Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rottamopo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rottamopo

KonsoliFIN Alumni
Moi vaan kaikille. Olen täällä konsolifinnissä seurannut kuinka asiallista porukkaa täällä on. Itselläni alkoi juuri kesäloma ja kiinnostaisi kovasti aloittaa kunnon tiimipelaaminen vaikkapa teidän konsolifinniläisten kanssa noissa COD, Warhawk ja GTA peleissä. Kuitenkin ongelmanani on ollut se, että nämä klaanit jotka täällä rekryää ovat asialla melko tosissaan (mikä tietysti on hieno juttu), mutta en silti itse kehtaa hakea moisiin klaaneihin koska:

A. Olen melko mopo/heittopussi pelaaja.

B. En välttämättä ehdi kovin usein pelaamaan.

C. Vähän kokemusta tiimityöskentelystä.

D. Teen joskus ihan tyhmiä näissä peleissä vaan saadakseni nauraa räkäisesti ja kun tälläisiin idiootti temppuihin aukeaa mahdollisuus, niin en todellakaan osaa välttää toteuttamasta kuraisia suunnitelmiani joilla useimmiten on tyly loppu.

E. Luja tahto tulla hyväksi tarkoittaa joskus sitä, että treenailen esim. codissa haulikolla ihan väärässä kentässä. Snipullakin on COD:in shipmenttiä vedetty jotta lähitaistelu snipulla parantuisi. Statseilla ei meikälle ole niin väliä, voitonriemu tulee tapoista ja idiootti tempuista.


No anywäy, ajattelin kokeilla kepillä jäätä jos vaikka täältä löytyisi peliseuraa joita ei kiinnosta klaanit vaan hupailu ja perustreenaus itselleen hyväksi katsominaan aikoina. (ei siis aikatauluja) Jos saataisiin niin paljon porukkaa että aina olisi joitain kutsuttavana kun koneen käynnistää niin olis hieno juttu. Mulla on ainakin lista ihan tyhjä. (niin epäsosiaalinen olen ollut :)

Jos siis etsit tulosvastuutonta peliseuraa COD:iin, Warhawk:iin tai GTA IV:hen, niin psn tänne ja lisätään toisiamme listoillemme. Ei haittaa vaikka olisit aloittelija tai vanha konkari. Iällä ei väliä. Ei rajoituksia tai aikatauluja. Kohtelias käyttäytyminen ja mikki on tietysti plussaa ja sitten vaan pelit pystyyn. Tarkoituksena olisi tietysti pärjätä tiiminä ja oppia kokeneemmilta, mutta sen enempää ei mitään "linjauksia" mietittäisi. Ja jos homma lähtee käyntiin niin lanseerataan sitten vaikka klaani "Kuraryhmä" tai vastaava, jonne saa kuka vaan tulla.

Meikän PSN:ROTTAMOPO
Eniten pelaan: COD4
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Tähän mä voisin tulla mukaan. Itekki pelailen COD4, enkä oo mikää hirmu hyvä, mut ei sil niin välii. Mikkiäkään ei oo mutta tulee ehk tässä ostettuu jossai vaihees.

PSN: Markoboy780 lisää poies vaan :)
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Näin nopeesti tuli ensimmäinen. Tervetuloa kööriin IcematSib, lisäilen sut jahka pääsen pleikan ääreen. Ja lisää tarvitaan joten rohkeesti vaan PSN:ät esiin.

Semmonen lisäys vielä, että eikai tuo mikkikään mikään pääpointti ole. Jos joku haluaa pelata hiljaa ja rauhassa niin ei oo ainakaan mulle ongelma. Ittelläkin on usein mikki lataukses ja joskus sitä ei vaan jaksa muuten pistää toimintaan.
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Mut voi kans lisätä listalle.
Pelaan tällä hetkellä ainoastaan GTA IV:tä ku sain pleikkarin tossa toissa päivänä niin ei oo ehtiny hankkii viä mitään muuta peliä, mut ei kai sitä viä tarttekkaa ku toi on niin hyvä :).
Mikkikin löytyy, mut en oo viä testannu et miten toimii.

PSN: Juzq
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Kuraryhmä kuulostaa juuri sellaiselta, johon peliavuillani voisi juuri yltää. :D Otsikon peleistä löytyy Warhawk ja GTA4, joista jälkimmäisen nettipeliä en ole vielä edes kokeillut (tasokin siis varmasti sitä luokkaa). Mikkiä ei ole, siihen pitänee panostaa jos homma lähtee kunnolla käyntiin.

PSN: R2_ (voi lisätä myös, jos satunnainen NHL 08-pelailu kiinnostaa)
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Kohtelias käyttäytyminen ja mikki on tietysti plussaa ja sitten vaan pelit pystyyn. Tarkoituksena olisi tietysti pärjätä tiiminä ja oppia kokeneemmilta, mutta sen enempää ei mitään "linjauksia" mietittäisi.

Meikän PSN:ROTTAMOPO
Eniten pelaan: COD4

No ainakin melko rentoa pelailuseuraa löytyy KFP - Papoista, jotka pelaa jollain porukalla joka ikinen ilta CoD4:ää! Käy vaikka tutustumassa porukkaan meitin omalla forumilla jonka linkki löytyy allekirjoituksesta... Klaaniimme en ole sinua värväämässä, mutta ainakin tuo asiallinen pelaaminen ja pienoinen ryhmäpelin "harjoittelu" meilläkin on peli-iloa tuomassa! Sitäpaitsi Pappojen ikävaatimus on yli 30v.

Mutta CoDia varten tässä mun PSN: Pazeus
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Meikäläinenkin olisi kiinnostunut sellaisesta hiukan erilaisemmasta ja rennommasta hupailu CoD4ilusta ;) Välillä tulee haettua sellaista settiä ettei itsekkään ymmärrä, mutta ilmottaudun mukaan

COD4 PSN: AnthoniusX ( Änäriä 08 varten voi kans lisätä :D)
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

minutkin voi lisäillä listoille.
jonkin verran tulee plätkytettyä ja ihan huvikseen, ihan turha tsempata kun voi vempata. ei ole väliä vaikka tulee takkiin ihan urakalla. mikki löytyy mutta en ole varma toimiiko miten.. ääni kuuluu mutta kertaakaan en ole itse jutellut..
pelaan eniten COD4, mieluiten jotain TDM tai HQ, ei mitään HC settiä kun se ei oikein ole mun juttu. GTA IV:tä en ole kertaakaan kokeillut onlinessä mutta ehkä joskus sitten

PSN: Karppe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

gta IV: tä tulee pelattua lisää Eetu_93.
 
Vastaus: Kuraryhmään bossea, peleinä COD4, Warhawk, GTA IV

Moro vaan kaikille.

Ja anteeksi pyynnöt kun en ole ollut onlinessä sitten aikoihin. (Vaikka onhan toissaalta tuokin yksi syy miksi tämä on kuraryhmä.) Tuli hommattua psp ja se olikin sitten näemmä ihan kelpo pelikone. Ainakin aikaa on sen kanssa vierähtänyt. Vielä muutama päivä saattaa mennä että saan vanhana residen evil veteraanina Silent hill Originssin läpi ja sitten onkin umd:t lopussa. Joten enköhän piakoin ilmaannu onlineen.

Sen verta vielä piti sanomani, että homma toimii hyvin, kun lisäilette toisianne listoille ja sitten kun avaatte pleikkarin niin näette heti kuka on pelaamassa ja mitä. Siitä voitte sitten omaa harkintaa käyttäen mennä pelaamaan vaikka juuri niitä pelejä joita muutkin pelailee ja lähettää kutsua listoillanne oleville. Kuten vaikka meikälle.

Jos jotain tiettyä peliä huvittaisi pelailla ja se ei tunnu muita kiinnostavan, niin ainahan voi koittaa vaikka tällä foorumilla ja vaikkapa juuri tämän topicin alla koittaa saada muitakin innostumaan.

Eläkää ottako loukkauksena jos tiiättä enemmän näistä online etiketeistä, kuin minä. : ) Aattelin vaan mainasta jos jotakin moinen tieto helpottais. Ite olin alussa vähän ulkona, mutta nyt alkaa helpottaa.

Ja eikun tarkkoja headshotteja kaikille!
 
Ylös Bottom