Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Noh kerrankin tuli tuota panoraama hässäkkää testattua...tässä olisi tulos
Olohuone
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

kelpaisi tuo pc:n MGS minunkin kokoelmaani.
niitä ei vaan hirveästi ole edes ebayssa myynnissä ja jos sellaisen löytää niin yleensä sellainen myyjä joka ei suomeen toimita tai sitten on kiskuri hinta.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Nakkikameli sanoi:
Uudelle töllölle olisi tarvetta mutta minkäs teet opiskelijan varoilla.
Pyhpyh... kun katsot tuosta ylempää omaa kuvaani, niin se on opiskelijan varoilla hankittu. Ja telkun takana makaa nykyään ps3. Se on täysin siitä kiinni, mihin ne vähäiset rahat sijottaa.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

http://idaho.irc.fi/kkk16.jpg

ensviikolla tulee uusi 3-metrinen divaanisohva.. olohuoneen pöytä lähtee pois.. tv-taso pitäis vaihtaa uuteen ja tuolla tv-tasossa nykyään myös ps3. Töllötin 42"
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

lostis sanoi:
Pyhpyh... kun katsot tuosta ylempää omaa kuvaani, niin se on opiskelijan varoilla hankittu. Ja telkun takana makaa nykyään ps3. Se on täysin siitä kiinni, mihin ne vähäiset rahat sijottaa.
Sama homma itelläni:p Olen ostanut laitteistoni kesäduunirahoilla.. Mutta tuota tv-tasoa ei kyllä opiskelijan rahoilla hommaa;)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Perkele on pojilla laitteita. Ittelleni kelpaa 32tuumanen laajis ja xbox360. Mut en kuvaa jaksanu vetästä:cool:
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

karpaasi sanoi:
Mutta tuota tv-tasoa ei kyllä opiskelijan rahoilla hommaa;)
Jos viittaa minun tv-tasoon, niin sen todellakin voi hankkia opiskelijan rahoilla. Ainoa mitä tuosta ei mielestäni pysty hankkimaan on matto!
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

lostis sanoi:
Jos viittaa minun tv-tasoon, niin sen todellakin voi hankkia opiskelijan rahoilla.
Täältä myös ääni Ikea-kalusteille! Ovat edullisia, mutta eivät näytä siltä. ;) Lisäksi Ikean tv-tasoissa on hyvin hoidettu ilmanvaihto ja johtojen viennit, eli sopivat mainiosti myös konsolipelaajalle.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

feldon sanoi:
Täältä myös ääni Ikea-kalusteille! Ovat edullisia, mutta eivät näytä siltä. ;) Lisäksi Ikean tv-tasoissa on hyvin hoidettu ilmanvaihto ja johtojen viennit, eli sopivat mainiosti myös konsolipelaajalle.
Omani on Vepsäläiseltä ja yritän välttää Ikeaa (paitsi dvd-tornien osalta). Toki sieltäkin löytyy jotain kivaa, mutta mutta ;)

edit: Siis kyllä muualtakin saa kalusteita halvalla ja jos jaksaa nähdä vähän vaivaa, niin ihan varmasti saa parempaa laatua kuin Ikea.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

lostis sanoi:
Omani on Vepsäläiseltä ja yritän välttää Ikeaa (paitsi dvd-tornien osalta). Toki sieltäkin löytyy jotain kivaa, mutta mutta ;)

edit: Siis kyllä muualtakin saa kalusteita halvalla ja jos jaksaa nähdä vähän vaivaa, niin ihan varmasti saa parempaa laatua kuin Ikea.
Tyylikkään näköisen tv-tason olet löytänyt!Tekisi itsekkin aloittaa sisustaminen uusiksi, mutta ei oikein tässä vaiheessa ole fiksua, kun asuntoni on vain "väliaikainen".. Itse pidän tuossa sinun ja myös omassani niiden peittävyydestä johtojen suhteen; ei tarvitse katsoa sitä kauheaa piuhasekasotkua siellä takana:DMonessa hienossa "hifitasossa" tuo peittävyys on heikkoa.. Oman ostin tv:n, kaiuttimien jne väriä ajatellen.10 min kokoamisen aloittamisen jälkeen olin jo vasara ja nauloja kädessä korjailemassa tasoa:eek: Se siitä laadusta!

Jotenkin tuntuu muuten, että kaikkien näiden vermeitten myötä on alkanut kiinnostua myös sisustamisesta, kun se alkoi rakentumaan viihdekeskuksen ympärille...Tainnut monelle muullekkin nykyajan miehelle käydä näin:p
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

karpaasi sanoi:
Tyylikkään näköisen tv-tason olet löytänyt!Tekisi itsekkin aloittaa sisustaminen uusiksi, mutta ei oikein tässä vaiheessa ole fiksua, kun asuntoni on vain "väliaikainen".. Itse pidän tuossa sinun ja myös omassani niiden peittävyydestä johtojen suhteen; ei tarvitse katsoa sitä kauheaa piuhasekasotkua siellä takana:DMonessa hienossa "hifitasossa" tuo peittävyys on heikkoa.. Oman ostin tv:n, kaiuttimien jne väriä ajatellen.10 min kokoamisen aloittamisen jälkeen olin jo vasara ja nauloja kädessä korjailemassa tasoa:eek: Se siitä laadusta!

Jotenkin tuntuu muuten, että kaikkien näiden vermeitten myötä on alkanut kiinnostua myös sisustamisesta, kun se alkoi rakentumaan viihdekeskuksen ympärille...Tainnut monelle muullekkin nykyajan miehelle käydä näin:p
Eipä itselläkään ole mitenkään lopullinen kämppä, mutta aina voi ostaa jotain uutta. Itse kuitenkin vietän "paljon" aikaa kotona ja haluan viihtyä myös siellä. Toki jos kämppä olisi vain ~kk niin asia olisi toinen. Kuitenkin pienillä asioilla saa jo kämpän olemuksen muuttumaan. Esim jos saat nuo kajarit paljon leveemmälle niin ei olisi ihan niin tukkoinen ja täysi. Yleensä sellanen väljyys tekee kämpästä heti viihtyvämmän (eli ei täynnä tavaraa).
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

lostis sanoi:
Eipä itselläkään ole mitenkään lopullinen kämppä, mutta aina voi ostaa jotain uutta. Itse kuitenkin vietän "paljon" aikaa kotona ja haluan viihtyä myös siellä. Toki jos kämppä olisi vain ~kk niin asia olisi toinen.

Kyllä tässä asunnossa tulee pidemmän aikaa asuttua..Tällä hetkellä olohuoneeni on mustaa, valkoista, hopeaa,hopeanharmaata, mustaa lasia jne.. Haluaisin ostaa uudet sohvat, tv-tason, nojatuolin jne. KAIKEN ja kerralla. Tulisi hieman kalliiksi:( Ei oikein vähittäinen muutos kävisi esteettiseen näkemykseeni:rolleyes:

Sama homma. Viihdyn myös valtakunnassani:)
 
Ylös Bottom