Kuukauden XboxFIN-jäsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Voi meitä onnekkaita ;) Mukavia yllätyksiä tälläiset, vai mitä?:p

Älä kuomaseni muuta virka :P Ei tarvitse taas hetkeen miettiä että mistä saisi rahaa peleihin kun taas hetkeen tarvitse uutta peliä.

Tässä juuri mietin että otanko PGR2:n vai GTA double packin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Tässä juuri mietin että otanko PGR2:n vai GTA double packin..

GTA:n jos olet innostunut kyseisistä pelistä ja haluat pitkälti yksinpelattavaa, PGR2:n jos omistat Liven, rakastat autopelejä sekä tahdot hyvän moninpelin jota kelpaa pelata myös yksinään.

No jos se nyt sitten ketään kiinnostaa, niin valitsin tuoksi vapaavalintaiseksi peliksi GTA: Double Packin.

Kiitän tässä samalla XboxFINin ylläpitäjiä tästä tittelistä ja pelistä, jonka minulle lahjoitatte. Siitä lähtien kun Xboxin hankin, olen täällä sivustolla pyörinyt, ja tulen vastaisudessakin pyörimään. :o

Lähetin Hawkille privamessua, ja unohtui viellä kysyä että milloin laitatte pelin tulemaan ja tuleeko postimaksua?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
No jos se nyt sitten ketään kiinnostaa, niin valitsin tuoksi vapaavalintaiseksi peliksi GTA: Double Packin.

Kiitän tässä samalla XboxFINin ylläpitäjiä tästä tittelistä ja pelistä, jonka minulle lahjoitatte. Siitä lähtien kun Xboxin hankin, olen täällä sivustolla pyörinyt, ja tulen vastaisudessakin pyörimään. :o

Lähetin Hawkille privamessua, ja unohtui viellä kysyä että milloin laitatte pelin tulemaan ja tuleeko postimaksua?

Postimaksua ei tule ja peli tulee nopeasti perille :) Ainakin minulla kävi näin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Postimaksua ei tule ja peli tulee nopeasti perille :) Ainakin minulla kävi näin

No sepä mukavaa.

Oli muuten aika ovelaa kun aamulla selailin vain näitä foorumeita, ja sitten oman profiilini kohdalla huomasin "kuukauden XboxFIN-jäsen". Hetken ajan ehdin ihmetellä, ja sitten melkein sydän pysähtyi. "Minäkö?! Mitäs ihmettä?"

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mohmoh, olen vieläkin kuukauden Xboxfin jäsen.. PISTÄKÄÄ UUTTA PELIÄ TULEMAAN! :P

Eli kukas tämän kuun Xboxfin jäsen on?

Huhhui, onpas jännittävää!
Verokarhun nimittämisestä kului tasan kuukausi eilen illalla. Jännitys tiivistyy... On varmaan tunneista enää kiinni... :eek:

MAALISKUU: Kuukauden XboxFIN-jäsen

Voi minua ja hajamielistä muistiani. Tämä olisi pitänyt julistaa jo eilen. Tässä kuussa ylläpitoon teki suurimman vaikutuksen olaiho. Olaiholle lähteekin tämän johdosta yksi peli ja 'Kuukauden XboxFIN-jäsen' -titteli. Onneksi olkoon.

Tästä eteenpäin pyrimme valitsemaan ja julistamaan voittajan aina kuun 3. päivä tässä samassa threadissa.

Onnea vaan olaiho!

Olis muuten kiva kuulla aina jotain perusteluja, siitä miksi joku valitaan kuukaudenjäseneksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onnea vaan olaiho!

Olis muuten kiva kuulla aina jotain perusteluja, siitä miksi joku valitaan kuukaudenjäseneksi.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=15912

Tuossa threadissa käsiteltiin perusteita tittelin saamiselle, johon itsekin otit osaa. Mitään erikoista ei vaadita, titteli voi napsahtaa kenelle tahansa kunhan pysyy juttujensa kanssa asialinjoilla. Kuukauden jäsen-titteliä ei kuitenkaan saa automaattisesti tyyliin: "olen hirmuasiallisena ja yyberaktiivisena yhden kk:n ajan", vaan otanta voi ja useimmiten onkin pidemmän ajan tulos.

Olaihon tapauksessa tekstien asiasisältö korvaa postausten määrän. Teknisissä ongelmatilanteissa usein auttava ja harvoin nollainformaatiota kirjoittava heppuli oli helppo valinta tälle kuulle.

Eikö tuon "kilpailun" pitäisi olla kuukauden konsolifin jäsen???
Ainaskaa xboxfin keskusteluihin osallistumisella ei näytä olevan merkitystä, eikö palkinto pitäisi antaa niille jotka postaa xboxfin alueelle aktiivisesti, asiallisia ei peelo viestejä???

[minulla ei ole mitään sitten olaihoa vastaan.]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halinalle
Eikö tuon "kilpailun" pitäisi olla kuukauden konsolifin jäsen???
Ainaskaa xboxfin keskusteluihin osallistumisella ei näytä olevan merkitystä, eikö palkinto pitäisi antaa niille jotka postaa xboxfin alueelle aktiivisesti, asiallisia ei peelo viestejä???
Kyllä nimenomaan XboxFIN-alueella keskusteluihin osallistuminen on pääosassa, mutta eihän kilpailua voi orjallisesti rajoittaa XboxFIN-puolelle jos jäsen esim. omistaa useamman konsolin Xboxin lisäksi tai muuten haluaa osallistua keskusteluihin laajemmin. Mikään "fanboy"-kisa XboxFin-jäsen -skaba ei siis ole.

Tuo "KonsoliFIN-jäsen" on kisa-ajatuksena varteenotettava, sillä tällä hetkellä muilla alueilla ei vastaavaa kisaa ole.
Laitetaan ylläpidon kesken asiaa hautumaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Tuo "KonsoliFIN-jäsen" on kisa-ajatuksena varteenotettava, sillä tällä hetkellä muilla alueilla ei vastaavaa kisaa ole.
Laitetaan ylläpidon kesken asiaa hautumaan.

Pitäkää se vaan XboxFIN kilpailuna, niin minullakin on pienet mahdollisuudet voittaa jotain joskus ;)

Eikös muuten tämänkin kuukauden xboxFIN-jäsen pitäisi julistaa tänään. Onhan tänään tämän kuun 3. päivä. :)

Ylös Bottom