Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuukauden sisään tulevat pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JussiMan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JussiMan

New Member
Elikkä tarkoitus olisi tiistaina palkkapäivänä, ostaa taas vaihteeksi peli. Elikkä, eikai kuukauden sisään ole tulossa mitään huippupeliä?
Deus Ex:n ajattelin mennä ostamaan. Stuntman tulee vasta syyskuussa ja GTA VICEcity marraskuussa. The Getaway:sta ei ole tietoakaan, varmaan lykkääntyy ensi vuoden puolelle. Elikkä kertokaas tuleeko lähiaikoina mitään huippupeliä, ettei tarvitsisi mennä heti deus ex:n ostettua kauppaan.

Deus Ex on kaikille sitten pakko-ostos. Sillä hetkellä kun se ilmestyy niin todennäköisesti PS2n paras peli. Elleivät sitten pahemmin ole kämmineet loistavan PC:n version jälkeen.

jes, en ookkaan yksin ongelmani kanssa..
Sattuu meinaan mulla olemaan JUST sama probleema kuin JussiManil...

Eli jos nyt joku osais sanoo jotain hyvii pelei jotka sitten tulee piakkoin, nimittäin aattelin ostaa deus ex:in mutta sitten taas vituttaa jos heti kun oon sen ostanu ilmestyy kauppaan kaikki maholliset huippupelit....

No joo, kattelin tässä vähän noita pelej'.

Stuntman ja tekken 4:n pitäisi tulla syyskuussa.
Marraskuussa Gta: Vice city.
Syksyllä Red Faction 2.
Talvella, voi tulla jo joulukuussa Tony4.
Syksyllä/Talvella The Getaway ja Silent Hill 3
Eli tossa on jo 7 ostettavaa :)

Lisäyksiä tohon julkasulistaan:

SEGA Sports Tennis(=Virtua Tennis)- 30-31.7
ZOE2- kevät 2003
PES2- Lokakuu 11. 2002(taitaa kumminkin lipsahtaa mararskuun puolelle)
TimeSplitters2- syyskuu 2002
MGS2-Substance- kevät 2003

Kaikki pakkohankintoja...

Tämän vuoden puolella ilmestyviksi ilmoitetuista peleistä tod.näk. hankittavia minulle ovat:

Tekken 4
Colin Mc Rae 3
WRC 2002
Ape Escape 2
Primal
Ratchet & Clank
Tomb Raider: Angel of Darkness
Onimusha 2
TOCA
Getaway
Kingdom Hearts

Toivottavasti osa noista myöhästyy ensivuodelle tai tulee taas rahapula

Edit: ai, kyse oli kuukauden sisään ilmestyvistä peleistä. Eli jos otetaan takarajaksi syyskuun loppu niin listalle ei taida jäädä kuin Colin 3(vaikka taitaa myöhästyä), Ape Escape 2, Onimusha 2, Tekken 4, TOCA. Tosin varmasti osa tai jopa kaikki näistäkin voi myöhästyä.

Sitten on vielä vanhoja pelejä joita en vieläkään ole saanut hankittua itselleni kuten REZ, ICO, GT Consept, MOH

Euroversio Onimusha 2:ssa ei taida tulla Tomoyasu Hotein Russian Rouletten musiikkivideota mukana kuten japsissa :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador

Sehän on ilmestyny jo aikoja sitten. :rolleyes:

En kiinnittänyt huomiota ennenkuin olin jo kirjoittanut X) PC:llä kun tuon pelasin vuosia sitten niin ei ole hirveästi PS2lle napannut. Mutta muille.

PES 2 on ehdottomasti eniten odottamani peli, tosin siihen on kyllä pari kuukautta vielä, mutta nopeastihan se menee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
PES 2 on ehdottomasti eniten odottamani peli, tosin siihen on kyllä pari kuukautta vielä, mutta nopeastihan se menee.

Kuten myös minun ja lukuisten kavereideni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Euroversio Onimusha 2:ssa ei taida tulla Tomoyasu Hotein Russian Rouletten musiikkivideota mukana kuten japsissa :(

Myöskin jenkki-versiosta tämä on karsittu pois, ainakin alustavien tietojen mukaan... harmi sinänsä.

Haukka 4 ei varmaan uudista pelisarjaa mitenkään, mutta silti jaksan odottaa peliä kuin kakarat lauantaita. Ainakin on uudet kentät ja uusia hahmoja, jos ei nyt muuta ihmeellistä. :)

Ylös Bottom