Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
on hieno Avatkaa mulle vähän, mikä idea tässä TV:n taakse sijoitetussa valonlähteessä on? Olen tästä yksittäisiä viestejä nähnyt, mutta en ole oikein päässyt syvimpään olemukseen/hyötyyn kiinni. Onko kyseessä joku trendi/tyylikkyys aspekti vai takana joku syvempi ajatus? En siis tiedä, mutta tietämättömänä luulisi, että tuollanen taustavalo häiritsee esim. leffaa katsoessa vs. pimeä taustaNo onhan se hieno. Ei siitä mihinkään pääse
Käsittääkseni se ei rasita silmiä niin paljon. Siksi se phillipsin telkkareissa vakiona on.on hieno Avatkaa mulle vähän, mikä idea tässä TV:n taakse sijoitetussa valonlähteessä on? Olen tästä yksittäisiä viestejä nähnyt, mutta en ole oikein päässyt syvimpään olemukseen/hyötyyn kiinni. Onko kyseessä joku trendi/tyylikkyys aspekti vai takana joku syvempi ajatus? En siis tiedä, mutta tietämättömänä luulisi, että tuollanen taustavalo häiritsee esim. leffaa katsoessa vs. pimeä tausta
Avatkaa mulle vähän, mikä idea tässä TV:n taakse sijoitetussa valonlähteessä on?
Olipahan melkoinen urakka TV:n vaihto (65XH9505).
Mikä siinä 2.1 HDMI:ssä on eroa tuohon tavalliseen?Onnittelut uudesta televisiosta. Tiesit varmaan, ettei tuossa mallissa ole HDMI 2.1-liittimiä?
Jep, tässä taloudessa pelaaminen ei ole isoin osa ruudun kulutuksesta, leffaa, sarjoja, urheilua jne. palaa tunteita varmasti tuplasti enemmän mitä itse kerkeän pelejä pelaamaan joten mennään tässä nyt vähän sen paremman kuvan ehdoilla. Isoin päivitys oli tässä Nyt 4K sekä HDR mitä vanha telkku ei tukenut.Tiesit varmaan, ettei tuossa mallissa ole HDMI 2.1-liittimiä?
Mikä siinä 2.1 HDMI:ssä on eroa tuohon tavalliseen?
Hienon näköinen cockpit mutta miten tuo ergonomia? Onko sulla tuo joystick/kaasu sylissä vai nojaatko eteenpäin?Nyt on toinen näyttö seinällä ni näkee vähän karttoja jne. Ei lähtenyt lapasesta lentotouhut...
Näytä liitetiedosto 3961
No siis mullahan on se tilanne, etten kykene tapaturman seurauksena istumaan ylipäätään laisinkaan. Sen vuoksi tämä onkin todella hankalaa. Tämä on siis tällänen mekanismisohva, joka menee aivan makuuasentoon. Makailen siinä puolittain kyljelläni ja tikku/kaasu on puolittain sylissä/sohvalla. Ei tuossa mitään sotasimuja vois lentää, mutta siviilikoneet taipuu vielä ihan riittävästi.Hienon näköinen cockpit mutta miten tuo ergonomia? Onko sulla tuo joystick/kaasu sylissä vai nojaatko eteenpäin?
Voi että, harmi kuulla... Noh, hyvä että olet löytänyt sinulle sopivan tavan päästä lentelemään taivaalle...No siis mullahan on se tilanne, etten kykene tapaturman seurauksena istumaan ylipäätään laisinkaan. Sen vuoksi tämä onkin todella hankalaa. Tämä on siis tällänen mekanismisohva, joka menee aivan makuuasentoon. Makailen siinä puolittain kyljelläni ja tikku/kaasu on puolittain sylissä/sohvalla. Ei tuossa mitään sotasimuja vois lentää, mutta siviilikoneet taipuu vielä ihan riittävästi.
Mulla on tää ihan sama setti, mitähän teen väärin kun en saa samaa väriä joka nauhaan? Esim se missä usb-liitin on punainen ja muut kolme vihreitäAmazonista tilattu ledinauha asennettu television takapuolelle. Puolen metrin pätkissä ja oli teippi valmiina. Sähköt suoraan television USB-liitännästä. Nyt on komiaa.
Mulla on tää ihan sama setti, mitähän teen väärin kun en saa samaa väriä joka nauhaan? Esim se missä usb-liitin on punainen ja muut kolme vihreitä
Nojoo, yksi liitojohto toisinpäin, niin alko pelittämäänJaa-a, tässä tapauksessa purkaisin kytkennät ja uusiksi eri järjestyksessä. Täällä ovat moitteettomasti loistaneet.