Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Kurimus sanoi:
Menikö pelle vanha DS jo roskakoriin? Minua kiinnostas se jos se ei ole ihan atomeina. On omassa sarana niin huonossa hapessa että itkettää.

kuten kuvasta näkyy niin ylänäyttö on taitettu väkivalloin irti.
ei siitä saranoita enää saa.

pelle sanoi:
kuten kuvasta näkyy niin ylänäyttö on taitettu väkivalloin irti.
ei siitä saranoita enää saa.
Tämä selvä, mietin vaan että sulla voisi olla se yläosakin tallessa mutta jos sarana on rikki niin eihän siinä mitään.

Että ei mene täysin ohi aiheen niin mainitaan että Nakkikamelilla ja Brother Boneylla on kyllä aika komeat pelikokoelmat.

Viimeksi muokannut moderaattori:

tiong sanoi:

pikku vinkkinä voisin mainita että guitar heron ohjainta ei kannata säilyttää pystyssä.
virallisia foorumeita kun lukenut niin muutamilla ihmisillä ollut vikaa johdossa ja kun siitä ihan juuresta on liikutellut sitä piuhaa niin välillä on ohjaiin toiminut.
ne oli tullut siihen tulokseen että saattaa johtua siitä kun tuota ohjainta säilyttää pystyssä niin sen painohan on sen johdon päällä ja se taittuu aika ikävästi.
tilaahan se enemmän vie kun vaakatasossa pitää mutta en minä ainakaan halua riskiä ottaa.

Ylös.

Lisää kuvia, mua ainakin kiinnostaa vakoilla muiden nurkkauksia :D .

Itse sain vihdoin hankittua köyhän miehen nurkkaukseeni kaiken tarvittavan. Vastapäätä seisoo varsin mukava kulahtanut sohva jota en tietyistä syistä halunnut kuvaan :D. Seuraavaksi täytyy alkaa kasvattamaan pelikokoelmaani, joka sisältää tällä hetkellä yhden pelin...

Päätelkkarina olohuoneessa toimii thomsonin 32 tuumainen flattis, mutta siellä tulee ulkoilutettua boxia lähinnä kun kavereita käy kylässä.

extreme_02 sanoi:
Mitäs nuo pienet peliboxit on? Never seen..

Nuo ovat japanilaisia GameCube pakkauksia. Pienen kokonsa vuoksi miellyttävämpiä. Ei kuitenkaan otettu käyttöön muualla maailmassa.

Masi sanoi:
Veikaan että tässä yksi upeimmista pelinurkkauksista tähän mennessä :P

Tampereen kämppä

Pistetääs hieman päivitystä kehiin. Vaikka tuo kansion nimi muuta sanookin, niin noi neljä jälkimmäistä kuvaa on nyt sit Kuopion asunnosta. Toi eka kuva mansen kämpästä pitää edelleen paikkansa ;)

Kuvia

Haha, aikamoinen muutos :D
Itse taidan vasta sitten laitella kuvia kun saa PS3 kaunistamaan huonetta :P

Masi sanoi:
Pistetääs hieman päivitystä kehiin. Vaikka tuo kansion nimi muuta sanookin, niin noi neljä jälkimmäistä kuvaa on nyt sit Kuopion asunnosta. Toi eka kuva mansen kämpästä pitää edelleen paikkansa ;)

Kuvia

NICE!

Ylös Bottom