Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

kohta saa laitettuu uutta kuvaa kunhan cube saapuu :):):):)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Aika huikeita kokoelmia osalla porukkaa. Itsellä menee kämppä täysin uusiksi seuraavan vuoden aikana (putkiremppa tulossa) joten ajattelin tehdä sen sitten elektroniikat huomioiden. Eli kaikki piiloon paitsi iso kuva :D
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Saas sitten nähdä, uskallanko laittaa oman reviirini tänne..
Kesän jälkeen uusi asunto, ja uusi telkku.. Katsotaan sitten uudestaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

laitetaas nyt kun nintendo alkaa vallata tilaa :D
push me!

Oletpas hienon värisen muistikortin kuutioosi löytänyt, itsellä on samanlainen mustana. Olikos se niin että nuo Nykon värit vaihtelevat kapasiteetin mukaan? Oma on 64 Meganen.

Niin ja voisihan sitä kuvaa omastakin "nurkasta" joskus laittaa, mutta on tällä hetkellä vähän vaiheessa joten antaa nyt vielä toistaiseksi olla.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Oletpas hienon värisen muistikortin kuutioosi löytänyt, itsellä on samanlainen mustana. Olikos se niin että nuo Nykon värit vaihtelevat kapasiteetin mukaan? Oma on 64 Meganen.

Niin ja voisihan sitä kuvaa omastakin "nurkasta" joskus laittaa, mutta on tällä hetkellä vähän vaiheessa joten antaa nyt vielä toistaiseksi olla.

nyko on joo. mukana tuli kun tossa viikko pari sit ton hommasin :D cubesta nyt periaatteessa vois hankkiutua eroon ku wii löytyy
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

nyko on joo. mukana tuli kun tossa viikko pari sit ton hommasin :D cubesta nyt periaatteessa vois hankkiutua eroon ku wii löytyy

Itse olen GC:n säilyttänyt ihan vain keräilymielessä kun ne kaikki aiemmatkin Nintendon kotikoneet vielä löytyvät, ja oikeastaan se on talouden ainoa pelikone joka ei alunperin ole "minun", vaan hankittiin koko perheen ajanvietteeksi. Tonne aijaahan voisi tosiaan jossain vaiheessa pistää kuvaa omasta luolasta kun se kerran niin yksinkertaiselta vaikuttaa...
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Itse olen GC:n säilyttänyt ihan vain keräilymielessä kun ne kaikki aiemmatkin Nintendon kotikoneet vielä löytyvät, ja oikeastaan se on talouden ainoa pelikone joka ei alunperin ole "minun", vaan hankittiin koko perheen ajanvietteeksi. Tonne aijaahan voisi tosiaan jossain vaiheessa pistää kuvaa omasta luolasta kun se kerran niin yksinkertaiselta vaikuttaa...

eikun vaan tulemaan kuvia :) näitä ei oo ikinä liikaa :D
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

eikun vaan tulemaan kuvia :) näitä ei oo ikinä liikaa :D

Venähti tämä kuvien ottaminen nyt vähäsen mutta tässäpä nämä nyt sitten:

Yleiskuva
Lähempi katsaus oikeaan
Lähempi katsaus vasempaan

Vähän vaiheessa on vielä kuten aiemmin totesin, mutta kyllä tässäkin pelaa kunnes saa tykin hommattua ylähyllylle. Laitteistosta näkyy kuvassa vain osa, sillä X0 on lainassa kaverilla (ja saattaa sinne jäädäkin kun on jo tarjouksen tehnyt eikä itseä enää oikein kiinnosta) paria GC -peliä vastaan ja vanhimmat retrot eli NES ja SNES löytynevät jostain autotallin perältä, kun ei ole jaksanut vielä näihin vehkeisiin niitä kytkeä. Käsikonsolit unohdin laittaa kuvia ottaessani mukaan, mutta eiväthän ne itse asiassa tähän nurkaaukseen kuulukaan. Vanha 21" Sony Trinitronkin (näkyy oikealla hyllykön alla) on vielä tallessa kaiken varalta.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Komentokeskus 2.0:

* Telkku: LG 32LC46 32" LCD-digitv. Varsin pätevä hinta-laatusuhde ominaisuuksiin nähden (HD Ready, mutta 1080p input, 2*HDMI, digiviritin) ja toimii loistavasti myös PC-käytössä.

* Kaiuttimet: Logitech Z-5400 5.1 Samat sanat myös tästä. Loistavasti sisääntuloja (2*optinen, coax, 3*RCA ja miniplugi mp3-soittimelle) ja hyvin jytisee.

* Kuulokkeet: Sennheiser HD477

* PC: Intel Core 2 Duo E8200, 4096MB Kingston DDR800, Leadtek GeForce 8800GT 512MB PCI-E, Gigabyte GA-EP35-DS3
* Näyttö: BenQ FP222WH 22" LCD HDMI-liitännällä

* Xbox 360 Premium, PS3 40Gt, Wii, PS2, PS1, Xbox, Gamecube, Nintendo DS

http://tng.kapsi.fi/komentokeskus/
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Vihdoin laitteistopäivitys kasassa niin jospas minäkin sitten laitan kuvan "nurkkauksesta"

http://kuvat.mun.fi/?id=olkkariffV3.jpg

Huhheijaa! Tyylikkäät ja isot tilat. Tykin kuvakin hienosti sommiteltu.
Todella mukavan näkönen huone, jossa värit sopivat yhteen, varsinkin toi musta/valko-tyyli on hyvä. Pelasin siellä kyllä. :)


Pisteet tietokoneen näytöstä, telkusta, telkun pöydästä, ja siinä olevista hienoista kajareista!
Ai tuolla on konekin, jonka synkkyys vihjailee jotain sen tehoista. :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Saanen kysyä että montako vuotta meni noitten pelejen keräämiseen ja suunilleen paljonko on rahaa mennyt. Hieno kokoelma kieltämättä.

n. 10 vuotta tullut kerättyä. Käytettyä rahamäärää en ole onneksi laskenut mutta sanoisin että ~1/3 kokoelman nykyarvosta. Hyvä sijoitus siis :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Vihdoin laitteistopäivitys kasassa niin jospas minäkin sitten laitan kuvan "nurkkauksesta"

http://kuvat.mun.fi/?id=olkkariffV3.jpg

Jos laitteistoinfoa halajaa niin kyselyä vaan tänneppäin...

Ihan perussiistiltä näyttää huone, muutama asia pistää vaan silmään. Tykin kuva heijastettu kovin ylös, niskat kipeytyy katsoessa. Omassa huoneessa noin puoli metriä alempana kuva ja tuntuu että siitäkin saisi jonkin verran vielä laskea. Toiseksi tuo toinen lattiaetukaiutin jää aika pahasti nurkkaan ja vielä sohvan taakse piiloon. Tilalle hyllykaiuttimet ja sopivan korkea jalusta niin varmasti parempi lopputulos.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Ihan perussiistiltä näyttää huone, muutama asia pistää vaan silmään. Tykin kuva heijastettu kovin ylös, niskat kipeytyy katsoessa. Omassa huoneessa noin puoli metriä alempana kuva ja tuntuu että siitäkin saisi jonkin verran vielä laskea. Toiseksi tuo toinen lattiaetukaiutin jää aika pahasti nurkkaan ja vielä sohvan taakse piiloon. Tilalle hyllykaiuttimet ja sopivan korkea jalusta niin varmasti parempi lopputulos.

Voisihan se kuva olla alempanakin, mutta normi katseluetäisyys on sohvan toisessa päädyssä joka on vähän rapean 4.5m päässä. Siellä oikein mukava loikoilla ilman niskasärkyjä tai lihasrelaksantteja.
Kaiutinsetti (tai vahvistin) on menossa seuraavaksi remonttiin. Äänenlaatu kelpaa näinkin, mutta sisustukseen ne ei vaan sovi. Noh, nykyisistä saa sitten mökille toisenkin kotiteatterihuoneen :p
 
Ylös Bottom