Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Juu ei minun pelinurkkaukseni pärjännyt partajeesukselle luultavasti missään suhteessa paitsi ehkä laiteiden huonouden puolesta. Kunhan nyt huvikseni ilmoittauduin tuohon kisaan mukaan myös kun aamulla heräsin ja katsoin pelipaikkaani että hyi helevekko nyt on kyllä semmonen nurkka jonka voi ilmoittaa. Kuvaa ei ole lavastettu sen enempää kuin lasien paremmin esille pano konsolin takaa :P

Uusi nurkkaukseni uudella ostamallani töllöllä, sekä siivottuna!
Nykyinen
sekä jos joku tuon vanhan missasi tässä sekin
vanha (häpeä nurkka)

Omassa huoneessani siis nykyään vain tuo Ps3 ja Psp joista jälkimmäinen ei jaksanut tulla kuvaan. Muut koneet löytyy sitten olohuoneesta tai sisarten huoneesta jotka näyttävät nyt kauheammilta kuin minun vanha nurkkaukseni. Nykyisessä kunnossa pyrin huonettani pitämään, se vain välillä lipsuu sekaisemmaksi viikonloppuina laiskotellessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

on näköjään cd teline ja se vara patjakin sieltä sängyn takaa lähteneet johonkin ja tullut joku kartta seinälle.
kyllä siivous tekee ihmeitä.

minäkin äsken tein pika pikaa before & after kuvat.
tässä vertailussa on kylläkin nuo "before" kuvat niitä siistimpiä kuin millä kisaan osallistuin.
näyttää nekin tosin aika helvetin kamalilta nykyiseen verrattuna:D

pelle sanoi:
on näköjään cd teline ja se vara patjakin sieltä sängyn takaa lähteneet johonkin ja tullut joku kartta seinälle.
kyllä siivous tekee ihmeitä.

minäkin äsken tein pika pikaa before & after kuvat.
tässä vertailussa on kylläkin nuo "before" kuvat niitä siistimpiä kuin millä kisaan osallistuin.
näyttää nekin tosin aika helvetin kamalilta nykyiseen verrattuna:D

Juuh, kyllä on pakko sanoa, että näytää melkeimpä eri kämpältä:). Erittäin hyvän näköinen on tuo uusi look. Vanhakin oli toisin persoonallinen, niin kuin nisu tuolla aiemmin mainitsikin. Toi pullo tossa nojatuolin käsinojalla kruunaa kyllä noi before kuvat:D.

Oma setti näyttää tältä
Jos 360:stä tulisi joku slim edition, sen voi vielä heittää tohon :D

pelle sanoi:
eihän viper sitä palkintoa voittanut vaan minä.
tuli sieltä muutakin sälää sen telsun lisäksi kuten KUVASTA näkyy.
Heititkös sen "subbarin" oikeasti jo menemään? Uskoisin noista kaapeista riittävän ihan tarpeeksi jytkettä tuohon luukkuun. :)
Ja kannattaa hiukan kokeilla eri säätöjä telkkarista miellyttävimmän kuvan etsimiseksi. Ainakin omassa Samsungissani oli oletuksena päällä kaikki "digital dynamic hilipatihippan" -korjailut, jolloin kuva oli aika kamala. Se Peli-asetus on oikeasti aika toimiva pelien *) kanssa, mutta ei ihan toimi muulla materiaalilla.

*) Paitsi PS3:lla, jos käytössä on RGB full range.

EDIT: Niin ja onnea tietysti. Ja ihan asiallinen sisustussunnittelijakin oli näköjään tontilla, kun ei yrittänyt piilotella skobeja minnekään sohvan taakse, kuten aikoinaan jossain telkkarin sisustusohjelmassa. :rolleyes:

Oliver sanoi:
Heititkös sen "subbarin" oikeasti jo menemään? Uskoisin noista kaapeista riittävän ihan tarpeeksi jytkettä tuohon luukkuun. :)

juu se on partsilla nykyään eikä se koskaan edes toiminut:D
ei noista tarpeeksi jytkettä lähde, siksi minulla on nuo vanhat kaapit joiden päällä taka kaiuttimetkin ovat. niissä hönkii 4kpl 8" elementtejä erillisen vahvistimen perässä.
riittää minulle.

Oliver sanoi:
Ja kannattaa hiukan kokeilla eri säätöjä telkkarista miellyttävimmän kuvan etsimiseksi. Ainakin omassa Samsungissani oli oletuksena päällä kaikki "digital dynamic hilipatihippan" -korjailut, jolloin kuva oli aika kamala. Se Peli-asetus on oikeasti aika toimiva pelien *) kanssa, mutta ei ihan toimi muulla materiaalilla.

ihan vakio asetuksilla käyttelen eikä pelikuvassa mitään valitettavaa.
TV kuvasta paha sanoa mitään kun normaali analooginen signaali vaan tulee niin aika mössöä se on kuitenkin.

Oliver sanoi:
EDIT: Niin ja onnea tietysti. Ja ihan asiallinen sisustussunnittelijakin oli näköjään tontilla, kun ei yrittänyt piilotella skobeja minnekään sohvan taakse, kuten aikoinaan jossain telkkarin sisustusohjelmassa. :rolleyes:

eipä taida kajarit tulevassa pelaajalehden jutussa näkyä ja muutenkin poikkeaa ne kuvat aika reippaasti siitä millainen tämä kämppä nyt on.

pelle sanoi:
eipä taida kajarit tulevassa pelaajalehden jutussa näkyä ja muutenkin poikkeaa ne kuvat aika reippaasti siitä millainen tämä kämppä nyt on.
Heh, tätä mä vähän epäilinkin. :) Huone näyttikin turhan toimintakelpoiselta oikeisiin sisustuskuviin verrattuna (joissa ei esim. ikinä näy johtoja).

Ainakin itse olen vähintään kerran kuussa ruuvamassa jotain retrolaitetta (kasettidekki, vinyylisoitin, kelanauhuri, Cube ;) jne.) kiinni stereoihin, joten turha toivo, että alkaisin johtoja kauhean tiukasti pakkaamaan piiloon.
Kyllähän oma kämppä saa heijastaa omia harrastuksia, kuului niihin sitten design huonekalujen keräily tai kaljanjuonti.

heitetään sitten vähän itsekkin mielteitä

Pellen kämppä kokenut kyllä sellaisen muodon muutoksen että huis helvatta :D eikä tuo nähtävästi rajoittunut edes siihen pää huoneeseen. Nyt kun vielä pidät sen tuollaisena, vanhoista kuvista voisi päätellä että sekin voi osoittautua haasteeksi.
Tuo juliste tuossa joka omaan huoneeseeni oli ilmestynyt on Oblivionin kartta, pidän sitä tuossa lähinnä siltä varalta että siihen voi sinitarralla merkitä paikkoja joissa pitää käydä.
-----
Jii75:llä tuo vaikuttaa suhteellisen avaralta, puhtaalta eikä mitään ylimääräisiä räpellyksiäkään näy (useasti julisteet laskevat yllättäen huoneen yleiskuvaa vahvasti. Kynttilä systeemit hieman herättävät kysymys merkkiä mutta eivät vaikuta negatiivisesti.
-----
Hale:n nurkkaus näyttää tilavalta, myös ei mitään räikeää iske silmään tuosta kuvasta kuten täysin poikkeavia värejä tai esineitä. Siisti nurkkaus jossa on varmasti mukava pelittää sekä yksin että porukassa.
Ensikerralla varo valoa joka ulkoa heijastuu.

Viper7 sanoi:
heitetään sitten vähän itsekkin mielteitä

Pellen kämppä kokenut kyllä sellaisen muodon muutoksen että huis helvatta :D eikä tuo nähtävästi rajoittunut edes siihen pää huoneeseen..

ei mulla ole kuin yksi huone tässä megaluokan kartanossa:cool:

-----
Jii75:llä tuo vaikuttaa suhteellisen avaralta, puhtaalta eikä mitään ylimääräisiä räpellyksiäkään näy (useasti julisteet laskevat yllättäen huoneen yleiskuvaa vahvasti. Kynttilä systeemit hieman herättävät kysymys merkkiä mutta eivät vaikuta negatiivisesti.
-----

Kynttilät (ja lankakorit) osoittavat että taloudessa asuu myös naispuolinen henkilö :D
Tässä kuvassa näkyy ettei se tila olekkaan kuitenkaan "trendikkään" tyhjä/avara, seinästäkin suuren osan haukkaa tuo screeni :)

Kuvistasi sai sellaisen käsityksen että löytyisi ainakin kolme! Noh taitaa suht tilava olla se sinun yksi huoneesi sitten, ja eihän sitä enempää juuri tarvitsekkaan erityisesti jos yksin asustelee. Itse asun vielä kotona katsoa sitten mihin töiden perässä tarvitsee muuttaa, tämä rakas naapurikaupunkisi Rauma kun nähtävästi tekee kuolemaa jo suht tehokkaasti.

Tarvitsee kyllä ottaa nuo pari julistetta tuosta seinältä ja sijoittaa ne vähän parempaan paikaan tai laatikkoon. hmm kenties jonnekin korkeammalle (näitä kahta ei näy kuvissa DQVIII ja Shadow of colossus )

edit: Ai ei ole avara! oma pelihuoneeni on 1/3 tuosta. Televisiosta jos suoraan katsoo eteenpäin ei ole kuin ehkä se 2,5m seinään! ja siinä on vielä kunnon lepotuolikin minulla jota kuvasta hieman jo näkyy. Mutta joo tämä on ns minun huoneeni joten mikään talon olohuone ei ole kyseessä thus = pienempi

pelle sanoi:
eihän viper sitä palkintoa voittanut vaan minä.
tuli sieltä muutakin sälää sen telsun lisäksi kuten KUVASTA näkyy.

kiva ylläri oli että sain myös uuden xbox 360:n joka kylläkin oli core versio, annoin sen sitten broidille lainaksi.

Tuntuukos tuo luukku enää omalta, kun on niin paljon erilainen? :D

extreme_02 sanoi:
Tuntuukos tuo luukku enää omalta, kun on niin paljon erilainen? :D

todellisuus iskee päin naamaa heti kun astuu keittiöön.
seuraavaksi voitaisiinkin järjestää suomen hirvein keittiö kilpailu, ois kuva jo valmiina ku kävis vaan ottamassa:D

Viper7 sanoi:
Tarvitsee kyllä ottaa nuo pari julistetta tuosta seinältä ja sijoittaa ne vähän parempaan paikaan tai laatikkoon. hmm kenties jonnekin korkeammalle (näitä kahta ei näy kuvissa DQVIII ja Shadow of colossus )

Ainakin leffa-julisteista saa aika siistejä kun ostaa esim. lasi/muovi kehykset ja nakkaa sitten seinälle, sorry OT, meni melkein Kotiliesi -osastoon :D

Päivityksiä edelliseen ilmoitukseen, joka löytyy tuolta: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=450702&postcount=149

Jotta kokonaisuus olisi täydellinen ja kulissit kondiksessa, on täällä tehty pieniä päivityksiä aivan viime päivinä.

Pleikkari-verho ja kaapelit piiloon letkun sisään :o

Tuota letkua saa K-raudoista 2 metrin pätkissä. Mukana tulee kätevä työkalu, jolla kaapeliviuhkan ujuttaminen käy sohvienkin miehiltä käden käänteessä. Väreistä löytyy kuvan musta ja sitten myös valkoinen, joka näin jälkeenpäin olisi ehkä ollut kuitenkin parempi ratkaisu.

PS3-Verho on television takana ja antaa päiväsaikaan sopivaa lisäpeittoa perusverhon päälle, kun aurinko muuten tunkee pelaajan silmään.

EDIT: Vastaan Viperin kysymykseen: verho on virallista promo-materiaalia ja saatu kauppiaalta lahjaksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nisupulla sanoi:
Väreistä löytyy kuvan musta ja sitten myös valkoinen, joka näin jälkeenpäin olisi ehkä ollut kuitenkin parempi ratkaisu.
Näh, tommoinen valkoinen muovi nuhjaantuu kuitenkin ajan kanssa likaisen harmaaksi, mutta musta pysyy pitkälti mustana, kun vain imuiroi pölyt päältä.

jii75 sanoi:
Ainakin leffa-julisteista saa aika siistejä kun ostaa esim. lasi/muovi kehykset ja nakkaa sitten seinälle, sorry OT, meni melkein Kotiliesi -osastoon :D
Yhdyn tähän. Itse olen kehystänyt Kill Bill 2:n tulipunaisen leffajulisteen, ja komialta näyttää:)

Kätsyltä vaikuttaisi tuollainen johto letku. tusinasta tulee yksi niin sitä ei huomaa läheskään niin helposti, lisäksi asteen verran turvallisempaa kotieläimille mikäli niitä löytyy.

This is living verho hoh hoh, mites sinä nyt tuollaisen? ihan vain jollain tehty tuohon verhoon vai heijastuuko se jostain laitteesta :P

Ylös Bottom