Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Yep! That's me!
Voi meitä onnekkaita
Yep! That's me!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Voi meitä onnekkaitaMukavia yllätyksiä tälläiset, vai mitä?
![]()
Tässä juuri mietin että otanko PGR2:n vai GTA double packin..
No jos se nyt sitten ketään kiinnostaa, niin valitsin tuoksi vapaavalintaiseksi peliksi GTA: Double Packin.
Kiitän tässä samalla XboxFINin ylläpitäjiä tästä tittelistä ja pelistä, jonka minulle lahjoitatte. Siitä lähtien kun Xboxin hankin, olen täällä sivustolla pyörinyt, ja tulen vastaisudessakin pyörimään.
Lähetin Hawkille privamessua, ja unohtui viellä kysyä että milloin laitatte pelin tulemaan ja tuleeko postimaksua?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Postimaksua ei tule ja peli tulee nopeasti perilleAinakin minulla kävi näin
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onnea vaan olaiho!
Olis muuten kiva kuulla aina jotain perusteluja, siitä miksi joku valitaan kuukaudenjäseneksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tässä kuussa ylläpitoon teki suurimman vaikutuksen
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onnea vaan olaiho!
Olis muuten kiva kuulla aina jotain perusteluja, siitä miksi joku valitaan kuukaudenjäseneksi.
Kyllä nimenomaan XboxFIN-alueella keskusteluihin osallistuminen on pääosassa, mutta eihän kilpailua voi orjallisesti rajoittaa XboxFIN-puolelle jos jäsen esim. omistaa useamman konsolin Xboxin lisäksi tai muuten haluaa osallistua keskusteluihin laajemmin. Mikään "fanboy"-kisa XboxFin-jäsen -skaba ei siis ole.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halinalle
Eikö tuon "kilpailun" pitäisi olla kuukauden konsolifin jäsen???
Ainaskaa xboxfin keskusteluihin osallistumisella ei näytä olevan merkitystä, eikö palkinto pitäisi antaa niille jotka postaa xboxfin alueelle aktiivisesti, asiallisia ei peelo viestejä???
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Tuo "KonsoliFIN-jäsen" on kisa-ajatuksena varteenotettava, sillä tällä hetkellä muilla alueilla ei vastaavaa kisaa ole.
Laitetaan ylläpidon kesken asiaa hautumaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juho123
Eikös muuten tämänkin kuukauden xboxFIN-jäsen pitäisi julistaa tänään. Onhan tänään tämän kuun 3. päivä.![]()