Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saanko tulla teille asumaan? 8)Dodiin, nyt on ollut viimeistelytkin valmiina huushollissa jo jonkin aikaa, joten pari kuvaa:
Dodiin, nyt on ollut viimeistelytkin valmiina huushollissa jo jonkin aikaa, joten pari kuvaa:
Sain vihdoinkin oman kämpän hankittua niin kehtaa pistää muutamat kuvatkin
Ei taho mistään löytyä niin isoja kehyksiä et sais noita elokuvajulisteita kehystettyä, eikä satu Ikeaa olemaan lähellä. Jostain kehysliikkeestä tietty sais mutta hinta on varmaan aika suolanen.
PS. Ne pienet valkoiset pallurat ovat Orb Audio Mod 1 Plus -kaiutinsettiä.
Jopas sattui! Itse asiassa olisin halunnut mustat Orbit, mutta vaimon mielestä valkoiset oli tyylikkäämmät.Haha Empä ois uskonu että jollain voi olla noin sama setti kuin mulla. Pallurat tosin mustat, mutta etukaiuttimilla "jalustoina" myöskin sa-5:set
Pieniksi pöntöiksi varsin hyvää ääntä, enkä oikeastaan parempaa osaa kaivatakaan. Ja se on siis 5.1-setti, eli iso musta subbari kuuluu samaan settiin. Keskikaiutin on kaksi tuollaista palluraan samassa telineessä, ja ne on takaa yhdistetty sellaisella "ristiinkytkentäkaapelilla". En koskaan muista, mikä oli aktiivi- ja mikä passiivikaiutin, mutta vahvarin vaativat toimiakseen. Ovat siis kiinni yli 10 vuotta vanhassa Yamahassa, johon on sit Pleikkari (ja Rock Band -iltoina X360) kytketty optisella. (Vahvarissa on vain yksi optinen input, joten pitää vaihdella noiden kahden konsolin välillä, ku olen liian laiska ostaakseen mitään kätevää optista jakajaa.)Minkälaista ääntä tuollaisista oikein lähtee? Onko tuossa subbari vai ainoastaan nuo kaiuttimet? Ja onko nuo aktiivikaiuttimia?
Pieniksi pöntöiksi varsin hyvää ääntä, enkä oikeastaan parempaa osaa kaivatakaan.
Vaatimaton pieni kevyt nurkkaus aneemisella valaistuksella. Tulossa uutta, suurempaa, parempaa töllöä tuon finluxin tilalle. Äänipuolelle pamahtaa tammikuun aikoihin LG:n (älä kysy mallia, en muista). kotiteatteri järjestelmää.