamuvuorotkin alkaa joskus aamu 4 aikaan ni ei hirveen myöhäänkään aina pysty pelaa:(. mikä ero on muuten gm:llä ja valmentajalla noin yleisesti otettuna?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Mun puolesta käy. Mulla menee kyllä ainakin nuo ekat pelit ohi, koska iltavuoro töissä.

musta ei saa gmmää tekemälläkää. tarkoitin voin olla ainenkin toinen valmentaja(jos useampi on mahdollinen) muuten oon niin pitkään "pää"valmentaja jos pätevämpi ilmaantuu tiimiimme. minä pääsen aloittamaan vasta maanantaina.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Meikäläinen on myös sen kannalla että liiga käyntiin vasta sm-liiga matsien jälkeen!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

musta ei saa gmmää tekemälläkää. tarkoitin voin olla ainenkin toinen valmentaja(jos useampi on mahdollinen) muuten oon niin pitkään "pää"valmentaja jos pätevämpi ilmaantuu tiimiimme. minä pääsen aloittamaan vasta maanantaina.

Mie voin sitte ottaa nimellisesti GM:n natsat jos ei muuta. joku saapi ne sitte myöhemmi "riesakseen", koska ite en kyl täyspäiväseen gm-hommaan kerkii..
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Olisi kaikkien etu jos jokainen joukkue sopisi joukkueensa sisäisistä asioista keskenään eikä täällä yleisketjussa :)

Siispä verkostoitukaa. Tehkää vaikka irc-kanava, psn-chat, face, mese, privafoorumi kfiniin yms.

Rangaistavaa ei ole täällä keskustella, mutta suotavaa mennä jokaisen joukkueen ns. omille pihoille pyörimään omissa asioissa :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Oisko Ottawan porukassa halukasta GM:ää? Sikamiehen kanssa juteltiin, niin mitää kovaa intoa ei ole, niinkun ei mullakaan. Itelle omin paikka sentteri. Mitenkäs teillä muilla?
Tykkään kaikista, mut sentteriä pidän inhokkina :) voin alottaa GM hommat jos GM voi pelata myös . Huomen toi 13 varmaa saapuu perille.Mitä kaikkee GM:n pitää omistaa (Käyttäjii johki nettisivuille?) psn on toi Gretski999
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Tämä kuka on GM missäkin sotku ja häslinki loppuu tähän paikkaan, kun ei mtn tolkkua ole :D

Hyväksyn aina ekan joka hakee GM:ksi joukkueesee ja jos joukkuetoverit on erimieltä niin GM vaa vaihtuu. simply as that

Liiga on nyt avattu ja sen löytää nimellä "superliiga" ei vaadi salasanaa tai mitään. Kaikki joilla on jo joukkue arvottuna voivat laittaa liittymispyyntöä kyseiseen joukkueeseen. Hyväksyn ne kuitenkin vasta huomenna hieman ennen liigan alkua!

GM:t tosin voivat liittyä liigaan jo nyt jotta saavat kokoonpanonsa ruotuun huomiseen starttiin! Kokoonpanot on arvottu ja itse en ole kerennyt vielä edes katsomaan mitä siellä tuleman pitää.

Muistakaa kun liitytte GM:nä niin teillä on myös vastuu. Jos tarkoituksella perseilette jotain mikä ajaa kaikkea muutakuin joukkueen eteen niin rangaistuksia on luvassa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Ite voin jonku joukkueen gm paikkaa kokeilla jos muut joukkueesta eivät halua

Psn ID: StarSnipZ
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga

Astun Florida Panthersin ruoriin.

Niin ellei joku ehdi ennen sua. Selventääkseni asiaa niin GM:ksi pääsee se joka hakee itse pelissä eka GM:n paikkaa joukkueeseen johon kuuluu. Toki vaikka ei kerkeisi niin toki pääset GM:ksi jos joukkueesi niin haluaa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Löytyyks toi liiga jo tuolta liiga hausta
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

aivot-on
on mukana
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Laitoin " sisään pääsypyynnön" liigaan nyt vaan kiltisti ootellaan hyväksyntää :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected Superliiga (uudet pelaajat tervetulleita)

Kaikki eläkeläiset arvottu Bluesiin, keski-ikä 32,3v! :eek: Tähtipelaajina:Henkka Lundqvist, Joe Thornton, Jason Spezza.
 
Ylös Bottom